Goede dag, slechte dag .. Deel 3
maandag 13 juni 2011 om 21:18
quote:mika65 schreef op 13 juni 2011 @ 21:14:
Is de zadel gewoon afgeknapt Ibi? Dan kun je er zelf wel een nieuwe opzetten is niet zo moeilijk en bespaart je geld.nee dat klopt maar het punt is dat er vering inzit en dat lukt me zelf echt niet. Nou ja ga morgen eerst eens vragen wat de mogelijkheden zijn.
Is de zadel gewoon afgeknapt Ibi? Dan kun je er zelf wel een nieuwe opzetten is niet zo moeilijk en bespaart je geld.nee dat klopt maar het punt is dat er vering inzit en dat lukt me zelf echt niet. Nou ja ga morgen eerst eens vragen wat de mogelijkheden zijn.
maandag 13 juni 2011 om 22:19
Hopelijk valt het morgen mee ibi. En Mika, slaap lekker! Ik ben ook weer terug. Eten was prima, de rest liep stroef. Waarom doet vriend dat nou altijd? Steeds als ik echt helemaal gelukkig en blij met hem ben, gedraagd hij zich een dag als een totale eikel. Pfff... Ff wat tv kijken als afleiding en dan slapen, want morgen vroeg weer op.
maandag 13 juni 2011 om 23:55
Ben er weer, ik ben net onkruid he kom steeds terug
In mijn vorig huis had ik ook een tv op de slaapkamer vond het heerlijk, lag ook meer op bed trouwens en las veel minder. Ben eigenlijk wel blij dat ik nu geen tv meer op de slaapkamer heb.
Het is hier eigenlijk best wel rustig he. Zou het stilte voor de storm zijn?
In mijn vorig huis had ik ook een tv op de slaapkamer vond het heerlijk, lag ook meer op bed trouwens en las veel minder. Ben eigenlijk wel blij dat ik nu geen tv meer op de slaapkamer heb.
dinsdag 14 juni 2011 om 00:00
quote:mika65 schreef op 13 juni 2011 @ 23:55:
Ah daar zijn jullie weer. Een slaapkamer is ook om te slapen Mika
Ik heb hem ook uit mijn slaapkamer weggehaald. Val je in slaap..staat dat ding nog te flikkeren in het donker...is niks.
Ah daar zijn jullie weer. Een slaapkamer is ook om te slapen Mika
Ik heb hem ook uit mijn slaapkamer weggehaald. Val je in slaap..staat dat ding nog te flikkeren in het donker...is niks.