Even lekker klagen

16-10-2011 17:27 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er een heel klein beetje doorheen, geloof ik.

Dit wordt een klaagtopic, dus dit is het moment om af te haken.

Verleden week is mijn man ontslagen. Gezien hij in het vastgoed werkte is het vinden van een nieuwe baan niet zo gemakkelijk. Al vele sollicitatiebrieven verstuurd, allen werden binnen 24 uur beantwoord met een afwijzing.

Mijn vriendin was vanaf november ziek en is eind juni overleden.

Mijn andere vriendinnen zijn allen bevallen tussen half mei en eind augustus, waardoor ik het gevoel heb af en toe de aansluiting te missen. Ik heb namelijk totaal geen rammelende eierstokken.

Afgelopen vrijdag zou ik de uitslag krijgen van mijn post HBO opleiding. Een week lopen stressen om vervolgens te horen dat het assesment is verplaatst naar aanstaande maandag. Bah.

Er zijn nog heel veel talloze 'kleine dingen' gebeurd waardoor ik me door dit alles doodmoe voel. Was dit weekend vrij en heb uitsluitend geslapen. Ben echt maar hooguit zeven uur per dag wakker geweest. Ik steun mijn man op dit moment, voor mijn gevoel dus ook niet goed. Ik voel me gewoon even lamlendig. Jasses.....

Het doel van dit topic is het gewoon even lekker ventileren.

Mijn vriendinnen zitten midden in de spruw en de luiers en mijn familie is al erg bezorgd. Als ik ook nog ga klagen, is het echt het hek van de dam. Zo dit luchtte al op!

Merel
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
En waarom wil je niet klagen bij familie? Je wil 'mooi weer blijven spelen?'
Omdat ze wel weten wat er speelt en omdat ik wil dat ze zich niet onnodig zorgen over ons gaan maken. Daarbij vind ik het samen met man proberen zelfstandig te redden zonder bij de eerste en de beste tegenslag te melden bij het ouderlijk huis. In tranen.... Dus meld ik me even op het forum. Zonder tranen.
Begrijpelijk hoor, het is een opeenstapeling. Even alles van je af 'klagen' lucht misschien al op. :-) En wellicht dat je het hierna kunt gaan splitsen. Deel de problemen, de zorgen, het verdriet eens op in losse onderdelen, zodat het niet één grote hoop wordt. Wellicht krijg je dan meer lucht.
Bij familie denk ik aan meer dan alleen ouders... Want dat begrijp ik wel!
@ Molly, ik hoop maandag positief nieuws te horen. Dat biedt al wat lucht en rust. Heb twee wekene vakantie aangevraagd en gekregen. Een week op korte termijn en een week in november. Ga ook een weekend naar de veluwe. Normaal gesproken wil ik daar niet dood gevonden worden maar hier kan ik even de rust niet hervinden.
Voor wat het waard is; ik vind dat je het recht hebt om te klagen! Het zit je ook echt tegen. Goed dat je je rust neemt en klaag vooral wél tegen je familie, ook al maken ze zich dan zorgen, daar zijn ze voor.
Dank je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven