Even me gevoel kwijt :-(

03-10-2012 11:14 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja! Ik kreeg vanmorgen ruzie met mijn zusje... Ik heb haar wat in vertrouwen verteld en zij heeft het de hele wereld over geschreeuwd...

Ik hoorde het verhaal van me nicht dus heb me zusje een smsje gestuurd dat ik het niet tof van dr vind en ik haar ook niks meer zal vertellen...

Me zusje is nu 4 maand zwanger, zwanger geworden toen ze onder invloed was van GHB en ook nog eens van een andere dagelijkse gebruiker die haar nu in de steek heeft gelaten!

(ze gebruikt geen drugs meer sinds ze zwanger is hoor!!!!!!!!! Ze staat onder weekelijkse controle)

Maar goed dat even daar gelaten... Ze werd dus boos omdat ik haar erop aan sprak.

Uit het niks kreeg ik een sms "Oke zwijntje! Ik ben tenminste zwanger, jij kan het niet worden hahaha"

Mijn vriend en ik zijn al ruim 2 jaar bezig om zwanger te kunnen worden en zonder resultaat!

Zij weet als geen ander dat ik het er soms moeilijk mee heb en dan zon opmerking??
Is je zus Noors?
quote:Ster_ schreef op 03 oktober 2012 @ 11:17:

Is je zus Noors?Noors?
Fijne zus heb je. Met zo'n zus heb je geen vijanden meer nodig. En ster, niet alle topic komen uit noorwegen, misschien to even een.kans geven? De laatste tijd wordt er bij bijna elk topic maar vanuit gegaan dat het nep is, jammer zo wordt het forum om zeep geholpen.
MIJN gevoel kind, MIJN
Internagelaktisch
Wat fijn, om meteen al in de eerste reactie voor troll te worden uitgemaakt.
Ik heb juist het idee dat ik ze steeds beter leer te herkennen. Kan het natuurlijk mis hebben maar dit lijkt er vrij dik bovenop te liggen.
Nou dit verhaal is verreweg van nep!! Als je zoiets zou verzinnen dan ben je pas nep haha...
Vrienden heb je voor het uitzoeken, maar zou je daarom maar de rest van je leven met je familie opgezadeld moeten zitten omdat je toevallig een bloedband hebt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Ster_ schreef op 03 oktober 2012 @ 11:22:

Ik heb juist het idee dat ik ze steeds beter leer te herkennen. Kan het natuurlijk mis hebben maar dit lijkt er vrij dik bovenop te liggen.Bedoel je daar mee?
quote:italie_meisje schreef op 03 oktober 2012 @ 11:20:

Fijne zus heb je. Met zo'n zus heb je geen vijanden meer nodig. En ster, niet alle topic komen uit noorwegen, misschien to even een.kans geven? De laatste tijd wordt er bij bijna elk topic maar vanuit gegaan dat het nep is, jammer zo wordt het forum om zeep geholpen.Ja precies!! Niet iedereen over 1 kam scheren hey... Niet iedereen is hier nep... Ik heb dit geplaatst om mij gevoel even te kunnen uiten omdat je na 2 jaar proberen nog niet zwanger ben geweest en dit na je kop gegooid krijgt, kan ik je zeggen dat het best pijn doet! Ook gezien haar omstandigheden HOE zij is zwanger geworden...
Heb je zelf ook iets raars gezegd of gescholden waardoor ze zo reageert?

Zo nee, dan vind ik je zus een gemeen Tokkie-kreng. Ik zou niet meer op haar reageren voorlopig.
Gewoon niet op dat soort sms en gedrag reageren, hoe moeilijk het ook is.

Ster, waarom meteen roepen over trollen? Je kan beter eerst even loepen.
Wat een vreselijke kutopmerking. Ik zou terug sturen: Liever dat dan zwanger zijn van een junk, trut.
Je zus babbelt dus je toevertrouwde geheimen door en ze trapt je keihard op je ziel zodra de kans zich voordoet. Fijne zus wel....
Je hebt een zus die niet stevig in het leven staat. Drugs, en hoe zwangerschap tot stand kwam, is blijkbaar ook niet volgens de norm? Je kent haar je hele leven al. Misschien baal je ook wel erg van jezelf? dat je haar iets in vertrouwen verteld hebt? Misschien niet handig. (en het was een kutopmerking van haar)
Gewoon negeren.
Loepen kan niet mobiel.
Miladila: Ik heb haar alleen gestuurd dat ik het niet tof van dr vind en dat ik haar niks meer in vertrouwen zal zeggen! Mijn zusje word erg snel boos... Ze kan om de kleinste dingen je hoog in je haren vliegen zonder pardon. Nu ze zwanger is en gewoon een lopend hormoon is is het nog erger geworden... Plus, ze kan geen drugs meer gebruiken dus die frustratie komt er ook nog eens bij! Maar dat neemt niet weg dat ze zoiets lelijks eruit kan gooien, tegen dr eigen zus waarvan ze zo goed weet hoe moeilijk het voor me is soms...

Confiture: Naja ik wou zn sms terug sturen! Maar hou de eer aan mezelf... Anders krijg ik nog meer na me hoofd, als die gek eenmaal boos is, dan is ze boos...
Lilalinda: Mijn band met mijn zusje is altijd wel goed geweest! We vertelden elkaar alles zonder dat een ander wat wist... Maar zoals ik al eerder zei, mssn is het de omstandigheden idd, maar dat neemt niet weg dat je zoiets gewoon NIET zegt...
quote:Confiture schreef op 03 oktober 2012 @ 11:27:

Wat een vreselijke kutopmerking. Ik zou terug sturen: Liever dat dan zwanger zijn van een junk, trut.Oh nee, dat zou ik niet doen. Zou haar eerder een enorm schuldgevoel geven dan de boosheid voeden.
Wat een rotopmerking!!! Jammer dat je er op deze manier achter moet komen hoe je zus in elkaar steekt. Ik hoop dat ze liever en betrouwbaarder is voor haar kind.
quote:miladila schreef op 03 oktober 2012 @ 11:34:

[...]

Oh nee, dat zou ik niet doen. Zou haar eerder een enorm schuldgevoel geven dan de boosheid voeden.Beter ja. Veel verstandiger. Goed dat je niks terug hebt gestuurd TO.
Yette: Dat hoop ik ook!!
Misschien nog sms-je achteraan sturen? Zodat ze zich kapot schaamt?

Sms-je al la: 'Toevoeging. Ik vind je opmerking niet alleen niet tof, maar ontzettend kwetsend. Je raakt me recht in m'n hart en ik ben erg verdrietig. Ik had dit niet van je verwacht.'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven