goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Ik heb ook ervaringen. Maar die zet ik hier niet neer.
Dat vind ik erg bijzonder van die tv bedoel ik. Ik geloof ook dat er meer is na de dood. En kan me ook voorstellen Ibi dat je liever blijft geloven dat Patrick het doet. Wat is er mooier dat je geliefde nog bij je is. En ik gun het je ook.
nee op het forum is idd. misschien niet zo handig. We kunnen mailen toch dan kan yellow ook gewoon mee doen.

Ik zie er idd. wel de humor en ironie van in. Ben niet een type wat zich daar aan vast claimt. Overigens wel een boek over gelezen voordat patrick ziek werd. Was best indrukwekkend maar ook precies zoals ik niet wil worden.
Dat vind ik grappig Sanne dat je schoonmoeder haar excuses heeft gemaakt. Zoek wat afleiding Sanne zodat je straks tenminste kunt slapen
Fijn dat je ook sceptisch kan blijven Ieb. Ik vind het echt interessant.

Yellow, ben jij gelovig? Dacht zoiets te lezen net. Ken jij de boeken van Hans Stolp?
Alle reacties Link kopieren
Chat, dat klinkt onzettend positief. Die heb je wel binnen!

Ik zoek mijn afleiding hier Mika. Vond het ook grappig. Vriend niet.
Sanne hoop dat je zo toch lekker kunt slapen

Mika ik vind jou lief , wilde ik gwoon nog een keer zeggen!

Iebs, ik heb zelf geen ervaringen, mijn moeder en zus wel, maar via demail is prima een keer

mama chat, ja ik ben gelovig, en nee ik ken hans niet... Is t wat?
quote:_yellowlove_ schreef op 06 juli 2011 @ 00:00:

Sanne hoop dat je zo toch lekker kunt slapen

Mika ik vind jou lief , wilde ik gwoon nog een keer zeggen!

Iebs, ik heb zelf geen ervaringen, mijn moeder en zus wel, maar via demail is prima een keer

mama chat, ja ik ben gelovig, en nee ik ken hans niet... Is t wat?

De boeken die hij schrjift gaan over esoterisch christendom. Ik vind het prachtige boeken. De bijbel heel anders 'uitgelicht' Grote mysteries ontrafeld zeg maar

Ja ik ben ook een roepende in de woestijn
Ja ik heb een bijbelcursus gevolgd, dat vond ik heel leuk, zo uik wel weer willen doen (we hebben natuurlijk niet ALLES gelezen)

Misschien ook iets voor jou?
Yellow ik vind jou ook een hele lieve meid

Ik ga vanavond eens een keertje vroeg naar bed, ik wens jullie allemaal welterusten en lekker slapen voor straks
Ik denk niet dat het iets voor mij is Yellow. Die cursussen gaan vanuit de kerk. Ik heb niks met de kerk. Ik zie dat als een business en wat me nog meer stoort zijn de vooroordelen en veroordelingen. De interpretaties over een boek dat tig keer vertaald is, die m.i. nergens op slaan. Geloof sta ik niet negatief over maar wel de kerk dus.

Ik ga naar bed lieffies. Tot morgen ( als mijn internet het doet)
Mika

Ik ben verbijsterd.. zo vroeg voor jouw doen!

Lekker slapen (hihi) over 10 dagen is de meet
Slaap lekker Chat!

Ik denk dat je idee van de bijbelclub gekleurd is door iets van vroeger? Mijn club was vanuit het studentenpastoraat, maar het ging juist over alle intepretaties. We lazen ook maar 1 verhaal (max 5 pagina's ofzo) per keer, en dan ging het over geschiedenis, over het verhaal, heo je het letterlijk op kon vatten, hoe figuurlijk etc etc. Zonder oordeel van de leider zeg maar.
Ik ga ook slapen. Is al laat voor mijn doen. Slaap goed en veel plezier voor de nachtbrakers!
Slaap lekker Sanne
quote:_yellowlove_ schreef op 06 juli 2011 @ 00:13:

Slaap lekker Chat!

Ik denk dat je idee van de bijbelclub gekleurd is door iets van vroeger? Mijn club was vanuit het studentenpastoraat, maar het ging juist over alle intepretaties. We lazen ook maar 1 verhaal (max 5 pagina's ofzo) per keer, en dan ging het over geschiedenis, over het verhaal, heo je het letterlijk op kon vatten, hoe figuurlijk etc etc. Zonder oordeel van de leider zeg maar.

Oh dat klinkt idd goed. Zo heel anders dan de opgedrongen leer van vroeger. Maar ja, waar vind ik zoiets?

Nu ben ik echt weg!
truste dames!
Welterusten iedereen
gorde morgen allemaal! Gaap... Tijd voor nieuwe dag.

Ibi, sterkte vandaag!
Goeiemorgen sanne. Ik draai me nog een keer om. Ruzie btje bijgelegd?
@Chat

Je draait je nog een keer om, maar stelt ook een vraag.

Als je nog even tijd hebt voor mij, nu, of ooit in je leven, kan je me dan zeggen wat je bedoelde met je vraag aan mij?

Je ziet, ik ben zeér geduldig en plooibaar.....

Of moet dit schriftelijk?
Ik heb me nog niet omgedraaid nerd. Ik zag je vraag en heb hem beantwoord.
Pfff... Werk is zwaar als je moe bent... Ruzie is uitgesteld.
Hello iedereen!

Sanne sterkte met je ruzie, hoop dat alles goed komt.

Zucht ik weet niet meer wat ik met mezelf aan moet.. Ik hoop alleen maar dat dit gevoel ooit over gaat. heeft iemand hier ervaring met hamsters? ik wil er graag eentje kopen
Hamsters? Euhm.. Slapen toch overdag en lopen 's nachts rondjes in een rad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven