Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Succes morgen Yellow hoop dat het lukt

Wist ik niet Ieb met dat plakken, weer wat bijgeleerd vanavond
ik slaap nog niet. Overvallen door verdriet en net huilend zus gebeld die toevallig wakker was want neefje was aan het spoken. Over van alles en nog wat gesproken en nu weer wat rustiger.
Alle reacties Link kopieren
Ibi, hoe gaat het nu? Fijn dat je even met je zus hebt kunnen praten!

Sistermoon, wat een lieve post!

Yellow, succes vandaag, ik hoop dat het wat op gaat leveren!

Tja, wat er vooral was gisteren en gisterennacht is dat ik gewoon zo bang kan zijn dat iedereen me in de steek laat en dat, wanneer ik eerlijk ben over hoe het gaat, mensen denken: Green, ik hoef je nooit meer te zien; je bent veel te lastig. (dat is dus waar ik bang voor ben)

Ik had ook een vriendin gesmst over hoe het ging (ja, ik snap dat dat niet zo'n handig medium is), maar ze reageerde niet en ik durfde ook niet te bellen, want ik was bang voor het 'Green, rot op!!' scenario. Ja, ik snap ook wel dat het stom klinkt, maar ik ga ook niet voor niets in therapie natuurlijk.

(Een dag later heeft ze me wel gemaild trouwens (lieve mail!), dus ze heeft me helemaal niet in de steek gelaten o.i.d.)

Ik heb m'n vader bijv. ook nog helemaal niet laten weten hoe het gaat. Met hem is het namelijk wél zo dat hij gewoon een tijdje het contact stopzet als ik weer eens niet 'perfect' o.i.d. blijk te zijn. Nu is wel het ultieme 'Green is niet perfect'-moment en ik trek die afwijzing nu gewoon even niet, dus hij weet nog niets.

Maar ik heb in ieder geval 2 vriendinnen die er min of meer voor me zijn, dus ik ben niet totaal alleen, ook al denk ik dat soms.
Ik hoop dat iedereen een goede dag gaat hebben!

[img]http://vadrouilles.moto.free.fr/smileys/grouphugg.gif[/img]

(oh, de plaatjesfunctie staat nog uit...)
Ahh Ibi, ik zie nu pas dat je je mailadres hebt achtergelaten. Wat ontzettend lief! Ik had er helemaal overheen gelezen door het voorval met de tandarts :-) (wanneer wordt het uitgezonden?).

En dat terwijl je het zelf zo zwaar heb. Wellicht ga ik er gebruik van maken. Ben nu nog een te moe om na te kunnen denken
Chat, ik ken je vader natuurlijk niet, maar alle oude mensen die ik heb gekend die werden wel lastiger als ze ouder werden. Ze hadden er op gegeven moment ook gewoon zelf geen zin meer in. Mijn vader was vooral heel verdrietig. Hij moest steeds huilen en was zo bang voor zijn lichamelijk verval, dat was gewoon echt zielig. Het zal niet makkelijk voor je zijn ermee om te gaan. Te meer omdat je toch nooit iets goeds doet. Maar misschien is het bij je vader ook de angst die spreekt? dat hij voelt dat hij (zijn lichaam) het allemaal niet meer zelf kan?

Yellow succes vandaag.

Mika, goed je weer te zien.

En verder iedereen sterkte!!
Ja sabrina, het is angst. Misschien wel angst voor de dood. Ik vind het lastig om dat bespreekbaar te maken. Misschien toch maar eens doen. Zielig is het, en ik voel me machteloos als hij in zo'n bui is. Hij wil ook helemaal niks. Geen bejaardenhuis, geen dagbesteding, geen operaties voor zijjn kwalen. Mijn truukendoos raakt ook een keer leeg. Lastig.

Yellow zet hem op!

Iedereen een goede dag! De zon schijnt, misschien helpt ons
c
Chat schreef... Ik heb ook iets moois voor ons (linkje)

Nou.. Vond et nogal deprimerend eigenlijk.. Vrouw die maar blijft gillen dat het haar leven is en met de dood omgaat omdát het haar leven is? En dan een jongen die zich voor zn kop schiet. Ni zo gezellig hoor.. Goeiemorgen Chooc, lekker wakker worden
Is het niet te googlen Yellow? De voorwaarden voor de zw ofzo?
w
Sorry , jullie kunnen heir ook niets mee, ik voel me gewoon beroerd ervan. Die mevrouw was echt niet zo aardig en ik bleef maar janken, en ik ben dan ook boos dat ik niet meer voor mezelf opkom ofzo.

En dat UWV dat maar niet weet hoe of wat...
Ik weet niet echt iets zinnigs te zeggen. Echt raar/onbegrijpelijk soms hoe dat bij instanties gaat..

Maar bedoel je dat het gelijk consequenties (positief danwel negatief) heeft als je het UWV zou gaan bellen?
Oh Yellow, wat een raar verhaal. Je mag niet studeren?? Het ging goed vorig semester? Of ben ik nou gek. Raar. Ik snap er niet zoveel van. Wat moet je dan? Thuis op een houtje bijten? Therapie en studie zal idd wel zwaar worden...

Ik dacht trouwens dat je ging voor je schuldenprobleem...

Nou ja aan mij heb je ook niks.
w
Maar ik had ook geen coach? Zo raar? ..
e
y
Maar je mág trouwens iets doen naast deeltijd bedenk ik me nu. Ik mocht verder gaan met opleoding en werk maar school en werk hadden akkoordje gesloten en mij uitgeschreven dus ontslagen.

Maarrrr ik weet dus echt nu wel weer dat dat mag! Was niet aan te raden ivm zwaarte therapie (deeltijd it is) maar mocht wel.

Dat zeiden ze op therapie. En die deden het al jaaaaaaaaren dus die zullen het wel weten,.

Ik zou dus ff bellen naar het uwv,
Ik ben naast mijn deeltijdtherapie (4/5 jaar geleden) gaandeweg weer wat studievakken gaan volgen en dat mocht inderdaad gewoon. (maar ik zat niet in de ziektewet)
Neuh die elke 6 weken houden ze zich niet aan. Dat vertelde mijn .. Coach? Zou dat dan die zogenaamde coach zijn?

Hij was eeh.. (lulletje rozenwater, softie). Geen idee wat hij was eigenlijk.. Controleur. Ofzo. Nee coach dus..

Anyway, die 6 weken is op papier. In praktijk lukt dat ze niet.

(aaaaegh typen is nog syeeds moeilijk!!)
Sorry hoor dat ik alles naar me toetrek, maar ik snap er gewoon niets van, en ik heb het idee dat het UWV het zelf niet eens snapt.
Uwv snapt het zelf ook niet. Dat weet ik wel..
Mijn moeder komt zo, ik moet nog snel opruimen...

Ik voel me er gewoon verdrietig van, maar ik hou me op de been dat als puntje bij paaltje komt ik anders gewoon een baan voor zaterdag en zondag moet vidnen, en zo proberen zo'n 20 uur per week te werken. Zoiets.
Bedankt iedereen , sorry hoor dat ik zo hysterisch binnenval, ben gewoon van slag van die vrouw, de situatie , geldgebrek alles. bah bah bah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven