Gedrag hier op dit forum

08-02-2011 21:28 198 berichten
Alle reacties Link kopieren
Conform de wetten van de V-Mods:

Men neme een kooi met apen. In de kooi wordt een banaan opgehangen, daaronder staat een trap. Het duurt niet lang of er gaat een aap naar de trap, maar zodra hij er een voet opzet, worden alle apen natgespoten. Een poosje later probeert dezelfde aap of een andere aap het nog eens, met hetzelfde gevolg: weer alle apen nat. Als er daarna nog een aap de trap op wil, zullen de andere apen hem dat beletten.

Nu halen we één aap uit de kooi en brengen een nieuwe aap naar binnen. De nieuwe aap ziet de lekkere verse banaan en wil de trap op. Tot zijn grote schrik springen alle andere apen hem op zijn nek. Na nog een poging weet hij het al: als ik de trap op wil dan wordt ik in elkaar geslagen!

Dan halen we een volgende aap uit de kooi en weer een nieuwe gaat er in. De nieuweling gaat naar de trap en krijgt direct een flink pak slaag. De vorige nieuwe aap neemt enthousiast deel aan de afstraffing.

Een derde oude aap gaat er uit en een derde nieuwe aap komt er voor in de plaats. Hij gaat naar de trap en krijgt slaag. Twee van de apen die op hem inbeuken hebben geen idee waarom je de trap niet op mag. Oude aap vier eruit en nieuwe aap vier erin, enzovoort, totdat alle oude apen die ooit zijn natgespoten zijn verwisseld voor nieuwe. Niettemin gaat er nooit meer een aap de trap op.“Waarom eigenlijk niet,? ” “Dat zijn we niet gewend"

Bye , Have a Nice Day
@banaanaap

Aaaah en ik had al lekkere trek pfffff nu nog meer aaaaaahhhh!!! :(
En toch hè....apen...ik hou ervan!

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Suze2hier schreef op 08 februari 2011 @ 22:18:

Allemaal kutwijven hiero. Dus.Hee, hee, ik heb nog geen woord gezegd in dit topic ja!
quote:Liv schreef op 08 februari 2011 @ 22:25:

[...]

Hee, hee, ik heb nog geen woord gezegd in dit topic ja!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 08 februari 2011 @ 22:07:

[...]

Maar wie zijn de apen dan?

Snap je dat niet??

Het zijn geen K*Twijven, maar K*Tmeningen. Het zegt niets over de "wieven" maar over een stukje van hunzelf (vind ik)
De apen zijn de kutwijven!!!
Ik dacht toch echt dat apen apen waren...

Zijn ze nu genetisch gemanipuleerd en gedragen ze zich als kutwijven?

En ik maar denken dat ze alleen aandacht hadden voor die bananen!!

*bolletje kijkt verward*
En wat is het geweldige doel dat alle nieuwelingen willen bereiken? Ik heb de banaan blijkbaar gemist toen ik de kooi in werd gemieterd.

Banaanaap moet wel in het complot zitten, dat kan niet anders
quote:kaetje schreef op 08 februari 2011 @ 22:28:

[...]

Snap je dat niet??

Euh.... nee.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Primabella schreef op 08 februari 2011 @ 22:33:

Banaanaap moet wel in het complot zitten, dat kan niet anders Ik ruikt een konspirasi. Eg!
quote:vroegevogelaar schreef op 08 februari 2011 @ 22:29:

Het zijn geen K*Twijven, maar K*Tmeningen. Het zegt niets over de "wieven" maar over een stukje van hunzelf (vind ik)Hè ja, laten we even aan een stukje zelfreflectie doen en dan even levelen hoeveel draagvlak er is om dit uit te kristalliseren. Dan de speerpunten nog even bespreken en bepalen waar de bottleneck zit. Daarbij wordt natuurlijk wel van iedereen wat commitment gevraagd. Als iedereen pro-actief deelneemt, weet ik zeker dat we een win-winsituatie kunnen creëren.
*bolletje ziet de kutwijf apen aan elkaars haren trekken en vingerwijzend scheeuwen dat het de andere aap zijn schuld is dat ze in elkaar geslagen worden*

Het zijn geen K*Twijven, maar K*Tmeningen. Het zegt niets over de "wieven" maar over een stukje van hunzelf (vind ik)Een stukje? Halve kutwijven ofso?
quote:S0LEIL schreef op 08 februari 2011 @ 22:35:

[...]

Hè ja, laten we even aan een stukje zelfreflectie doen en dan even levelen hoeveel draagvlak er is om dit uit te kristalliseren. Dan de speerpunten nog even bespreken en bepalen waar de bottleneck zit. Daarbij wordt natuurlijk wel van iedereen wat commitment gevraagd. Als iedereen pro-actief deelneemt, weet ik zeker dat we een win-winsituatie kunnen creëren.

Het zijn geen K*Twijven, maar K*Tmeningen. Het zegt niets over de "wieven" maar over een stukje van hunzelf (vind ik)

Maar wij K*T wijven schrijven het wel zelf.

*pakt een B&J ijsje*

@soleil

Dat is nog eens een zeer intelligente oplossing..snap alleen niet wat er nu van ons verwacht word? Wat moet ik doen?

[...]

Hè ja, laten we even aan een stukje zelfreflectie doen en dan even levelen hoeveel draagvlak er is om dit uit te kristalliseren. Dan de speerpunten nog even bespreken en bepalen waar de bottleneck zit. Daarbij wordt natuurlijk wel van iedereen wat commitment gevraagd. Als iedereen pro-actief deelneemt, weet ik zeker dat we een win-winsituatie kunnen creëren.Wow....*raapt kin van de grond*
@summerdance

Aaarrgghh ik wil ook B&J ijs!!! Denk dat ik even gek doe en het ga halen ook!!
quote:Summerdance schreef op 08 februari 2011 @ 22:38:

[...]

Wow....*raapt kin van de grond*Ik ga morgen mijn ontslag indienen denk ik Ik zit duidelijk te veel op kantoor
quote:Enn schreef op 08 februari 2011 @ 22:33:

[...]

Euh.... nee.

Ik ook niet. Hoopte dat jij het misschien wist

[...]

Hè ja, laten we even aan een stukje zelfreflectie doen en dan even levelen hoeveel draagvlak er is om dit uit te kristalliseren. Dan de speerpunten nog even bespreken en bepalen waar de bottleneck zit. Daarbij wordt natuurlijk wel van iedereen wat commitment gevraagd. Als iedereen pro-actief deelneemt, weet ik zeker dat we een win-winsituatie kunnen creëren.

Wat zeg je nouhou ..... dat snap ik niet.

Ik ben namelijk ooit hier in het begin op mijn kop naar beneden gevallen van de trap. Ik weet tot op de dag van vandaag niet hoe het gebeurd is.
Al draagt een banaanaap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding

En lelijke dingen horen niet thuis in mooie complottheorien.. Helaas..
ik heb radijsjes hele mooie.

witte en rooie maar ja

ik heb geen.......
quote:bolletje84 schreef op 08 februari 2011 @ 22:38:

@soleil

Dat is nog eens een zeer intelligente oplossing..snap alleen niet wat er nu van ons verwacht word? Wat moet ik doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven