goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
@mika, ik schaam er echt enorm voor.
Waarom zou je het niet doen chooc. Bang voor slecht weer? Kijk je op de buienradar. Maar als je het niet vertrouwd moet je het niet doen.

Sabrina tegenover wie schaam jij je ervoor? Mijn ex vriend had ook geen rijbewijs had het wel geprobeerd maar lukte hem ook niet. Heb hem er nooit raar om aangekeken

Volgens mij hebben Moon en Yellow ook geen rijbewijs
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het erop wagen
Ik heb al 32 jaar mn rijbewijs, durf helaas de rijksweg niet meer op. Ik rijd alleen 'binnendoor'. Het zij zo, ik probeer het niet eens meer.
Uitkijken chooc als het weer slecht word

Ik heb nu 26 jaar mijn rijbewijs Chat en durf overal heen te rijden. Maar als jij het niet durft het zei zo, maakt niet uit toch
Hallo allemaal! Ik doe weer mee. wat een plakkerige dag vandaag en werkplek bestaat uit veel glas, dus bloedje heet. Ben nu thuis binnen en daar blijf ik!

Ibi, jammer!

Ik heb het na 2 keer gehaald. Eerste keer gezakt omdat ik te onzeker reed. Toen ik mijn rijbewijs haalde zei de instructeur: bij twijfel niet doen. Vreemde vogels daar.

Sabrina, geeft toch niet? Is alleen voor jezelf lastig. Als het niet goed voelt, moet je het niet doen. Is gevaarlijker om koste wat kost te gaan rijden.
Hoi het duurde heel lang bij fietsenmaker. Uiteindelijk hebben ze mn fiets een beetje naar de mallemoeren geholpen dus hij moest nu blijven logeren

Ik moet gaan, nu met het OV ipv op de fiets (en ik was nog wel zo goed bezig )

Knuffels voor iedereen

Ik heb geen rijbewijs, en nog nooit een poging gedaan. Wel 2 lessen gehad en toen zei die man dat het heel lang zou gaan duren en ik totaal geen talent had
ik reageer ff niet op jullie rij-verhalen sorry ben ze ff doorgebladerd. Zit beetje in de put nu.

Heb nog pasta van gisteren die ik maar op ga warmen zo. Morgen eerste dag BHV cursus heb een hele reader die ik door moet lezen want je krijgt een examen over de theorie. Alleen helemaal geen zin om te lezen dus heb ff op google gekeken en oefentoetsen gemaakt online. 3 verschillende toetsen gemaakt en voor allen geslaagd dus vind het wel best zo.

Ga zo denk ik kruidcake muffins bakken om morgen mee te nemen voor mij en mijn collega's.
Is prima ibi. Stoer dat je met dit weer gaat bakken. Ik hou t bij een soepje met brood.

Lief ook richting je collega's.
ach het is zo gemaakt hoor sanne en het scheelt hier echt dat ik die ventilator lamp heb. Vreemd genoeg is de lamp alleen al voor de derde keer in minder dan een jaar kapot. Misschien zo nog ff naar de winkels een nieuwe halen.

Heb zin in donderdag om meerdere redenen:

a) dan zitten mijn cursussen er voor dit jaar op

b) dan heb ik 8 dagen vrij achter elkaar

c) in de avond gaan we uit eten met de knutselclub
Ibi je hoeft er ook niet op te reageren en ik snap het dat je in de put zit.

Vind het ook cool dat je gaat bakken is het veels te warm voor.

Sanne dat jij soep eet met dit weer dat krijg ik nu niet door mijn strotje. Heb bolletjes met rundvlees salade en stokbrood met kruidenboter. Is mij wel goed zo vandaag.

Heb op de buienradar gekeken en als het goed is komt hier geen regen en onweer
Ibi lekker 8 dagen vrij, helemaal goed
Ibi, doe mij zo'n ventilator! hier is het binnen wel te doen.

Mika, is vooral wat ik nog in huis heb en niet te zwaar. Hoop hier wel op regen, zodat de benauwdheid wegtrekt.
het schijnt hier enorm te gaan stormen en hozen vanavond. Gelukkig doet mijn internet het weer anders voel ik me helemaal zo alleen.
Yellow een knuffel voor jou omdat je fietsje een nachtje moet blijven
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 28 juni 2011 @ 18:11:

het schijnt hier enorm te gaan stormen en hozen vanavond. Gelukkig doet mijn internet het weer anders voel ik me helemaal zo alleen.Ik doe dan juist alles uit Ibi ben veel te bang dat het inslaat
Ik kan me voorstellen dat je even geen zin hebt in rijverhalen ibi.

Waar regent het al?? hier dondert het wel al wat.

En waar is het reltopic heen? (op welke peiler stond dat eigenlijk)
Ik ben ook pas na 3x geslaagd. Heb ook een zeer groot aantal rijlessen gehad ( richting de 100..) en dit vertel ik ook niet aan iedereen:P.

Bluh het zou toch gaan onweren en weet ik het. Niets hier, 4 druppels. Had net zo goed wel kunnen gaan.

Voel me nog steeds slecht, waarom ben ik niet vrolijk als andere? Meisjes die ook tevreden zijn alleen, muh ik mis hem gewoon zo. Maar hij komt niet terug dus moet wel door..
Venti, kan het zijn dat ik wat gemist heb? Zo te lezen liefdesverdriet?
Ja Sanne behoorlijk liefdesverdriet, duurt helaas al 2 maanden.. Kan er niet zo goed mee omgaan, ben steeds heel verdrietig. Ik mis hem gewoon zo :( Ik voel me het meest zielige meisje op aarde af en toe, terwijl dat eigenlijk nergens op slaat..
anoniem_125519 wijzigde dit bericht op 28-06-2011 18:50
Reden: woordje vergeten
% gewijzigd
Venti er is geen hand vol maar een land vol mannen. Hij is het niet waard joh, ga lekker stappen met vriendinnen
Hadden jullie lang een relatie? Mag jezelf soms best zielig voelen hoor! Als je je soms ook maar leuk en lief en blij voelt.
We hadden een relatie van 3 jaar. Hij had het over samen wonen, kocht een ring. En floep weg alles.

Mika je hebt gelijk hoor, ik ga ook veel weg met vriendinnen hoor . Maar soms dat gevoel he, is gelukkig al een stuk minder als eerst. Haha ik wil gewoon een nieuwe :P
En helemaal niet direct aan een nieuwe beginnen. Geniet eerst een tijdje van je vrijheid, heb je een keertje zin neem je 1tje voor een avond Leer eerst op eigen benen staan (hier spreekt tante mikaah hoor)
Het probleem is dat ik ook geen andere wil, haha roep het wel stoer. Dankjewel:).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven