En nu? Radeloos..

20-11-2010 19:40 6 berichten
hallo,

ik heb een probleem. Zondag was ik gestopt met het anti depressica Lexapro omdat het niet genoeg voor mij deed. Deze week had ik enorm last van angst en onthoudingsverschijnselen en ben ik in overleg met psych weer op een heeel lage dosis begonnen. Ik ga het nog langzamer afbouwen.

Dit was al de 4 ad die ik heb geprobeert en ben zo moe van het hele proces wat er bij hoort. En elke keer weer de teleurstelling.

Kan het zijn dat je immuun bent voor ad? Ze zeggen dat ik misschien nog Efexor kan proberen maar durf het niet zo goed meer. Ik ben al zo lang op zoek naar het goede medicijn.

Ik heb de volgende gehad:

-amitriptyline

-zoloft

-citalopram

-lexapro

Zijn er hier mensen die dit ook hebben meegemaakt? Ik moest het even van me afschrijven want ben zo bang dat ik het straks allemaal niet meer aan kan.

Groetjes
AD werkt gewoon niet bij iedereen. En soms moet je lang op zoek voor je de juiste hebt gevonden.

Mike Boddé (cabaretier) heeft er ook 15 jaar over gedaan om de juiste AD te vinden die aansloeg.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar probleem. Ik ben ook al 10 jaar aan het zoeken. Heb ook al vier soorten ad geprobeerd. Heb lange tijd citalopram geslikt maar dat lijkt inmiddels ook niet meer te werken. Frustrerend he! Vooral het opbouwen is zo lastig. Was er maar een tovermedicijn! Heb dus helaas geen tips voor je maar leef wel met je mee.
Mitrazepamine/Remeron vragen?

Remt angstegvoelens en vlakt depressie af.

Maar stimuleert eetlust enorm.
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Vervelend MJ. Ook ik heb verschillende AD's gehad en bij mij werkt de Lexapro het beste. Deze slik ik nu bijna 4 jaar, 10 mg en sindsdien geen depressie meer gehad.

Succes en sterkte en hopelijk komt er voor jou een goede oplossing.

Bij mij heeft Aurorix, mao-remmer, icm Trazolan ook lang gewerkt..

Na 5 jaar was het echter niet meer effectief genoeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven