Goede dag, slechte dag .. Deel 3
woensdag 8 juni 2011 om 23:42
Ibi wat vervelend die problemen met je vriendin. Maar als jij niet meer wilt dat zij komt schoonmaken dan heeft zij zich daarbij neer te leggen. financieel is haar eigen probleem en dat moet zij niet op jou af schuiven. Is niet jou verantwoordelijkheid
Moon ben je er wel duidelijk in dat je chaotisch bent in sommige dingen? Als hij het niet weet/doorheeft ben jij er misschien niet duidelijk genoeg in geweest?
Moon ben je er wel duidelijk in dat je chaotisch bent in sommige dingen? Als hij het niet weet/doorheeft ben jij er misschien niet duidelijk genoeg in geweest?
woensdag 8 juni 2011 om 23:48
Nee ik heb het denk ik nooit als probleem op zich benoemd.
Maar het stoort me ook een beetje dat hij bepaalde aannames maakt. Dat het bij mij thuis vast netjes is.
Eigenlijk zou hij moeten vragen hoe mijn huis eruit ziet, toch?
Als ik dan zeg dat ik soms moeite heb bezoek te ontvangen omdat het niet netjes is, zou hij daar ook iets serieuzer op in kunnen gaan.
Ipv weglachen: Dat zal wel meevallen.
Choco fijne vakantie!!!
Maar het stoort me ook een beetje dat hij bepaalde aannames maakt. Dat het bij mij thuis vast netjes is.
Eigenlijk zou hij moeten vragen hoe mijn huis eruit ziet, toch?
Als ik dan zeg dat ik soms moeite heb bezoek te ontvangen omdat het niet netjes is, zou hij daar ook iets serieuzer op in kunnen gaan.
Ipv weglachen: Dat zal wel meevallen.
Choco fijne vakantie!!!
donderdag 9 juni 2011 om 00:07
Heel spannend Yellow met de hondjes van mijn zus gewandeld. Kon ik mooi ff Cesar techniek uitproberen tsss
Dat weglachen vind ik ook raar Moon maar dat je aannames maakt, tja doet iedereen eigenlijk wel. Je kijkt hoe iemand eruit ziet, hoe die praat en dan vorm je er een beeld van hoe die persoon is. Maar is hij je therapeut of iemand van college
Dat weglachen vind ik ook raar Moon maar dat je aannames maakt, tja doet iedereen eigenlijk wel. Je kijkt hoe iemand eruit ziet, hoe die praat en dan vorm je er een beeld van hoe die persoon is. Maar is hij je therapeut of iemand van college
donderdag 9 juni 2011 om 00:14
college?
Hij is mijn therapeut. (sociaal psychiatrisch verpleegkundige)
Ik zat hem te vergeijken met een vrouwlijke therapeut, met zelfde beroep. Zij gaf mij cursus afgelopen winter. En zij stelde duidelijk eerst een vraag en daarna ging ze verder. Vaak ook om ons aan het denken te zetten maar ook voor zichzelf denk ik, om een zo goed mogelijk beeld te krijgen. Want schijn bedriegt.
Als ik tip top gekleed met mijn haar en make-up netjes bij de SPVer verschijn, denkt hij misschien: goh nette dame. Terwijl mijn huis best een bende kan zijn.
(Ik doe altijd oude kleren aan daarheen dus het is even fictief)
Hij is mijn therapeut. (sociaal psychiatrisch verpleegkundige)
Ik zat hem te vergeijken met een vrouwlijke therapeut, met zelfde beroep. Zij gaf mij cursus afgelopen winter. En zij stelde duidelijk eerst een vraag en daarna ging ze verder. Vaak ook om ons aan het denken te zetten maar ook voor zichzelf denk ik, om een zo goed mogelijk beeld te krijgen. Want schijn bedriegt.
Als ik tip top gekleed met mijn haar en make-up netjes bij de SPVer verschijn, denkt hij misschien: goh nette dame. Terwijl mijn huis best een bende kan zijn.
(Ik doe altijd oude kleren aan daarheen dus het is even fictief)
donderdag 9 juni 2011 om 00:32
waarom luisterd ze vloek scheld nou niet naar me!!! verdomme ik wil het niet ik ben zo gespannen direct net enorm met mijn vuisten tegen de muur geslagen zo boos ben ik op haar en op patrick de klootzak hij heeft me gewoon alleen gelaten! het enige wat ik in huis echt niet kan en wat hij altijd deed is ook 1 van de dingen die "vriendin de schoonmaakster" ook niet doet het verdomde bed opmaken. Net ruim een half uur mee bezig geweest. Verdorrie hoe moeilijk is het ibi een hoekje in een hoekje proppen. IK KAN HET NIET! IK KAN GEEN BED OPMAKEN EN IK KAN NIET ZONDER PATRICK en ik kan wel zonder vriendin de schoonmaakster. help me
donderdag 9 juni 2011 om 09:26
Pannekoeken, haha, moet er nu even niet aan denken. Maar neem aan dat ze die pas later op de dag krijgen.
Ben eigenlijk weer verdrietig. Soms word ik s ochtends wakker en moet dan eerst een tijdje janken. Daarna gaat het meestal wel.
Voel me beetje eenzaam. Denk dat het komt omdat ik de mensen van t vw nu bijna niet meer zie. Normaal zag ik ze iedere week wel, meestal.
