geen gevoel meer

23-09-2013 16:28 12 berichten
Ik zit al even niet zo lekker meer in mijn vel (reden is onduidelijk). Eerst maakte ik me overal druk over en voelde van alles. Ik kreeg sombere gedachten en ben bij een psycholoog beland. Nu voel ik al een week helemaal niks meer. Alles is heel vlak. Ik maak me nergens meer druk over, maar ook de leuke dingen komen niet binnen. Ik ben er wel, maar ook weer niet.

Herkenbaar?
Ik heb ook even zo'n periode gehad, ben er mee naar de huisarts geweest en heb nu hulp bij de psycholoog, wat bij mijn helpt is dat ik even ga wandelen, of leuke dingen probeer te doen om toch even dat gevoel weer terg te krijgen.

Of spreek met vrienden af als je daar de energie voor hebt, maar probeer wat te blijven doen, anders raak je nog meer in een neerwaartse spiraal.
Ik heb een periode achter de rug dat ik ook echt helemaal niks meer deed (wel werken en het huishouden, maar verder niks).

Ik "dwing" mezelf nu weer wat te gaan doen. Zoals gisteren gewandeld op de hei. De herfst is mijn favoriete seizoen. Nu liep ik daar en dacht: ok mooi. En dat was het dan. Helemaal nergens meer enthousiast over. Zo ken ik mezelf totaal niet. Ik word gewoon moe van mezelf.
Dat gevoel komt echt wel weer terug, ik dacht ook dat ik het niet meer in me had, maar geeft het even de tijd, kun je er wel met mensen over praten?
Ik heb op het werk een aantal mensen die het weten. Thuis mijn vriend en ook mijn ouders en nog een vriendin met wie ik het erover kan hebben.
oke nou dat is dan toch wel prettig, weet je zelf ook waarom je je eigen zo voelt? ben je wel happy?
Niet gelukkig, helemaal niet. Terwijl ik alles heb (vriend, vrienden, familie, kinderen, werk huis enz enz) wat ik altijd wilde. Daar is ook allemaal niks mis mee. Het zit echt in mij. Ik kan nergens meer van genieten.
Alle reacties Link kopieren
Heb je ook medicijnen gekregen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Geen medicijnen.
dat is vervelend wens je veel sterkte toe, en ik hoop dat je snel weer kan genieten van de leuke dingen, het leven is al zo kort dus geniet!!!
Alle reacties Link kopieren
Ok, het klinkt alsog je depressieve gevoelens hebt, daar horen afgevlakte en lege gevoelens ook bij. Veel sterkte en beterschap.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Herkenbaar. Ik ben sinds een week thuis met burnoutklachten en vind mezelf op dit moment ook erg vlak. Kan makkelijk mensen vertellen dat ik een burnout heb maar het lijkt wel alsof het over een ander gaat en niet over mezelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven