geluksmomentjes!
dinsdag 11 oktober 2011 om 20:27
Wie het kleine niet eert...
Daarom nu een topic voor alle (kleine) geluksmomentjes. Dat mag van vandaag of in het algemeen, gewoon alles waar jij blij van wordt.
Ik trap af:
- 's ochtend in de zon op de fiets naar mijn werk
- na een hele enge nachtmerrie bang wakker worden en lekker veilig tegen mijn vriend aankruipen
- nu: na een heerlijk bad in mijn joggingpak op de bank wachten op Groeten Uit...!
Oke, nu jullie. Kom maar op met al die kleine lieve, leuke, blije momenten!!
Daarom nu een topic voor alle (kleine) geluksmomentjes. Dat mag van vandaag of in het algemeen, gewoon alles waar jij blij van wordt.
Ik trap af:
- 's ochtend in de zon op de fiets naar mijn werk
- na een hele enge nachtmerrie bang wakker worden en lekker veilig tegen mijn vriend aankruipen
- nu: na een heerlijk bad in mijn joggingpak op de bank wachten op Groeten Uit...!
Oke, nu jullie. Kom maar op met al die kleine lieve, leuke, blije momenten!!
dinsdag 11 oktober 2011 om 20:41
dinsdag 11 oktober 2011 om 20:45
op een vrije dag toch de wekker zetten, en als deze dan begint te brullen, snel afzetten en denk gheghe ik draai me nog eens lekker om. 's morgens ligt je bedje ook altijd lekkerder dan 's avonds maar doordeweek heb ik geen tijd om ervan te genieten.
Beetje vreemd misschien maar ik vind het altijd heerlijk.
Beetje vreemd misschien maar ik vind het altijd heerlijk.
Ja en?
dinsdag 11 oktober 2011 om 20:47
Terugfietsend van de supermarkt, door de regen. In de winkel had ik een vrouw gezien, vies, slordig. Ik wilde net te lang naar haar kijken maar voelde afkeer en medelijden tegelijk.
Door haar werd ik herinnerd aan hoe ik zelf vaak door de supermarkt gelopen heb. Niet zo erg als zij, maar wel wazig. Alleen bezig met drank die ik ging kopen, en nog wat boodschappen 'voor de sier'.
Maar ik fietste dus terug en voelde me blij. Want ik ben nu anders, leef anders.
En een opmerking die mij gisteren zo van slag maakte, gleed langzaam van me af.
Voelde me ineens best trots. En als anderen mij naar beneden willen praten, dan moeten ze dat doen. Maar ik ga niet luisteren.
Door haar werd ik herinnerd aan hoe ik zelf vaak door de supermarkt gelopen heb. Niet zo erg als zij, maar wel wazig. Alleen bezig met drank die ik ging kopen, en nog wat boodschappen 'voor de sier'.
Maar ik fietste dus terug en voelde me blij. Want ik ben nu anders, leef anders.
En een opmerking die mij gisteren zo van slag maakte, gleed langzaam van me af.
Voelde me ineens best trots. En als anderen mij naar beneden willen praten, dan moeten ze dat doen. Maar ik ga niet luisteren.
dinsdag 11 oktober 2011 om 20:54
dinsdag 11 oktober 2011 om 21:01
Ik had het afmaken van een paper al tijden uitgesteld. Vandaag toch maar weer aan begonnen... en na enkele uurtjes had ik het zelfs af! Wat een opluchting 
Nu heb ik zelfs nog een aantal uurtjes over om zonder schuld gevoel lekker op internet te surfen.
Ook hou ik ontzettend van het herfstweer.. en had ik op de fiets wind mee. Heerlijk
Nu heb ik zelfs nog een aantal uurtjes over om zonder schuld gevoel lekker op internet te surfen.
Ook hou ik ontzettend van het herfstweer.. en had ik op de fiets wind mee. Heerlijk
dinsdag 11 oktober 2011 om 21:24
dinsdag 11 oktober 2011 om 21:25
Leuk Topic, mijn G.M:
- de geur van de herfst ruiken (de blaadjes), of van de zomer (zonnebrand en pas gemaaid gras).
- in mn voorverwarmde bed kruipen (elektrische deken
- een hondje of puppy knuffelen
- mijn kleine neefje weer zien
- lekker eten of een cappuchino drinken
- zelf een klok maken of een knuffel naaien
- lachen met vrienden
- de geur van de herfst ruiken (de blaadjes), of van de zomer (zonnebrand en pas gemaaid gras).
- in mn voorverwarmde bed kruipen (elektrische deken
- een hondje of puppy knuffelen
- mijn kleine neefje weer zien
- lekker eten of een cappuchino drinken
- zelf een klok maken of een knuffel naaien
- lachen met vrienden