Verder ook niet zo veel 'vaste dingen', geen cursussen meer, etc.
Maar ik moet hier even doorheen. Als ik alle tijd vol plan dan kan ik niet nadenken over wel/niet studeren. Dan maar even eenzaam en nadenken.
Ik probeerde t probleem met VW uit te leggen aan mijn nieuwe mailman, maar die denkt nu dat ik bij de scouting zit. Is niet helemaal gelukt dus.
Ben eigenlijk weer verdrietig. Soms word ik s ochtends wakker en moet dan eerst een tijdje janken. Daarna gaat het meestal wel.
Voel me beetje eenzaam. Denk dat het komt omdat ik de mensen van t vw nu bijna niet meer zie. Normaal zag ik ze iedere week wel, meestal.
Verder ook niet zo veel 'vaste dingen', geen cursussen meer, etc.
Maar ik moet hier even doorheen. Als ik alle tijd vol plan dan kan ik niet nadenken over wel/niet studeren. Dan maar even eenzaam en nadenken.
Ik probeerde t probleem met VW uit te leggen aan mijn nieuwe mailman, maar die denkt nu dat ik bij de scouting zit. Is niet helemaal gelukt dus.
donderdag 9 juni 2011 om 09:28
Chat, ik moet er aan denken dat ik eens bij iemand ging eten, een vriendin van vrienden, ik ging mee zegmaar.
Had haar nog nooit ontmoet. Maar ze had een been in het gips dus of iedereen ff wat kon doen. Ik mocht r bed opmaken.
Prima natuurlijk, meteen gedaan. Vond het grappig want ik laat niet iedere vreemde mijn bed opmaken.
Maar dat doe je toch gewoon als iemand daar moeite mee heeft?
Had haar nog nooit ontmoet. Maar ze had een been in het gips dus of iedereen ff wat kon doen. Ik mocht r bed opmaken.
Prima natuurlijk, meteen gedaan. Vond het grappig want ik laat niet iedere vreemde mijn bed opmaken.
Maar dat doe je toch gewoon als iemand daar moeite mee heeft?
donderdag 9 juni 2011 om 13:08
Dus nu niet zo heel lang meer. Choco wat heerlijk voor je!
Moeder en ik gaan vanmiddag de boodschappen doen!
Ze was gisteren niet lekker maar voelde zich nu goed genoeg. Had de lijst al klaar - af en toe wat op geschreven - dus shoppen maar
Meteen even nieuw wasrek halen.
Krijg dan wel een beetje de kriebels dat ik mijn huis enigszins netjes wil hebben. Nou ja heb de eisen bijgesteld, probeer het aanrecht ruim te hebben dan kunnen we daar de boodschappen op zetten. En ff de plee beetje schoon.
Ik heb mijn manier van schoonmaken niet van mijn moeder. Die staat s ochtends op en gaat als een gek schoonmaken. Helaas gaat er ergens toch iets mis want het is eigenlijk altijd een troep bij mijn ouders.
Hier is t ook troep maar ik sta wel rustig op
Moeder en ik gaan vanmiddag de boodschappen doen!
Ze was gisteren niet lekker maar voelde zich nu goed genoeg. Had de lijst al klaar - af en toe wat op geschreven - dus shoppen maar
Meteen even nieuw wasrek halen.
Krijg dan wel een beetje de kriebels dat ik mijn huis enigszins netjes wil hebben. Nou ja heb de eisen bijgesteld, probeer het aanrecht ruim te hebben dan kunnen we daar de boodschappen op zetten. En ff de plee beetje schoon.
Ik heb mijn manier van schoonmaken niet van mijn moeder. Die staat s ochtends op en gaat als een gek schoonmaken. Helaas gaat er ergens toch iets mis want het is eigenlijk altijd een troep bij mijn ouders.
Hier is t ook troep maar ik sta wel rustig op
donderdag 9 juni 2011 om 14:16
Ah Moon ik heb het schoonmaken ook niet van mijn moeder. Die waste echt elke week de ramen + vitrage, dus de woonkamer kreeg ook elke week een sopbeurt. De slaapkamers ook elke week soppen en om de 14 dagen de ramen lappen op de slaapkamers. Soms wilde ik dat ik een beetje van mijn moeder geërfd had maar dat zit er niet in . Ben nu aan het afwassen en internetten
donderdag 9 juni 2011 om 14:22
Chat lekker pannenkoeken, maar het lekkerst vind ik ze zelf bakken. Hoe is het met je Chat
Choco je bent nu vast al onderweg , zal je missen
Moon mooi dat je wat fitter bent, moet ook wel als je grote boodschappen gaat doen
Sanne hoe is het met jou?
Panter halloooo ben je er nog of loopt je ex weer te kloten
Ibi heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Hoop dat jij je vandaag wat beter voelt
Mijn dochter is vandaag met vriend naar Amsterdam (alweer ja) en ze willen space muffins meenemen. Dus dan ben ik lekker haaai vanavond.
Choco je bent nu vast al onderweg , zal je missen
Moon mooi dat je wat fitter bent, moet ook wel als je grote boodschappen gaat doen
Sanne hoe is het met jou?
Panter halloooo ben je er nog of loopt je ex weer te kloten
Ibi heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Hoop dat jij je vandaag wat beter voelt
Mijn dochter is vandaag met vriend naar Amsterdam (alweer ja) en ze willen space muffins meenemen. Dus dan ben ik lekker haaai vanavond.