Essence training, iemand ervaring?
dinsdag 2 augustus 2011 om 12:55
Na een tip van een vriendin over de Essence Training in Amsterdam, ben ik op de site gaan kijken. Het ziet er allemaal veelbelovend uit, maar is dat het ook?
Als ik ga googlelen vallen mij ook veel negatieve verhalen op.
Heeft er hier misschien iemand ervaring met het volgen van de 5daagse training?
Als ik ga googlelen vallen mij ook veel negatieve verhalen op.
Heeft er hier misschien iemand ervaring met het volgen van de 5daagse training?
dinsdag 2 augustus 2011 om 13:34
Ik niet, een vriendin van mij wel. De ervaringen die ik gehoord heb zijn direct erna meestal heel positief, maar dat is ook weer vrij snel verdwenen. Uit eigen ervaring met trainingen weet ik dat inzichten en veranderingen het best beklijven als je ze regelmatig herhaalt en in je leven traint en in laat slijten. Een korte en intensieve training werkt alleen als je zelf echt ermee bezig blijft. Ik ben dus vrij sceptisch of zoiets werkt.
dinsdag 2 augustus 2011 om 13:34
http://kassa.vara.nl/vraa ... ce-trainingen/cpagina/15/
dinsdag 2 augustus 2011 om 14:00
Ik heb hem ook gedaan, jaren terug. Ik heb er veel aan gehad en ook mijn man heeft hem gedaan, na mij
Nog altijd kan ik er veel uithalen maar bezoek geen terugkom dagen. Na de essence heb ik ook nog de source gedaan. Ook waardevol. Er is veel kritiek op dit soort trainingen maar daar heb ik lak aan. Het is jammer dat je al op google hebt gelezen. Er zijn mensen die hebben de hele training tot in den treure op het net gezet en verpesten zo de leerweg van anderen. Ik deel zelf geen info over de inhoud van de trainingen, ik gun ieder zijn kans op zijn eigen belevingen.
dinsdag 2 augustus 2011 om 14:29
Volgens mij is het zo dat hij in Nijmegen het meest in het nederlands wordt gegeven. Maar dat staat op de site van Essence zelf ook wel. Je kan ook even bellen of mailen. Mijn engels is niet heel erg goed maar ik kon het prima volgen. Ook kan er iemand achter je komen zitten die je helpt met de lastige stukken te vertalen, met gewoon huis tuin en keuken Engels kom je er echt wel. Wat je kunt doen is naar een informatieavond gaan, die is net als de rest van de training vrijblijvend. Tjeee nu ik eraan terugdenk heb ik wel even heimwee naar die tijd