Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt dat ik nog welkom ben. Weet wel dat problemen niet te vergelijken zijn, maar soms voelt het zo. Dan denk ik 'zeur niet zo'. Heb heel fout voor t eerst op een doordeweekse avond een glaasje op. Had er een keertje echt zin in!

Ibi, wat ben je weer goed bezig! Chat, gefeliciteerd met je nichtje! Green, ik ken je nog niet zo goed, maar

En ook voor Mika
Sanne Ik vind niks onbenullig hoor. Iedereen heeft zijn eigen verdriet, en zijn eigen pijn en issues. Dat van jou is net zo echt als dat van ieder ander hier

Chat, hoop dat je vader opknapt vanavond, en vooral dat jij het allemaal aankunt

Welterusten Iebs.

Zo ongeveer nu is het 9 jaar geleden dat mijn broertje aangereden was, ik thuiskwam in een leeg huis, en niet eens doorhad dat dat gek was. En dat ik gebeld werd, en naar het ziekenhuis ging...

Dat schuldgevoel, van aldie ruzies, dat blijft me nog altijd bij
Val al bijna in slaap. Of nou ja, ik was dus al aan het slapen! (zo weer verder)

Ibi: wat goed dat je zo herpakt hebt!

Yellow: wat leuk dat je bent gaan paardrijden! Soms helpt het inderdaad als je toch even iets gaat doen. Fijn dat het uiteindelijk ok was.

Ik vind paardrijden echt eng , maar vind het wel leuk om ze te aaien.

Sanne: wat naar dat je je zo voelt Fijn dat je vriend er voor je is.

Chatterly: dank je wel voor je lieve reactie.

Dat is wel schrikken opeens wat betreft je vader! Hopelijk knapt hij snel op! Fijn dat het met jezelf weer een stuk beter gaat over het algemeen.

En gefeliciteerd met je nichtje!

Welterusten alvast iedereen!
Oh Yellow..
Verschrikkelijke herinnering moet dat voor je zijn yellow

Ik kan nu zeggen dat je geen schuldgevoel moet hebben en dat alle broertjes en zusjes ruzie hebben gehad, maar dat helpt jou natuurlijk niet van dat gevoel af.

De baby is een achternichtje hoor. Kind van nicht. Maar niet minder lief
Och Yellow..

Chat zegt wat ik niet kan zeggen. Dus maar met mij
En Chat, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met je nichtje Chat

Het gaat wel, het is op en aan met dat schuldgevoel, ik gooi het vaak weg, verstop het maar diep, want ik kan er niet mee omgaan.
nog even een extra grote voor Yellow.

soms komen herinneringen naar boven hoe zorgvuldig ze je ook naar beneden hebt geduwd. En dat is moeilijk. sterkte!
En Sanne, bedankt dat je nog welkom bent? Gek! Jij bent de sta-lamp van ons interieur hoor
Trusten
quote:chocolover schreef op 29 augustus 2011 @ 22:46:

En Sanne, bedankt dat je nog welkom bent? Gek! Jij bent de sta-lamp van ons interieur hoor
Hoe gaat het met jullie vandaag?

Hier gaat het wel redelijk. Vind het spannend, het gesprek dat ik vandaag ga hebben.
Succes vandaag Green!
Hier gaat het momenteel ka-u-tee
bankje

Wat gaat er niet goed?
Problemen op het werk (zie mijn topic).

Vandaag is mijn moeder jarig maar als ik dan de posts van Ibi lees maakt het onrecht me kwaad.Mijn moeder heeft geen besef meer van de wereld om haar heen en heeft een aantal jaren geleden al aangegeven dat het voor haar niet meer hoefde.

Ook herken ik veel uit je post van gistermiddag.

Het stomme is dat ik ene moment alles aan kan maar zoals vanochtend om alles jank.

Haal straks een gedeelte van de post weer weg.
Dat is inderdaad klote bankje

Sterkte vandaag!

Heb je topic nog niet gezien, maar dat zal ik nu gaan doen.

Sterkte straks Green!

Bankje, je moet je eigen problemen niet onderschatten en niet vergelijken met andermans problemen die veel erger lijken te zijn. Ieb vindt dat niet fijn heeft ze me een keer verteld. Voor jou voel dit kut, dus is het kut! Sterkte..
*
Bankje, ik ga laternog even je topic lezen ok. Denk vanavond.

Zit in tram naar psycholoog. Ga daarna naar mijn moeder ivm sterfdag broertje.
Bankje, ik bedoelde het goed hoor. Voel me een beetje lullig nu. Weet niet wat je geschreven hebt.

Een moeilijke dag voor jou en familie yellow..sterkte.
Ik besefte dat ik eigenlijk "wil" dat mijn moeder overlijd als ik zoiets schrijf en dat was/is behoorlijk confronterend .
Green succes vandaag! Ik heb je andere topic gelezen en ik vind het heel moedig dat je je verhaal hebt gedaan!

Iedereen

Ik heb niet alles gelezen, maar geloof dat iedereen op dit moment wel een beetje steun kan gebruiken.

Behalve chooc misschien, die huppelt er een beetje doorheen en struikelt af en toe een keertje .

liefs S.
Oh lieve bankje, ik heb je verkeerd begrepen. Het leven is vaak niet eerlijk. De één blijft leven met beperkingen en verlangt naar rust, een jong iemand die heel graag wil blijven overlijdt. Ik snap dat het heel confronterend voor je is als je je moeder haar rust gunt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven