Geen zin om naar mijn werk te gaan

17-01-2011 09:33 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog een issue dames Ik zit nu al bijna 2 weken werkziek thuis...

Dit gebeurd regelmatig. Het is zo vreselijk saai allemaal. Kan het gewoon niet opbrengen om weer naar mijn werk te gaan. Het lukt echt niet Het is niet alleen het werk,maar ook de collega's.

Echt een uitzichtloos kansloos baantje. Ik heb alleen een mavo diploma, verder heb ik niks. Heb wel van alles gedaan mbo hbo...

Maar ja dus niks afgemaakt. En nu heb ik dus helemaal niks.
quote:Ksenija schreef op 17 januari 2011 @ 19:36:

Wat is WERKZIEK?Het equivalent van schoolziek in een betaalde baan.
Ga in therapie!
quote:thee schreef op 19 januari 2011 @ 01:02:

[...]

Zij? TO is toch een Hij? Of mis ik iets?O dat kan best. Ik kan zijn profiel niet zien.
Jeetje wat uitzichtloos is jouw bestaan TO, ik heb oprecht medelijden met je.

Je bereikt niets door je houding, je bent lui, nonchalant en je teert op andersmans kosten.

Je zal nooit ervaren hoe het is om iets te bereiken, om iets af te maken en daar trots op te zijn.

Jezelf op een gezonde manier ontwikkelen is er ook niet bij.

Er zal een tijd komen dat je nergens meer wordt aangenomen, puur door je werkhouding en door je leeftijd. 29 zijn en dan nog zo'n leven? Pff...veel succes!!!
quote:Medatative_rose schreef op 19 januari 2011 @ 01:20:

Jeetje wat uitzichtloos is jouw bestaan TO, ik heb oprecht medelijden met je.

Je bereikt niets door je houding, je bent lui, nonchalant en je teert op andersmans kosten.

Je zal nooit ervaren hoe het is om iets te bereiken, om iets af te maken en daar trots op te zijn.

Jezelf op een gezonde manier ontwikkelen is er ook niet bij.

Er zal een tijd komen dat je nergens meer wordt aangenomen, puur door je werkhouding en door je leeftijd. 29 zijn en dan nog zo'n leven? Pff...veel succes!!!Alleen de OP gelezen misschien?
quote:nessemeisje schreef op 18 januari 2011 @ 10:42:

Mwoah, TO heeft het HBO niet eens afgemaakt en heeft nou niet echt een werkhouding waarmee ze een universitaire opleiding kan afronden. En LTS is wel wat anders dan alleen de mavo. Dus ik zou TO willen adviseren wat realistischere doelen te stellen.klopt, lts is nog een niveautje lager
quote:nessemeisje schreef op 18 januari 2011 @ 10:42:

Mwoah, TO heeft het HBO niet eens afgemaakt en heeft nou niet echt een werkhouding waarmee ze een universitaire opleiding kan afronden. En LTS is wel wat anders dan alleen de mavo. Dus ik zou TO willen adviseren wat realistischere doelen te stellen.

Idd, LTS is wat anders, namelijk een láger niveau!!!

Waarom zou het níet kunnen. Stel TO was een opstandige puber, geen zin om te leren maar wel de brains. Dan kan het best dat hij nu ineens wel de motivatie en kennis heeft voor een universitaire studie. Alleen een mavodiploma wil niet (persé) zeggen dat je dom bent. Het kan betekenen dat hij toen hij jong was nog niet woist wat hij wilde of juist wel wist wat hij niet wilde; zijn best doen op school.
quote:huppelkonijn schreef op 17 januari 2011 @ 09:45:

[...]

Heb nog wel gedacht aan de open universiteit,of wat anders.

Kan het jammer genoeg niet betalen.

Jij wilt universitair gaan studeren, terwijl je niet eens in staat was om mbo af te maken?!

Bovendien vind je instelling vrij kansloos. Als je al bij alles denkt dat het toch niet gaat lukken, dan klopt dat ook. Misschien zijn er binnen het bedrijf waar je nu zit mogelijkheden op een andere afdeling. Al is het maar om extra ervaring op te doen die je op de arbeidsmarkt meer kansen geeft, zodat je daar weg kunt.
quote:Starshine schreef op 19 januari 2011 @ 08:01:

[...]

klopt, lts is nog een niveautje lager Was in de war...
quote:Pigbull schreef op 19 januari 2011 @ 09:19:

[...]

Idd, LTS is wat anders, namelijk een láger niveau!!! Oeps

Waarom zou het níet kunnen. Stel TO was een opstandige puber, geen zin om te leren maar wel de brains. Dan kan het best dat hij nu ineens wel de motivatie en kennis heeft voor een universitaire studie. Alleen een mavodiploma wil niet (persé) zeggen dat je dom bent. Het kan betekenen dat hij toen hij jong was nog niet woist wat hij wilde of juist wel wist wat hij niet wilde; zijn best doen op school.Sorry, het gaat er bij mij niet in dat iemand op zijn 29ste (was het toch?) die alleen mavo heeft en verder geen enkele cursus of opleiding heeft afgerond en een houding heeft zoals TO, opeens wel een universitaire studie af zal ronden. Met alleen mavo ben je niet dom, maar een universitaire studie is meer dan alleen hersens hebben, je hebt ook doorzettingsvermogen nodig. En dat mis ik hier, op basis van de posts van TO.
quote:nessemeisje schreef op 19 januari 2011 @ 13:21:

[...]

Sorry, het gaat er bij mij niet in dat iemand op zijn 29ste (was het toch?) die alleen mavo heeft en verder geen enkele cursus of opleiding heeft afgerond en een houding heeft zoals TO, opeens wel een universitaire studie af zal ronden. Met alleen mavo ben je niet dom, maar een universitaire studie is meer dan alleen hersens hebben, je hebt ook doorzettingsvermogen nodig. En dat mis ik hier, op basis van de posts van TO.Klopt, ik krijg ook niet echt een gemotiveerde indruk van to, eerder laconiek. Maar goed, het kan maar zo zijn dat hij ineens een doel vindt, iets waar hij wel zijn ziel en zaligheid in kwijt kan en dan wel het doorzettingsvermogen heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven