geluksmomentjes!

11-10-2011 20:27 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie het kleine niet eert...

Daarom nu een topic voor alle (kleine) geluksmomentjes. Dat mag van vandaag of in het algemeen, gewoon alles waar jij blij van wordt.

Ik trap af:

- 's ochtend in de zon op de fiets naar mijn werk

- na een hele enge nachtmerrie bang wakker worden en lekker veilig tegen mijn vriend aankruipen

- nu: na een heerlijk bad in mijn joggingpak op de bank wachten op Groeten Uit...!

Oke, nu jullie. Kom maar op met al die kleine lieve, leuke, blije momenten!!
Uhm..ik bedoel Liefs Uit..!
Als ik thuis kom na een uurtje boodschappen doen door mijn twee katten begroet worden alsof ik weeeeeeeken weg ben geweest (komen aanrennen, kopjes geven, miauwen, spinnen, willen knuffelen enz)
De pizza die zo bezorgt wordt.

Mijn masterscriptie die ik vandaag heb ingeleverd
Hete douche nemen,daarna joggingpakkie aan,kopje thee erbij en dan met een dekentje en de katten op de bank neerploffen.

Mijn paard die mij vrolijk begroet met gehinnik als ik aan kom lopen en dan met haar warme neus op mn schouder komt leunen..
op een vrije dag toch de wekker zetten, en als deze dan begint te brullen, snel afzetten en denk gheghe ik draai me nog eens lekker om. 's morgens ligt je bedje ook altijd lekkerder dan 's avonds maar doordeweek heb ik geen tijd om ervan te genieten.

Beetje vreemd misschien maar ik vind het altijd heerlijk.
Ja en?
Terugfietsend van de supermarkt, door de regen. In de winkel had ik een vrouw gezien, vies, slordig. Ik wilde net te lang naar haar kijken maar voelde afkeer en medelijden tegelijk.

Door haar werd ik herinnerd aan hoe ik zelf vaak door de supermarkt gelopen heb. Niet zo erg als zij, maar wel wazig. Alleen bezig met drank die ik ging kopen, en nog wat boodschappen 'voor de sier'.

Maar ik fietste dus terug en voelde me blij. Want ik ben nu anders, leef anders.

En een opmerking die mij gisteren zo van slag maakte, gleed langzaam van me af.

Voelde me ineens best trots. En als anderen mij naar beneden willen praten, dan moeten ze dat doen. Maar ik ga niet luisteren.
Moonlight, wat ontzettend fijn

Snoopylynn, ik begrijp je helemaal! Dat is bij mij een van de redenen dat ik zo moeilijk mijn bed uit kan komen 's ochtends.
Moonlight, wat fijn zeg!

Dat ik bijna een weekje weg ga met mijn lieve vriend en dat ik niet kan wachten. Een week wachten, maar het duurt voor mijn gevoel nog zo lang. Ik kan niet wachten! Even helemaal niets aan mijn hoofd en lekker genieten!
Toen mijn moeder vertelde dat de chemo zijn werk had gedaan.

Met een reep bon bon bloc op de bank met mijn joggingbroek en wollen sokken de zoveelste herhaling van pretty woman of dirty dancing kijken.
Moonlight! Kippevel!!

Mijn geluksmomentje is nu toch wel: als mijn zoontje me wat vraagt en me dan aankijkt, en dat je dan dat afwachtende in zijn oogjes kan zien, hoe die dan kijkt, dan smelt ik helemaal.
Wow dank jullie wel! Zo getwijfeld of ik op verzenden zou drukken.

Thanks
Ik had het afmaken van een paper al tijden uitgesteld. Vandaag toch maar weer aan begonnen... en na enkele uurtjes had ik het zelfs af! Wat een opluchting :D

Nu heb ik zelfs nog een aantal uurtjes over om zonder schuld gevoel lekker op internet te surfen.

Ook hou ik ontzettend van het herfstweer.. en had ik op de fiets wind mee. Heerlijk
Met mijn gezinnetje op de bank.

Verwarming lekker aan.. Kopje thee erbij. En de hond aan onze voeten. Heerlijk genieten
De glimlach van mijn kinderen als ik ze smorgens wakker maak!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Als mijn online aankopen ein-de-lijk bezorg worden, heerlijk!

Gelakte teenagels in de winter

Het ruiken van mijn heerlijke schone was

Lekker slapen onder een pasgewassen dekbed
Ik werd vanochtend gewekt door een zingende merel. Die zong dwars door regen, wind en vallend blad heen.

Hij moet gedacht hebben: kan mij het schelen dat het herfst is. Ik zing, dus ik besta.

Had me geen betere goeiemorgen kunnen wensen!
Moonlight, wat een mooi geluksmoment!

Zet dit topic in je bookmarks en haal 'm even weer tevoorschijn als je 'het' kwijt bent. Remind yourself!
Gister toen ik met mijn tasje vol nieuwe make-up van de Douglas naar huis ging,

Net toen onze vogel zijn vertrouwen in mij liet zien,

Vorige week toen ik Lang Zal Ze Leven voor mijn dochter zong en haar blije gezicht zag,

Op zondagavond met een bak lekkere patat voor de buis..
Leuk Topic, mijn G.M:

- de geur van de herfst ruiken (de blaadjes), of van de zomer (zonnebrand en pas gemaaid gras).

- in mn voorverwarmde bed kruipen (elektrische deken :-)

- een hondje of puppy knuffelen

- mijn kleine neefje weer zien

- lekker eten of een cappuchino drinken

- zelf een klok maken of een knuffel naaien

- lachen met vrienden
net heerlijk met een kop herstthee en reep chocolade op de bank, kijkend naar het mooie gezichtje van mijn dochter van 2 weken oud die op mijn borst ligt te slapen..
Oeh ja inderdaad, onder een pas gewassen dekbed slapen. En dan vooraf douchen, scrubben, maskertje, etc zodat je echt schoon je bed in kunt.
@duveltje wat heerlijk! Geniet ervan!
Een wandeling in het bos als het net geregend heeft.

@Moonlight: mooie post zeg
Een peuterjochie dat met een noodgang naar mij rent om vervolgens te zeggen dat ik een hele mooie mevrouw ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven