Geen toekomstbeeld/plannen
zaterdag 17 september 2016 om 21:00
Ik ben begin dertig en nog single. Relatie zie ik nog niet zo snel komen, aangezien de degenen die ik date (niet heel vaak, paar per jaar) zijn niet serieus met mij of ik vind ze niet leuk. Werk is wel leuk. Maar het punt is dus: ik heb geen toekomstbeeld. En merk dat heel veel dat wel hebben. Meesten: huisje boompje beestje. Sommigen: dikke carrière. En ik.. ik zie niks voor me. Ik weet het niet. Kan alle kanten op.. soms voelt dat wel richtingloos.
Hoe is dat bij jullie? Hebben jullie een bepaald beeld? Of leven jullie meer bij de dag en geen toekomstplannen/beeld?
Hoe is dat bij jullie? Hebben jullie een bepaald beeld? Of leven jullie meer bij de dag en geen toekomstplannen/beeld?
zaterdag 17 september 2016 om 21:04
zaterdag 17 september 2016 om 21:04
Dat hoeft toch ook niet? Als jij een leuke baan hebt, dan is dat toch prima? Het is niet verplicht om steeds maar meer te willen op werkgebied. Soms is goed ook goed genoeg
Ik zelf dacht vroeger ook dat het leven 'vanzelf' ging. Helaas loopt het soms anders dan je denkt of hoopt. Is niet altijd erg.
Ik zelf dacht vroeger ook dat het leven 'vanzelf' ging. Helaas loopt het soms anders dan je denkt of hoopt. Is niet altijd erg.
zaterdag 17 september 2016 om 21:20
Ik neem ook alles een beetje met de dag, met het jaar hooguit. Ik probeer carriere te maken. Het is niet een doel an sich, wil met name gewoon een bak geld om kleine wensen gaandeweg te laten uitkomen. Meer dat het mij het gemak geeft om zo lekker impulsief te blijven leven.
Wel een partner, maar dat is gewoon zo gelopen en we hebben het heel leuk. Was geen doel. Samen oud worden ook niet per sé, gewoon samen zijn zo lang het leuk is.
Ik vind het fijn en ontspannen, mijn vrienden die doelen hebben vergeten vaak tussendoor te genieten omdat ze bang zijn bepaalde doelen niet te realiseren op het moment dat ze voor ogen hadden.
Wel een partner, maar dat is gewoon zo gelopen en we hebben het heel leuk. Was geen doel. Samen oud worden ook niet per sé, gewoon samen zijn zo lang het leuk is.
Ik vind het fijn en ontspannen, mijn vrienden die doelen hebben vergeten vaak tussendoor te genieten omdat ze bang zijn bepaalde doelen niet te realiseren op het moment dat ze voor ogen hadden.