goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
woensdag 29 juni 2011 om 00:06
Heb het ff gelezen Choc, maar ik heb geen probleem met collectanten. Vind ik wel erg cru. De Jehova's mogen voor mij doorlopen idd.
Mooi verhaal van lang geleden. Zoon was 3 jaar. Bel ging, hij deed open. Ik was boven aan het rommelen. Staan er Jehova's aan de deur. "Kom maar binnen, willen jullie koffie?" Zat ik daar met een opgedrongen leer.
Mooi verhaal van lang geleden. Zoon was 3 jaar. Bel ging, hij deed open. Ik was boven aan het rommelen. Staan er Jehova's aan de deur. "Kom maar binnen, willen jullie koffie?" Zat ik daar met een opgedrongen leer.
woensdag 29 juni 2011 om 00:36
Uitschelden is idd belachelijk. Dat heb ik niet meegemaakt gelukkig. Je kunt niet in iemands portemonnee kijken, maar als die lui met kapitale villa's de moeite niet nemen om de deur open te doen voel je je ook wel voor lul staan.
Het begint hier weer te onweren. Ik ga maar naar bed. Slaap lekker yellow
Het begint hier weer te onweren. Ik ga maar naar bed. Slaap lekker yellow
woensdag 29 juni 2011 om 00:38
Ja snap dat je dan ook genaaid voelt hoor Chat, denk je iets te goed te doen voor de wereld..pfff er zijn rare mensen, ligt neit aan jou Slaap lekker
Tante mikhah! Ik zag op het onweertopic dat er heel veel mensen best bang zijn hoor, je bent niet alleen. Ik herken het alleen niet, ben niet zo bang voor onweer
Tante mikhah! Ik zag op het onweertopic dat er heel veel mensen best bang zijn hoor, je bent niet alleen. Ik herken het alleen niet, ben niet zo bang voor onweer
woensdag 29 juni 2011 om 01:00
woensdag 29 juni 2011 om 01:11
woensdag 29 juni 2011 om 01:20
woensdag 29 juni 2011 om 01:26
Een mooie droom yellow en je kunt er wel mee doorgaan al zou het als hobby zijn. En is ook een mooie hobby toch. Al dan niet zo groots als beroemd worden. En kinderen kan ook nog hoor. En je bent ook druk met je studie. Vind dat ook knap dat je aan het studeren bent. Er zijn zoveel dingen voor jou om van te genieten. Daarmee wil ik je droom niet afvlakken hoor, ik gun het je van harte
woensdag 29 juni 2011 om 01:32
woensdag 29 juni 2011 om 01:37
Daar hou ik je aan die vip kaart
Ik wilde dat ik je gelukkig kon maken, soms vind ik het ook zo naar om voor die pc te ziten en alleen maar loze woorden typen, die ik wel meen. Maar ik zou je dan zo graag in het echt een dikke knuffel willen geven. En dan zeggen kom op meid je komt er wel of zoiets. Als we meeten dan krijg je echt een dikke knuffel van mij
Ik wilde dat ik je gelukkig kon maken, soms vind ik het ook zo naar om voor die pc te ziten en alleen maar loze woorden typen, die ik wel meen. Maar ik zou je dan zo graag in het echt een dikke knuffel willen geven. En dan zeggen kom op meid je komt er wel of zoiets. Als we meeten dan krijg je echt een dikke knuffel van mij
woensdag 29 juni 2011 om 01:42