Gek van paniek worden

28-12-2020 06:35 609 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben een vrouw van 38 en heb sinds 4 weken paniek ben van de een op de andere dag overvallen door een paniekaanval kon alleen maar denken dat ik knettergek werd.
Naar de huisarts geweest en een verwijzing naar een psycholoog gekregen waar ik pas eind januari terecht kan.
Maar iedereen heeft het over aanvallen maar het lijkt wel of die paniekaanval niet wegzakt soms wat meer soms wat minder maar het vreselijk gevoel blijft.

Als ik mijn ogen opendoe bam meteen paniek trillen als een malle huilen.
Ik kan niet meer ben zo moe ervan en vooral heel ongelukkig.
Als het even wat afzakt kan ik alleen maar denken oh jee als er maar geen aanval komt weer.
Wat is dit in vredesnaam?

Kan niks eten binnenhouden sta stijf ervan.

Ik sta iedere dag huilend onder de douche en trillend
Hoe kom ik hiervan af ?
Alle reacties Link kopieren
zilverelfje schreef:
26-07-2021 09:39
Dank je S-groot
Hey zilverelfje ik hoop dat het snel een stuk beter wordt ❤️Was het voor je depressie wat je toen vertelde ?
Zoek video's op youtube. Bodyscan, meditatie, affirmaties ect.
Dit helpt mij enorm.
Alle reacties Link kopieren
Lieverhippie schreef:
30-07-2021 03:06
Zoek video's op youtube. Bodyscan, meditatie, affirmaties ect.
Dit helpt mij enorm.
Maar juist als ik mediteer of de bodyscan doe,word ik onrustig! Voel ik mn hart tekeer gaan enz..word dan nog banger
Alle reacties Link kopieren
Zonenregen schreef:
28-07-2021 00:37
Hey zilverelfje ik hoop dat het snel een stuk beter wordt ❤️Was het voor je depressie wat je toen vertelde ?
Ja, vooral depressie. Hoe is het nu met je?

@rammie, en als je jezelf eerst lichamelijk moe maakt? Ken het hoor, als je op je lijf gaat letten voel je ineens van alles en voedt het alleen maar. Toch werkte het uiteindelijk voor mij wel, maar heeft heel veel doorbijten gekost. Heb je wel eens pmt gehad? Ik heb het nu maar had het wel eerder willen hebben....
Met de moed van de wanhoop en tegen beter weten in Blijf ik geloven, omdat dat wel moet
Alle reacties Link kopieren
zilverelfje schreef:
03-08-2021 20:30
Ja, vooral depressie. Hoe is het nu met je?

@rammie, en als je jezelf eerst lichamelijk moe maakt? Ken het hoor, als je op je lijf gaat letten voel je ineens van alles en voedt het alleen maar. Toch werkte het uiteindelijk voor mij wel, maar heeft heel veel doorbijten gekost. Heb je wel eens pmt gehad? Ik heb het nu maar had het wel eerder willen hebben....
Lichamelijk moe ben ik ook ja,maar wat is een pmt?
Alle reacties Link kopieren
Psycho motorische therapie.
Ik heb t nu ook. Best verhelderend
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
07-08-2021 19:25
Psycho motorische therapie.
Ik heb t nu ook. Best verhelderend
Ooh thanx. Ik ga het gelijk opzoeken!
Ben zo klaar met mn gedachtes,gedrag...lichamelijke dingen. Psy.sloot behandeling af half jr.terug,maar ben nog helemaal niet 'klaar'...En alleenstaand met 2kids kan ik mij weer uitval niet permiteren
rammie schreef:
07-08-2021 19:48
Ooh thanx. Ik ga het gelijk opzoeken!
Ben zo klaar met mn gedachtes,gedrag...lichamelijke dingen. Psy.sloot behandeling af half jr.terug,maar ben nog helemaal niet 'klaar'...En alleenstaand met 2kids kan ik mij weer uitval niet permiteren
Ik vind het ook ontzettend vervelend dat psychische zorg uit pakketten lijkt te bestaan. Mijn pakket is bijna op, maar ik ben nog helemaal niet klaar. Zo irritant. Officieel kom je dan eerst weer op de wachtlijst voor je verder kunt.

Ik heb nu twee keer verlenging gehad. Dat kin doordat er een ander label op me geplakt werd, maar officieel had ik op de wachtlijst gemoeten.
Alle reacties Link kopieren
mallebeppie schreef:
08-08-2021 14:38
Ik vind het ook ontzettend vervelend dat psychische zorg uit pakketten lijkt te bestaan. Mijn pakket is bijna op, maar ik ben nog helemaal niet klaar. Zo irritant. Officieel kom je dan eerst weer op de wachtlijst voor je verder kunt.

Ik heb nu twee keer verlenging gehad. Dat kin doordat er een ander label op me geplakt werd, maar officieel had ik op de wachtlijst gemoeten.
Ja,ik ga binnenkort ook weer starten,ben er nl.nog echt niet.

Momenteel weer zo hoog in de angst en paniek.

Hoe is het met je t.o.?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven