En daar zijn we weer: de zomer-en zonliefhebbers

27-05-2018 15:11 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
:sun:

Praat hier mee over zalig zonnige dagen en lange zwoele avonden! B-)
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Rotsneeuw >:-(
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
charlottew88 schreef:
22-01-2019 12:00
Rotsneeuw >:-(
Ja, bah! Maar mijn kinderen vinden het leuk, dus voor hen hoop ik dat er toch een flink pak valt. Ik blijf wel binnen. En met sneeuw ziet het er wel wat gezelliger uit.
Alle reacties Link kopieren
Hier geen sneeuw , nog steeds zonnig.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
21-01-2019 20:10
Poeh ik snap dat jullie de zon leuk vinden, maar mijn lijf trekt deze temperaturen helemaal niet. Ik ben doodop en mijn energie is enorm gekelderd. En voorlopig duurt het wel nog wel even zo.
Heb ik ook last van hoor. Maar kou en grijs en vocht is psychisch erger bij mij :-]

Als ik nu buiten loop, slaat het me gelijk op de knieën en inmiddels doet m'n achillespees ook extra zeer. Jeej :nope:
Maar vanachter het raam zie ik (nog steeds) zon, dus dat is fijn :sun:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik woon op de Veluwe en een uurtje terug nog volop in de zon, maar nu is het wel heel bewolkt aan het worden. Denk dat de sneeuw zo komt.

Zoontje is ziek thuis dus dat is wel sneu voor hem :|
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
22-01-2019 12:05
Ja, bah! Maar mijn kinderen vinden het leuk, dus voor hen hoop ik dat er toch een flink pak valt. Ik blijf wel binnen. En met sneeuw ziet het er wel wat gezelliger uit.
Voor kinderen is het leuk. Als het dan maar hier weggaat en bij jou blijft liggen voor de kinderen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
22-01-2019 12:08
Hier geen sneeuw , nog steeds zonnig.
Mazzelaar.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Hier nu ook sinds een uur sneeuw. En koud! Bah.
Later is nu
Hier valt het eigenlijk wel mee met de kou. Alleen die rotsneeuw helaas.
Alle reacties Link kopieren
Die sneeuw is hopelijk morgen weer weg. Zon en 25 graden please!
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds geen sneeuw.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
22-01-2019 17:34
Nog steeds geen sneeuw.
Dat komt omdat u van koninklijke bloede zijt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
charlottew88 schreef:
22-01-2019 17:40
Dat komt omdat u van koninklijke bloede zijt.
😂
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Het begint hier nu ook wit te worden. Gadver.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Blegh meer heb ik er niet over te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
En dan te bedenken dat ik gisteren nog in de zon op een terras zat :@@:
Wel beter dat ik vandaag niet hoefde te vliegen en met de trein moest. Dat en de kachel zijn lichtpuntjes..
The burning desire to live and roam free, it shines in the dark and it grows within me.
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk he, Full Moon, om dan nu weer dat k-weer te hebben. Was je in Zuid-Europa?

Vanmorgen al glibberend met de auto mijn dochter naar school gebracht (te ver om te lopen of fietsen), op een gegeven moment kon ik niet meer remmen en was ik bijna in de sloot beland. Bah, wat haat ik dat.

Wel ben ik nu bezig een vakantie uit te zoeken voor de zomer en daar geniet ik van. Normaal gaan we maar een week of maximaal 10 dagen, maar nu wil ik zo lang mogelijk weg (ik heb 3 weken vakantie). Heerlijk, die voorpret!

Ik moet wel zeggen dat ik echt vrolijker word van de aanblik van sneeuw dan van een donker, grijsbruin landschap. Het licht scheelt wel een stuk.
Alle reacties Link kopieren
Het licht scheelt inderdaad wel ietsje.

Ik heb gewone sokken aan, daar overheen Noorse sokken en dat in de laarzen.

Een t-shirt onder een coltrui, en daar overheen een dichtgeknoopt jasje en een sjaal om.
En uiteraard de vingerloze handschoenen om mijn werk te kunnen doen. En er ligt een vest over mijn benen.

Ik wil naar huis O_O
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Het licht scheelt wel, maar die kou :(

Waar ik vanmorgen blij mee was: een aantal jaren terug kocht ik dikke laarzen voor in de winter. Eigenlijk draag ik ze heel zelden en afgelopen zomer gooide ik ze bijna weg, want 'die ene dag per jaar dat ik ze draag..'. Vandaag besefte ik dat ze juist op die éne dag per jaar van groot belang zijn, zéker de rondjes met de hond! Wat lekker warm toch. Verder lopen ze niet super, dat is wel een beetje jammer. Maar warm! Morgen gaan ze ook aan op de fiets. Neem ik wel normale schoenen mee voor op het werk.

Waar ik nu tegenaan hik is dat ik brood moet halen. Normaal doe ik dat met de fiets, maar de paden zijn nog niet schoon en mijn benen blokkeren op een glad wegdek. Maar als ik met de auto ga, moet ik deze eerst sneeuwvrij maken. En daar heb ik ook niet zo'n zin in. Normaliter zou ik dan lopend gaan, maar ik heb een blessure, waardoor dat niet kan.
Eigenlijk baal ik dus vooral van die blessure, maar nu met de sneeuw blijkt dat ineens nog onhandiger.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Zo Yasmijn, dat kan ik me voorstellen! Brr..
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie niet een dagje zonder brood? Anders zou ik denk ik toch voor de auto kiezen.

Yasmijn, ik zit nog steeds met open mond te lezen dat jij op kantoor met handschoenen aan zit. Echt te bizar voor woorden. Heb je enig idee wat de temperatuur precies is?

Bij ons is het tegenwoordig gelukkig wel wat warmer, maar ik heb de thermolegging en een dik vest alweer klaarliggen voor als ik straks moet werken. Hoe langer ik zit, hoe kouder ik het krijg.
Alle reacties Link kopieren
ER is nog brood, maar ik koop op woensdag altijd voor de hele week bij de bakker, omdat het dan per 3 voordeliger is. Ik denk er nu inderdaad over om het morgen maar duurder te kopen. Of.. (lightbulb) ik bel even om brood te reserveren, want vanmiddag moet ik toch nog weg.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Yasmijn, ik zou in de omstandigheden als bij jou op kantoor dus niet kunnen werken. Ik snap echt niet dat daar niets aan gedaan zou kunnen worden. 50 jaar terug liep er al een man op de maan (nouja, 49,5 jaar terug) en een kantoorpand zou je niet warm kunnen krijgen? Bullshit, echt.

Maar goed, ik zou inzetten op thuiswerken of op andere locatie of wat dan ook, niet in die kou. Volgens mij mag het arbotechnisch ook niet. Ik zou daarbij ook binnen de kortste keren bestaan uit pijn.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
23-01-2019 10:37
Moeilijk he, Full Moon, om dan nu weer dat k-weer te hebben. Was je in Zuid-Europa?

Vanmorgen al glibberend met de auto mijn dochter naar school gebracht (te ver om te lopen of fietsen), op een gegeven moment kon ik niet meer remmen en was ik bijna in de sloot beland. Bah, wat haat ik dat.

Wel ben ik nu bezig een vakantie uit te zoeken voor de zomer en daar geniet ik van. Normaal gaan we maar een week of maximaal 10 dagen, maar nu wil ik zo lang mogelijk weg (ik heb 3 weken vakantie). Heerlijk, die voorpret!

Ik moet wel zeggen dat ik echt vrolijker word van de aanblik van sneeuw dan van een donker, grijsbruin landschap. Het licht scheelt wel een stuk.
Ja! Ik ben een weekend bij een vriendin op bezoek geweest en heb dus meteen lekker zon mee kunnen pakken. Heerlijk vooruitzicht! Welke bestemmingen overweeg je?

Ik moet zeggen dat ik toch wel blij kan worden van sneeuw, mijn hond wordt steeds helemaal hyper en blij. En als kind vond ik spelen in de sneeuw fantastisch, die herinneringen zijn ook leuk. En inderdaad, het is wat lichter zo.
Maar nu heb ik geen ouders die thuis de houtkachel hebben opgestookt en warme chocolademelk klaar hebben staan wanneer we als sneeuwpop thuis kwamen dus vind ik het toch vooral veels te koud :P
The burning desire to live and roam free, it shines in the dark and it grows within me.
Alle reacties Link kopieren
Helaas zijn er hier ook mensen die géén last hebben van de temperatuur hier.
Die kijken mij met open mond aan hoe ik ben ingepakt.
Achter me zit een collega (man) in een shirt met korte mouwen.
Al een account? Log dan hier in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven