geen gevoel meer
maandag 23 september 2013 om 16:28
Ik zit al even niet zo lekker meer in mijn vel (reden is onduidelijk). Eerst maakte ik me overal druk over en voelde van alles. Ik kreeg sombere gedachten en ben bij een psycholoog beland. Nu voel ik al een week helemaal niks meer. Alles is heel vlak. Ik maak me nergens meer druk over, maar ook de leuke dingen komen niet binnen. Ik ben er wel, maar ook weer niet.
Herkenbaar?
Herkenbaar?
maandag 23 september 2013 om 16:58
Ik heb ook even zo'n periode gehad, ben er mee naar de huisarts geweest en heb nu hulp bij de psycholoog, wat bij mijn helpt is dat ik even ga wandelen, of leuke dingen probeer te doen om toch even dat gevoel weer terg te krijgen.
Of spreek met vrienden af als je daar de energie voor hebt, maar probeer wat te blijven doen, anders raak je nog meer in een neerwaartse spiraal.
Of spreek met vrienden af als je daar de energie voor hebt, maar probeer wat te blijven doen, anders raak je nog meer in een neerwaartse spiraal.
maandag 23 september 2013 om 17:29
Ik heb een periode achter de rug dat ik ook echt helemaal niks meer deed (wel werken en het huishouden, maar verder niks).
Ik "dwing" mezelf nu weer wat te gaan doen. Zoals gisteren gewandeld op de hei. De herfst is mijn favoriete seizoen. Nu liep ik daar en dacht: ok mooi. En dat was het dan. Helemaal nergens meer enthousiast over. Zo ken ik mezelf totaal niet. Ik word gewoon moe van mezelf.
Ik "dwing" mezelf nu weer wat te gaan doen. Zoals gisteren gewandeld op de hei. De herfst is mijn favoriete seizoen. Nu liep ik daar en dacht: ok mooi. En dat was het dan. Helemaal nergens meer enthousiast over. Zo ken ik mezelf totaal niet. Ik word gewoon moe van mezelf.
maandag 23 september 2013 om 18:47