Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Shit ik hoorde de hele tijd sirenes maar dacht: er zal wel hier en daar een dronkelap out gegaan zijn.

Kijk nog even op nu.nl, met het idee, nieuws van hier staat er toch niet op.

Zijn er verdorie weer bosbranden. Echt het hele gebied gaat naar de kloten. Al anderhalf jaar lang wordt er steeds brand gesticht maar ze hebben de dader(s) nog steeds niet.
quote:_yellowlove_ schreef op 30 april 2011 @ 19:33:

Lastig allemaal wel, weet niet zo goed wat te zeggen

Nee hoeft ook niet!

We weten allemaal niet wat we ervan moeten zeggen. Valt niet zo veel te zeggen. Maar t was wel lekker om er even over te schrijven.

Nou, je bent al een heel stuk openhartiger dan mijn oma. Haha, wat wandelen betreft kunnen jullie homies worden maar wat praten betreft niet. (of jij moet praten en zij luisteren)
Ik hou van praten! Jouw oma en ik worden BFF

Wie komt er zo op entertainment mijn geheime missie kijken met mij?
IBI, het zal idd wel vaker voorkomen bij ouderen. Ach, ik kan me ook geen voorstelling maken van het verdriet dat je hebt als je na 62 jaar je partner kwijt bent.

Op een aantal punten doet oma het nog hartstikke goed (wordt wel minder). Ze heeft bijna haar hele leven op opa geleund en moet het nu ineens alleen doen.

Ja wat een verschil tussen wat je vorig jaar wist en wat je nu weet. Je hebt in de tussentijd in ieder geval alles gedaan wat in je vermogen lag, dat is duidelijk. Maar wat zul je je machteloos gevoeld hebben.

Leuk dat je wat dingen gekocht hebt. Ik was eigenlijk te laat op de markt, mensen waren al aan het inpakken. Het was ook niet eens echt een markt, gewoon hier en daar een kleedje. Weet niet of ik een straat gemist heb of dat er gewoon niet meer was dan dit. Het zou kunnen dat mensen die echt veel te verkopen hebben in de stad gaan zitten ipv het dorp.
Ik niet

Ik kijk dat nooit. Wil eigenlijk niet weer verslaafd raken aan allerlei programma's. Afgelopen winter had ik iedere avond wel iets wat ik wilde zien maar deze zomer wil ik andere dingen doen.

Zwemmen, hardlopen, fietsen en eh.... forummen
Ik ben ook helemaal alleen op het topic

Iedereen is aan het feesten en beesten denk ik
sorry Yellow maar ik vind mijn geheime missie zo'n stom programma. Ik zit naar ik hou van Holland te kijken misschien ook geen hoog niveau he.

Zonde dat je te laat was bij de vrijmarkt Moon. Ik vond het van mezelf wel erg vreemd dat ik ineens wel bijtijds mijn bed uit kon komen terwijl ik normaal zoveel moeite ermee heb.

Heb mezelf verwend en heb cool best gekocht met aardbei smaak en zit heel de tijd te denken of ik nog een glas zou nemen.
Jij moet gewoon iedere ochtend een vrijmarkt hebben IBI

Shit ik zat even te kijken naar de informatie over studeren die ik vorig jaar had opgevraagd. Heb ik een mail van half mei waarin staat dat er geen colleges meer zijn en dat ik geen meeloopdag meer kan plannen (al zomervakantie dus)

Ik kan me die mails nog wel herinneren maar dat dat half mei al was??!!

(Ik was me toen aan het oriënteren maar toen eind mei mijn opa overleed is het stil komen te liggen)

Yellow... weet jij dat, zijn bij andere richtingen de colleges ook al zo vroeg afgelopen?

(mijn laatste vraag vandaag )
Ik heb geen flauw idee. Ik weet wel dat heel veel mensen gewoon zomaar bij een hoorcollege gaan zitten (je begrijpt er dan natuurlijk geen kont van maar goed) om een idee te krijgen van de lessen. als je bij de uva op het rooster kijkt rooster.uva.nl kun je het gewoon zien. HC =hoorcollege . Want bij meeloopdagen deed iedereen altijd een beetje schanheilig, dus als je gewoon een echte les volgt heb je meer een idee. Als je een studie hebt van 4 blokken(die van mij bestaat uit 2 halfjaren) kun je nog het beginhoorcollege van een vak volgen (dat snap je dan waarschijnlijk wel).
En Iebs, je moet gewoon lekker je coolbest nemen, ik vind dat jij het verdiend hebt.

Ik heb een documentaire gedownload van louis theroux, the worst family in america over religiefreaks. Die ga ik zo kijken. Ik kwam het tegen op youtube. Die mensen zijn gek, sorry. Ik ben wel gelovig, maar zij prediken: God hates you. Want ze vinden dat God alle Amerikanen haat omdat Amerika tolerant is voor homo's (euh dat valt volgens mij nog vies tegen maar goed) en ze zijn tegen het leger want daar zitten en homo's in en ze doen slechte dingen. Gaan ze naar begravenissen van overleden soldaten en daar rondrennen met borden met : you shall burn in hell en it's good you're dead?!

Ik was beduusd van dat filmpje, ik ga nu de docu kijken.
Okee dank je voor de info.

Mijn idee was om op een gewone dag mee te gaan met een student. Vorig jaar had ik contact met studievereniging dus die zou ik weer kunnen benaderen.

Ik schrik alleen dat de tijd zo snel gaat. Komende week kan het echt niet, dat wordt me teveel met bruiloft en alle andere dingen die ik al gepland heb.

Maar de week erna moet ik misschien met spoed gaan kijken.

(Geheel toevellig is er net een topic geopend door ehm.. een tweelingzus ofzo. Hoop dat daar iemand het weet

Niet doorvertellen he)
Ik heb nou nooit geweten dat jij dat was... Je zei het al een keer, maar ik had geen idee welke jij was. ik heb wel een tijdje toen gedacht dat missverrektekoekwaus jouw ik zeg alles wat ik denk alter ego was.
Hahahaha nee hoor.

Ik heb alleen een andere nick zodat ik daarmee gewoon plaatsen kan noemen waarheen ik op vakantie kan gaan, studies waar ik wil meelopen, specifieke vragen over mijn woonplaats ofzo. Dingen die mij herkenbaar maken dus.

Dat niet iemand dat aan Moonlight linkt en vervolgens van alles kan gaan zitten uitpluizen.

Nee ik heb geen nicks waarmee ik alles er maar uit flap. Lijkt me best leuk om een keer te doen maar tot nu toe niet gedaan.
Ik heb vandaag geen enkel gevoel van tijd en wat voor dag het is. Nu is het zomaar weer donker bijvoorbeeld.

Moet even rustiger worden want ben nog veel te druk om zo te gaan slapen. (Ja bij mijn nieuwe ritme wil ik op tijd naar bed)
Ja het lijkt mij ook heel interessant, maar ik zou waarschijnlijk heel vervelend worden als ik een alter ego had en met iedereen ruzie maken ofzo. Laten we dat maar niet doen.

Je kunt een lekkere warme douche nemen (of bad als je dat hebt) word ik altijd rustiger van.
Ja ik ga straks voordat ik echt naar bed ga idd even douchen.

Ik heb net wat dozen verplaatst in de slaapkamer zodat het wat netter oogt. Ben lichamelijk helemaal moe, haha, het waren dozen met boeken.

Nu ga ik niks meer doen anders ben ik straks weer hyper.

Ik blijf moeite hebben met die dozen. Als ik er in kijk word ik zo direct geconfronteerd met mijn verleden. (heel leuke periode en minder leuke periodes). Ik weet dat ik ooit de confrontatie aan moet gaan en die spullen opruimen, maar ik wacht er nog even mee.

Eerst richten op de toekomst
Ben er ook

Heb niks te vertellen
Hoi Mika,

wow dat klinkt spannend.

Misschien kun je iets vertellen over je hoofdtaak hier op het topic?
En over je lievelingsdier.
Mijn lievelingsdier is natuurlijk een kat, heb er zelf 4

Mijn hoofdtaak? Weet niks van tuinieren
Waarom smeekte je me dan achter de schermen of je hoofd tuinzaken mocht zijn?!
Goede avond lieve dames. Weer veel geschreven. Ik heb ook ff niets bijzonders te melden. Mijn dagen rijgen zich aan een met allerlei onbenullig gedoe. Eigenlijk begint de verveling toe te slaan. Heb 5 jaar geleden ontslag genomen. Had een goeie baan, maar trok het na reorganisatie niet meer. Ik trok het niet meer, ik had het niet meer naar mijn zin, werkte veel te veel. 32 uur en dan nog mn huishouden en gezin erbij. Toen mijn dochter dus ging reizen zag ik het allemaal niet meer zitten. In de stress of die meid het wel zou redden in haar eentje. Ik had het gevoel dat ik constant bereikbaar moest zijn. En daar paste mijn werk niet meer in. Belachelijk. Ik had gewoon moeten blijven werken. Had ik tenminste afleiding gehad. Altijd dat getob over anderen, terwijl dat altijd, gelukkig, goed blijkt te gaan. Lijkt wel of ik hoogmoedswaanzin heb. Alsof mijn kinderen niet zonder mij kunnen. Ze redden zich best en ik besef wel dat ik een stumper ben. Nou eigenlijk heb ik zonder dat ik het weet weer een heel verhaal neer gerammeld.
Yellow, ik las over je kroeltje..ik zeg maar niks
quote:mika65 schreef op 30 april 2011 @ 22:23:

Ben er ook

Heb niks te vertellen

Wat een leuke meiden zitten hier toch. Volgens mij moet je echt iets mankeren om leuk te zijn!
Nou, Chatterly, je bent toch geen stumper?!

Ik vind het wel leuk dat je weer wat meer over jezelf schrijft. De aanleiding is niet zo leuk maar zo kunnen we jou ook eens een luisterend oor bieden ipv andersom.

Ik kan me voorstellen dat het wennen is nu de kinderen uit huis zijn en je niet meer dagelijks voor ze hoeft te zorgen.

Je bent toen gestopt met werken maar kun je nu niet weer iets gaan doen? Evt minder uren of iets anders dan je deed, maar dan kun je daar wel voldoening uit halen. En het is weer eens wat anders dan thuis

Of misschien een leuke cursus of opleiding. Een beetje uitdaging kan al een heel ander gevoel geven.

En je opvoeding is gewoon geslaagd. Dat is het dubbele: opvoeden is deels jezelf overbodig maken. Dat is je gelukt (nouja je bent nooit overbodig maar de basic dingen kunnen ze zelf) maar dat is tegelijk ook heel zuur denk ik.

Denk dat mijn moeder het ook wel moeilijk heeft / krijgt daarmee. Ze houdt ook angstvallig mijn jongste broer thuis. En ze heeft (ongewild) oma om voor te zorgen maar als die er niet meer is en iedereen op zichzelf woont gaat het wel moeilijk worden denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven