Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Thanx yellow

ik ben zelf ook niet super netjes hoor! Maar beetje hygiëne vind ik wel fijn en nu we nieuw huis hebben houd ik het graag glanzend en mooi. Stomme is dat vriend elk vlekje een ramp vind, maar hij ziet ze haast nooit.

En dat eten. Tja, vind vriend op dit soort momenten niet de leukste en met zijn ouders erbij moet het wel zo lijken. Vind dat omschakelen moeilijk. Ben niet snel kwaad, maar als ik kwaad ben...

wat ben jij aan het doen?
Heulemaal niks. the matrix staat op de achtergrond aan, that's it

Beetje forummen, bedenken wat ik zo ga eten.

Kan me voorstellen dat omschakelen lastig is, maar soms kan het ook wel helpen, om de druk er wat van af te halen
Ja, dat moet ik nog leren. Als vriend even zo'n bui heeft ga ik meteen aan hele relatie twijfelen.

Heerlijk, een nix dagje! Ben je er al uit qua eten?
Patat satesaus met uitjes
Jammie!

Nog even verlenging van ego-post. Ik ben niet zo goed in ruziemaken. Met mijn moeder was het altijd wedstrijdje elkaar zo hard mogelijk kwetsen. En als ze niet kon winnen kreeg ik een klap.

Afgelopen jaren hard geoefend om normaal ruzie te maken. Maar vriend snapt verleden niet en gaat soms expres door. En dat kost het me zoveel moeite geen rotopmerkingen te maken. Maar vind het zo vervelend dat hij doorgaat!
Sanne... Wat erg dat je moeder je dan een klap gaf zeg... Kan me voorstlelen dat ruziemaken voor jou lastig is..

Kan me voorstelen dathet kut is als hij zo door gaat!!

Denk dat het wel lastig is omdat hij natuurlijk niet kan begrijpen hoe dat toen voor jou was..

Probeer samen een oplossing te vinden, je moet ook wel inzien (hoe lullig dan ook) dat het voor jou extra hard aankomt, terwijl het voor hem misschien gewoon een klein ruzietje is. Maar wel altijd over blijven communiceren.
Kleine ruzietjes kan ik wel. Met zo'n bui bedoel ik dat hij echt express doorgaat. Dan heeft hij zin in ruzie en hij weet precies hoe hij t krijgt. Door veel praten komt het nu nog maar paar keer per jaar voor, maar elke keer vind ik een keer te veel. Uiteindelijk maak ik altijd wel een onaardige opmerking. En ondanks dat ik dan beetje trots ben dat ik niet de ergste dingen heb gezegd, vind ik wel dat ik excuses moet maken. En dan gaat vriend daar op in, ipv zijn gedrag. Wil deze ruzies gewoon helemaal nooit meer. Vooral niet als er kinderen komen.
Nee snap ik, maar ik denk dat ruzie maken een beetje onvermijdelijk is.. Proberen het goed op te kunnen lossen daarna en uitpraten lijkt mij het beste
Yepz, doe mijn best. Door piano spelen weer rustiger geworden. Bedankt voor het luisteren/lezen!
fijn dat je weer wat rustiger bent Sanne!

Ik ben weer thuis. Best hard gewerkt vandaag maar baal wel van mijn fiets. Nou ja morgen maar kijken wat de schade is.

Ga denk ik wat te eten bestellen heb eigenlijk zin om uit eten te gaan maar ja das niet zo leuke in je uppie he.

Ben weer enorm moe maar ga proberen niet te slapen op de bank want dat was niet echt een succes.
zo wow ben blij dat ik thuis zit het begint me toch enorm te gieten hierro!
Hier regent het nog niet hoor iebels.

Toch jammer dat ik geen auto heb (of we niet dichter bij elkaar wonen) konden we samen uit eten gewoon zo opeens bedacht zeg maar. Balen idd van je fiets

Sanne blij dat je weer iets kalmer bent!

Ik ga even naar de supermarkt, drinken halen. en patat sate met uitjes
Hier ook nog droog. Balen van je fiets ibi. En alleen uiteten lijkt mij ook niet echt leuk. Jammer dat jullie niet samen kunnen gaan.

Vriend heeft nog steeds zijn bui en ik moet zo beslissen of ik mee ga. Zal wel weer ingeven...

Ik heb patat gegeten hoor

Wat werd het bij jou Iebels?
haha pizza. Was wel lekker ben daarna uitgebreid in bad geweest. Haren gewassen en ik met cremespoeling en ik had scrub gekocht bij de sauna dus mijn lichaam is weer babyzacht. Patrick vond dat altijd zo lekker als ik naar de sauna was geweest haha.

Blijft vreemd hoor om alleen in bad te zitten. In de tijd dat patrick ziek was lag of hij alleen in bad maar meestal riep hij mij na een minuut of 10 met een stomme reden en dan ging ik op de wc zitten (gewoon als stoel zeg maar) en gingen we kletsen en na een paar minuten kijk hij op zo'n lieve manier dat ik geen nee kon zeggen en vroeg hij of ik erbij kwam. En meestal ging ik dan idd. bij hem in bad zitten voor een kwartiertje en bleef hij daarna nog ff alleen in bad. Meestal (bedenk wel dat we dit pas konden doen toen hij al ziek was want voor die tijd hadden we hier geen bad) zorgde ik er dan voor dat er wat eten en drinken op de slaapkamer stond en het bed helemaal in orde was en er iets leuke op tv was of dvd zodat we de rest van de avond samen in bed konden liggen. God wat mis ik hem en wat vind ik het erg dat ik nu alle ruimte in bad heb.
Ibi Ja had je maar geen ruimte meer in bad eigenlijk he... Lieverd toch..

Wel goed dat je jezelf een beetje verwend hebt met wat lekkere spulletjes
ik mis hem zo yellow ik mis hem zo enorm!
Oh ibi toch...

Wat kan ik zeggen.. Ik vind het verschrikkelijk voor je dat hij er niet meer is, en dat je elke dag maar vecht om door te gaan zonder hem... Ik wilde dat ik je even een echte knuffel kon geven, maar daarmee zou je verdriet natuurlijk net zo niet weggaan als deze virtuele Lieve lieve ibi
Ibi meis
dank jullie net ff met mijn zus gesproken was wel fijn.

Wat ben je vroeg mika hoe was je dag?
Ja idd MIka, je bent er vroeg bij. Wassup?

Fijn dat je even met je zus kon spreken Iebs
Mooi Ibi dat je even met je zus kan praten. Is wel belangrijk dat je iemand hebt waar jij je bij kan uiten.

Ik ben moe Ibi, kon vannacht niet slapen en ben uiteindelijk vanmorgen om 9uur in slaap gevallen en om 12 uur maakte zoon mij wakker.

Ben nu lekker alleen thuis en plof zo op de bank en dan hoop ik dat ik in slaap val tot morgen.

Ik heb altijd wel slaap problemen gehad hoor, heb wel vaker dat ik een nacht wakker ben. Dus niks nieuws.

Moest eigenlijk wel een beetje lachen om jou met je fiets, sorry. Wanneer is ie klaar? Heb dat nog nooit gehad dat de zadel afknapt
nou moest vandaag werken en de fietsenwinkel was dicht dus hij staat nog bij de metro morgen breng ik hem naar de fietsenmaker. Mijn zus heeft het ook ooit gehad en ze zei dat het direct gemaakt werd en maar 30 euro koste dus dat hoop ik dan maar.

Ach als het mij niet was overkomen had ik ook moeten lachen hoor is toch ook een raar verhaal.

Jeetje maar 3 uur slapen is zelfs voor jou weinig dan hoop ik maar dat we zo niks meer van je lezen en je lekker in dromenland ligt
Mikhaah ik hoop ook dat je nu nog even lekker bij kunt slapen hoor meis

Hoop dat je fiets snel weer gefikst is iebsel
Is de zadel gewoon afgeknapt Ibi? Dan kun je er zelf wel een nieuwe opzetten is niet zo moeilijk en bespaart je geld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven