Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Stuur je adres maar via mail mika. Ik zal het van de week ff uitzoeken en wassen.
Oke Chat ik stuur je mijn adres, ik ga nu naar bed. Trusten allemaal, lekker slapen
Alle reacties Link kopieren
Goedendag dames.

Ziet er weer heerlijk uit buiten

En ik blij want ik heb gisteren een tas met de helft korting kunnen kopen vanwege een fabrieksfout die ik nu zelf aan het maken ben

En wel een lichte migraine aanval dus ik doe lekker rustig aan..en snotter nog even verder

Sanne, morgen ga je toch op vakantie? Heel veel plezier en een goede reis toegewenst. Geniet ervan!
Thanx chat. Bijna alles ingepakt. Nu even relaxen en dan lekker slapen. Morgen laatste dingen en dan weg. Mocht ik hier niet zijn, goede weken allemaal!
quote:SanneK schreef op 25 september 2011 @ 20:39:

Thanx chat. Bijna alles ingepakt. Nu even relaxen en dan lekker slapen. Morgen laatste dingen en dan weg. Mocht ik hier niet zijn, goede weken allemaal! Fijne vakantie Sanne, Geniet ervan!
Sanne prettige vakantie en heelhuids thuis komen hoor.
Ego alert

Klotedag vandaag. 1 van mijn zussen haalde het bloed onder mijn nagels vandaan met een lompe opmerking, en dan daarna weer bazelen over mijn stoornis he. Alsof je me niet gekwetst hebt, neeeheee het is de stoornis die spreekt. Als ik ergens niet tegenkan.... Ik ben er zo klaar mee, ben er nog nooit ZO klaar mee geweest.
quote:_yellowlove_ schreef op 26 september 2011 @ 00:21:

Ego alert

Klotedag vandaag. 1 van mijn zussen haalde het bloed onder mijn nagels vandaan met een lompe opmerking, en dan daarna weer bazelen over mijn stoornis he. Alsof je me niet gekwetst hebt, neeeheee het is de stoornis die spreekt. Als ik ergens niet tegenkan.... Ik ben er zo klaar mee, ben er nog nooit ZO klaar mee geweest.

Je moet proberen jezelf aan te leren niet te luisteren naar alle onzin die gezegd word, vooral als het om een stoornis gaat.

Ik heb zelf ook een stoornis, en ik krijg ook vaak genoeg van alles te horen wat mij kwetst. Maar als je weet dat het niet klopt wat ze zeggen, moet je proberen ach, zij zijn de genen die er nisk van snappen en maar ignorant zijn..dus ze kunnen toch nooit "raak slaan"
Sterkte lieve Yellow. Ik snap je helemaal. Ik heb ook van die figuren in mijn omgeving. Het went nooit
Yellow ik snap je helemaal, ik heb ook zo'n lieve begrijpende zus beter maar even afstand van nemen
Sorry ik voel me echt heel kut, .andaag weer niet naar uni geweest, en alleen maar in bed gelegen, en ik voel me daar nog rotter door dat weet ik ookwel.

Ik kan het gewoon niet meer allemaal, het is zoveel. zoveel druk en stress, en het lijkt nooit goed genoeg te zijn , Mijn eigen familie vindt het zelfs neit goed genoeg, en me dramatisch (dit hier neerzetten is ook al dramatisch, en ik ben ook dramatisch, en ik wil ook wel normaal zijn net als iedeeen maar dat lukt niet en ik vind het kut
Ach Yellow

Je bent goed zoals je bent, je hoeft niet perfect te zijn.
Je familie vindt het vast wel goed genoeg. Je familie houdt van je Yellow. Jij vindt jezelf misschien niet goed genoeg. En iedereen die jou kent vindt je goed genoeg. Je bént goed genoeg!
Trust me on this one, die zus, ze houdt niet van me. Anders zou ze me ook waarderen om wie ik ben, en wat ik wel kan. Maar volgens haar ik heb ik nog nooit in mijn leven iets volgehouden, behalve vegetarier zijn dan.

Pffffff.

Sorry hoor dames, hoe is het met jullie?
Zussen kunnen soms heel gemeen zijn. Maar was sich liebt das neckt sich zeggen ze. Ik denk dat ze het eigenlijk alleen maar het goede voor je wil maar niet weet hoe ze het moet brengen. Ze brengt het nogal lomp geloof ik.

En dan nog, het is jouw leven, jij doet je best en dat is wat telt. Je moet een beetje van jezelf leren houden he Yellow. Je bent echt ok.
Mijn zus flapte mij ook alles in het gezicht en ze deed het omdat ze van mij hield, ze wilde mij helpen. Ja mij nog verder de grond in boren. Laat je niet gek maken door je zus yellow
Bedankt dames, het betekent heel veel voor me dat ik hier terecht kan als ik me zo rot voel

En sorry sanne, heel veel plezier opvakantie he! Ik hoop dat je heel erg zult genieten
Yellow dat weet je toch wel dat je hier terecht kunt gek wicht
@ yellow, je moet altijd maar denken:"ik mag er zijn", en iedereen heeft van die momenten waarop alles dubbel inhakt, maar laat je kennen.

Want iedereen heeft positieve en negatieve kanten en dat maakt je nog geen slappeling of slechte persoon.

Ik heb bijvoorbeeld autisme en daardoor kan ik heel slecht tegen bepaalde dingen of kan er niet goed mee omgaan. En ik word er ook vaak genoeg op afgerekend of geconfronteerd. Hoe vaak ben ik niet voor egoist uitgemaakt, maar ik weet waarom dat zo is en dat het zonder slechte bedoeling is.

En dat is het belangerijkste! Dat je jezelf bent en je jezelf laat/durft te zijn en dat je helemaal niet slecht bent en je daar door niemand van moet laten overtuigen.

Hier net lekker ff grey anatomy gekeken. en nu bedtijd, werd net wel wat sip omdat ik aan mn oom moest denken en dat ze morgen de tests doen..

Maar goed ik ga slapen!
Straw voor jou, ik hoop dat het goed komt met je oom
Ik heb net een pakket thuis ontvangen met zoveel mooie kleding van Chat. Ik ben er superdeduper blij mee. He voelt zo fijn weer mooie kleding in mijn kast te hebben. Dank je wel lieve Chat
Oh wat fijn Mika , en wat lief van jou Mami
ego again

Een van mijn beste vriendinnen wil geen vriendinnen meer zijn omdat het te lang duurt en ik te negatief in het leven sta. En ik snap het wel maar het doet zo'n pijn. Ik ben zo bang dat ik alleen achter blijf, niemand wil zo'n jankerd als ik meer en ik doe het nu weer, straks hebben jullie dan ook genoeg van ij en ik weet gewoon niet meer wat ik moet deoen
Hè wat een ontzettende klote streek yellow. Wat je nu moet doen? Uithuilen en verder gaan met de mensen die jou wél belangrijk vinden. Jij hebt je waarschijnlijk kwetsbaar opgesteld, je helemaal gegeven, nu blijkt het éénrichtingverkeer te zijn. Ik snap je verdriet, maar een echte vriendin was zij blijkbaar niet.

En wij, laat ik voor mezelf spreken, ik laat jou echt niet barsten hoor. Maar ja, ik ben maar een forumvriendin. Weet iig dat je je verhaal kwijt kan hier. Je mag ook gerust een paar dagen hier heen komen als je dat wat lijkt. Ben je naar college geweest?

Iebel waar ben je?

Mika, fijn dat je er blij mee bent. Heb je nog gemaild.

Aardbei, zet hem op!

Sanne geniet van je vakantie!

En hoe is het met de andere dames? Chooc, Green, Sabrina en wie ik nog vergeten ben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven