Goede dag, slechte dag .. Deel 3
woensdag 8 juni 2011 om 18:40
Oh choco Ik was al helemaal in de war de hele tijd
Thanks Ieb
Vandaag toch nog een keer met een bibliotheekgast gepraat oer dat boek, zegt hij :huh dat boek is al maanden kwijt, dat heb ik in de catalogus gezet... ??!! Dus dat wief heeft dat boek gejat (ik zag de rode niet uitleensticker erop zitten) toen iets van binnen gemold waar die magneer inzit, en gaat er daarna doodleuk mee in de bieb zitten nou ja zeg.
Thanks Ieb
Vandaag toch nog een keer met een bibliotheekgast gepraat oer dat boek, zegt hij :huh dat boek is al maanden kwijt, dat heb ik in de catalogus gezet... ??!! Dus dat wief heeft dat boek gejat (ik zag de rode niet uitleensticker erop zitten) toen iets van binnen gemold waar die magneer inzit, en gaat er daarna doodleuk mee in de bieb zitten nou ja zeg.
woensdag 8 juni 2011 om 18:47
Jammer Sanne. Ja ik dacht ik probeer mee te denken, maar dit had je natuurlijk zelf al bedacht.
Ik snap het ook niet Moon. Voel je je beter?
Ibi dat monopoly is gaaf. Ik zie alleen nog niet in hoe wij echt tegen elkaar kunnnen, k denk dat we gewoon tegelijkertijd op ja moeten drukken en hopen dat de comp ons koppelt.
Ik snap het ook niet Moon. Voel je je beter?
Ibi dat monopoly is gaaf. Ik zie alleen nog niet in hoe wij echt tegen elkaar kunnnen, k denk dat we gewoon tegelijkertijd op ja moeten drukken en hopen dat de comp ons koppelt.
woensdag 8 juni 2011 om 18:48
Hey ladies, hier nog 1 met griep, spugen en 39 graden (onder tong gemeten komt gemiddeld nog 1/2 graad bij)
het lijkt wel te heersen inderdad!
Als ik zo vrij mag zijn pak ik ook wat uit die fruitmand is er nog een kiwi en n banaan over?
Het is denk ik allemaal teveel geweest, en duurt tot op dag v vandaag nog voort met ex (weer paar keer politie). Mijn lichaam heeft er genoeg van denk ik...
Ga zo weer plat, zelfs het internetten is te vermoeiend nu
Beterschap en sterkte iedereen
het lijkt wel te heersen inderdad!
Als ik zo vrij mag zijn pak ik ook wat uit die fruitmand is er nog een kiwi en n banaan over?
Het is denk ik allemaal teveel geweest, en duurt tot op dag v vandaag nog voort met ex (weer paar keer politie). Mijn lichaam heeft er genoeg van denk ik...
Ga zo weer plat, zelfs het internetten is te vermoeiend nu
Beterschap en sterkte iedereen
woensdag 8 juni 2011 om 19:12
Choco fijne vakantie meid! Geniet ervan!
Panter ook al ziek? Beterschap, doe lekker rustig aan
Jammer yellow van je tentamen. Je niet laten ontmoedigen hoor. Kijk eens naar wat je wel bereikt hebt. Ik heb trouwens een heel lief mailtje van opa S gekregen.
Sanne ook beterschap!
Lekker he Iebje, een strijktas. Ik wil hem ook niet meer missen!
Ik heb een saaie dag gehad. Niet veel bijzonders gedaan. Ja paar wassen gedraaid en andere huishoudelijke klusjes. Niet echt uitdagend maar het hoort erbij. Rotzooi kan ik ook niet echt tegen. Nu ff naar AH. Wijn is op.
Panter ook al ziek? Beterschap, doe lekker rustig aan
Jammer yellow van je tentamen. Je niet laten ontmoedigen hoor. Kijk eens naar wat je wel bereikt hebt. Ik heb trouwens een heel lief mailtje van opa S gekregen.
Sanne ook beterschap!
Lekker he Iebje, een strijktas. Ik wil hem ook niet meer missen!
Ik heb een saaie dag gehad. Niet veel bijzonders gedaan. Ja paar wassen gedraaid en andere huishoudelijke klusjes. Niet echt uitdagend maar het hoort erbij. Rotzooi kan ik ook niet echt tegen. Nu ff naar AH. Wijn is op.
woensdag 8 juni 2011 om 19:13
Ik heb het dus weggedrukt heel lullig..
Je kunt max met zn vieren dus maak een account aan zeg ik.
http://yahoo.pogo.com/games/monopoly?sort=nameup
Ibi heeft een strijkster denk ik!
Ik wil een schoonmaakster.. Gewoon 1x per week dat mijn huis helemaal aan de kant is...
Je kunt max met zn vieren dus maak een account aan zeg ik.
http://yahoo.pogo.com/games/monopoly?sort=nameup
Ibi heeft een strijkster denk ik!
Ik wil een schoonmaakster.. Gewoon 1x per week dat mijn huis helemaal aan de kant is...