Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Alle reacties Link kopieren
Yellow , kom op! Jij bent heel wat waard. En ik weet precies hoe je je voelt ik heb zelf 3 jaar in een zeer diepe put gezeten..dus bij kan je altijd terecht.

Later reageer ik iets uitgebreider ik moet nu eten en ff meehelpen met tafeldekken :Imao:
oh, Yellow wat een klotestreek zeg...

Ik lees de laatste tijd hier meer dan dat ik ook wat schrijf (ben heel moe steeds..), maar herken soms best veel in je Yellow.

Het is het allerbelangrijkste dat je jezelf ook ok vindt en dat jij vindt dat je er mag zijn. Je bent goed zoals je bent. Echt

Ik snap en herken je gevoel en gedachtes wel heel goed; dat je denkt dat niemand iets met je te maken wil hebben.

Maar ik denk dat er zeker mensen zijn die jou ok vinden. In ieder geval al sowieso op dit topic!

En ik heb je natuurlijk nooit ontmoet, maar volgens mij ben je een hartstikke lief en leuk iemand, die het op dit moment in haar leven heel moeilijk heeft. Maar dat maakt absoluut niet dat je minder waard bent dan iemand anders.

Sanne, ik weet niet of je dit nog leest, maar ten eerste nog van harte gefeliciteerd! En ten tweede: ik hoop dat je een hele gave vakantie gaat hebben!!

-----

Hier gaat het met ups en downs.. Ben steeds doodop en soms zie ik daardoor ook echt even geen perspectief meer. Maar ja, ik moet volhouden en ik probeer het maar per dag te bekijken hoe het gaat.
Bedankt dames, ik schiet in meeleesmodus, ik denk wel aan jullie, maar ik kan gewoon even niet meer.

Ben wel op het forum hoor, als er wat is geef een gil, maar ik ga even niet meer mijn shit spuien, het gaat nergens over en nergens heen.
Ok Yellow, maar dat is dan wel omdat je het zelf wilt hoop ik..?

Daarmee bedoel ik dus dat je niet bang hoeft te zijn dat je iemand tot last bent, want dat ben je niet!

Ze was geen echte vriendin van je Yellow, als jij je hele ziel bloot geeft aan iemand en die laat je dan zo vallen. Heb er geen goed woord voor over. Wij laten je hier niet vallen hoor, en spui hier rustig je shit als jij je er beter door voelt
quote:Green_ schreef op 27 september 2011 @ 20:24:

Ok Yellow, maar dat is dan wel omdat je het zelf wilt hoop ik..?

Daarmee bedoel ik dus dat je niet bang hoeft te zijn dat je iemand tot last bent, want dat ben je niet!

Dat bedoel ik
@ yellow,

Inderdaad het was geen echte vriendin als ze je nu laat stikken.

En hier kan je altijd alles kwijt, ik zou je zelf mijn prive gegevens doorgeven, want ik weet dondersgoed waar je doorheen gaat. En in de tijd dat ik het moeilijk had heb ik ook al mijn vrienden leren kennen, welke er maar 1 was.

Dus kop op meid! Spui hier maar lekker al je gal.. :puke:

Verder gaat hier wel zijn gangetje, over mijn oom is nog niks bekend. Behalve dat hij nu nog meer medische test moet ondergaan.

Verder school ging wel redelijk, alleen merk dat ik doordeweeks na de lessen op ben en gewoon nergens aan toe kan en niet kan concentreren. Terwijl het in het weekend juist heel hard ging
Sorry ik voel me dan nu al lullig dat ik zo loop te klagen

terwijl jij Strawberry vandaag alles over je oom had enzo ik hoop da de uitslagen uiteindelijk goed zullen zijn.

En Green , vertel maar hoor hoe je je voelt

mika, je bent een lieverd

En ik kan ook niet lang in meeleesmodus blijven
quote:_yellowlove_ schreef op 27 september 2011 @ 22:40:

Sorry ik voel me dan nu al lullig dat ik zo loop te klagen

terwijl jij Strawberry vandaag alles over je oom had enzo ik hoop da de uitslagen uiteindelijk goed zullen zijn.

En Green , vertel maar hoor hoe je je voelt

mika, je bent een lieverd

En ik kan ook niet lang in meeleesmodus blijven Ach, je moet je niet schuldig voelen, iedereen heeft wel eens zo'n periode waarin hij of zij niet aan een ander kan denken en zich erom bekommeren en dat is volledig normaal!
Hee dit topic heet toch niet voor niets goede dag..slechte dag? Als je je slechte dagen niet meer mag vertellen kunnen we er net zo goed mee ophouden he.

Ik ga ook even klagen: het is super mooi weer en ik heb niet eens een tuin waar ik in kan zitten . Zo!

Verder kabbelt het hier een beetje door. Werk weer een paar uur per week en daardoor meestal te moe om hier nog iets te schrijven. Zou nu ook eigenlijk willen slapen, maar dat kan ik overdag niet. klaagklaag. Zie je. Ik ben er ook goed in :-).

iedereen.

Green hoe gaat het met je behandeling?

Mika en Chat goede uitwisseling!
@sabrina, balen dat je geen tuin hebt om in te zitten. Ik heb wel een tuin maar kom er niet aan toe.

Vandaag is best een baaldag geweest, heb weer een aanvaring gehad met die stomme gast van een projectgroep. Goed dit is de 2e keer bij de 3e keer ga ik het in de groep gooien.

maar ik zat er dusdanig doorheen dat ik mede door onduidelijkheid vandaag gewoon ben weggelopen, want ik kreeg een reactie die ik niet passend vond bij de situatie. Ik vroeg om feedback want een deel van mijn werk was blijkbaar niet goed genoeg maar het enige wat ik te horen krijg is dat ik alles moet verbeteren, en vraag ik waarom en hoe het wel moet, krijg ik een reactie van JE MOET ALLES VERBETEREN heb ik express ff in blokletters gezet want het werd bijna naar mij geschreeuwd. En toen heb ikspullen gepakt en ben weggelopen.

En de laatste les van vandaag snapte ik bijna niks van dus heb genoeg te doen voor vrijdag..

Tegelijkertijd hol ik nog achter de kont van mijn ex-klantmanager bij het sozawe omdat ik ze mij nog vakantiegeld van juni/juli schuldig zijn en ik er nog niks over hoor. En het zijn toch 70 euro! Dus morgen of vrijdagmiddag ga ik daar lekker heen van hoe zit dit..want ik hoor al bijna 1 maand hetzelfde namelijk:"ik hoop U as. donderdag meer te kunnen vertellen" En ik ben het zat.

Vandaag ben ik eigenlijk in een redelijk "agressieve/woede" dag beland..

Party like it's 1999! Tutuuutututuuu

Heb vanacht met vriendin gefeest. Ik ben zo blij haar weer in mijn leven te hebben

Maaarrrr ik word oud. Heb zo'n halve fles quarante tres op (lekkerrrrrr!!!!) en zo'n 5 of 6 uurtjes geslapen.

Ik ga dus zo nokkie
En Yellow, die zus is een bitch. Achterlijke familie van jou..

En idd, als we hier niet meer mogen schrijven over slechte dagen moeten we maar kappen. GekkerTs
Sabrina ja een tuin zou wel chill zijn he.. Is er niet een park vlakbij om in te zitten? Da zou misschien nog wel wat zijn?

Green, gaat het wel op de therapie, eb je het idee dat je eriets aan hebt?

Mami, je bent een lieverd Ik was gisteren en vandaag niet naar college geweest, maar morgen ga ik weer hoor. Langskomen lijkt me heel leuk, moet ik even sparen, want ik heb nog maar 1 treinkaartje (dagretour die ik graits had gehad)Hoe is het daar op het landgoed ?

Mika, hoe gaa tet nu met jou? Dochter ook weer druk aan de studie denk ik ?

Strawberry, bedankt voor je begripvolle posts, heel lief

Wat ontzettend jammer van die vervelende dude in je projectgroep, ik zou proberen om hem heen te werken. Wat betreft het weglopen, snap het wel, maar ik zou toh proberen het gesprek aan te gaan, misschien in een mail? En dan niet boos, maar uitleggen dat je het niet begriijpt, wat alles dan is, en dat je best een keer langs wilt komen, zoiets?

Hoop dat je je vakantiegeld snel krijgt!

Sanne, als je het nog leest hier, ik denk aan je hoor, hoopdat je niet aan de schijterij gaat (dat hoor je toch wel eens van mensen die in azie zijn enzo)

Choco, fijn dat je weer contact hebt met die vriendin, en dat je daar zoveel positieve energie uit haalt!En als jij oud bent ben ik bejaard toch?! Hoe is het op het werk, gaat dat ook nog lekker?

Ibi ik had wel gelezen dat je in meelees zit, hoop dat het nog een beetje gaat. Sorry dat ik dan soms zo spui, hoop niet dat het jou weerhoudt om over je dingen te spreken. Ik hoop dat het nog enigzins gaat.
Yellow met mij gaat het goed hoor, ja dochter weer aan de studie, 3 dagen in de week stage lopen op een kdv

Mijn dochter heeft maandag nog een treinkaartje gekocht voor 13.50 euro bij de Jumbo.

Hoe is het nu met jou meissie?
Beter hoor. Echt.

Ik heb goed nagedacht, en die vriendin, wat zij zei, kan gewoon niet. Je kunt niet tegen iemand met psychische problemen zeggen dat het te lang duurt en dat ze terug mag komen als ze weer beter zijn. Nou ja, het kan wel, maar het is gewoon niet zo aardig. Morgen ga ik wel weer naar college
Ha meisjes. Fijn dat je weer wat uitbundiger schrijft,Yellow. Op het land hier is het goed. De aardappelen zijn gerooid. Je weet vast niet wat dat is als stadse deerne Spaar jij maar voor een treinkaartje. Dan kom je lekker langs in de kerstvakantie ofzo.

Ieb ik hoop dat het goed met je gaat. Je lampie is nog steeds supergaaf.

Mika, de reiziger is geweldig. Echt mijn genre! Deel 1 staat trouwens al jaren in de boekenkast.

Vanmorgen bij de oudjes geweest. Omdat hond aan de schijterij was dacht ik hem maar mee te nemen. Hou niet van verrassingen als ik thuis kom. Ze vinden het geweldig als ik hem meeneem. Had hem beter thuis kunnen laten. Ze voeren hem vanalles onder tafel. Kaakjes enzo. Onder het eten zag ik hem ineens met een halve meter verse worst lopen. Gek hij dat je dan aan de racekak gaat
Ha lol Chat is lekker he die vieze stinkpoep opruimen.

Ik zei al tegen jou dat ik jaloers ben dat je het voor het eerst gaat lezen. Zo mooi. Elke keer als er een nieuw deel komt begin ik weer bij deel 1.

Yellow je kunt ook niet zeggen hoelang psychische problemen duren. Dus das wel raar. Ik zou gewoon maar wat afstand van haar nemen. Ben blij dat jij je weer zo goed voelt om naar college te gaan. en probeer niet te veel hooi op je vork te nemen. Denk aan jezelf
Chat Ik hing toch altijd vroeger op de boerderij met de paardjes. Ik ben een halve boerin hoor

Oh lijkt net mijn moeder, die voert dieren ook altijd
@ yellow,

tja vandaag heb ik geprobeerd in gesprek te gaan met die gast, en heb toen aangegeven of hij voortaan ipv iets gelijk af te keuren niet gewoon feedback kan geven over wat fout is en waarom zodat het aangepast kan worden. Maar dat was onmogelijk..en toen kreeg ik rare antwoorden, en mede door autisme heb ik de neiging alles letterlijk te nemen en toen hij zei van dan doe je niks, had ik zoiets van mij best.

En toen moest ik wel weglopen omdat ik overprikkeld begon te raken en overprikkeld raken is niet handig op school omdat ik niet weet hoe zich dit uit, dit kan agressie of huilen of somberheid zijn. En omdat ik nog les te gaan had nam ik mezelf in bescherming.

Ik heb net even een klad mail ivm. de problemen opgesteld en ga die morgen waarschijnlijk rondmailen, zodat iedereen kan reflecteren erover.

Verder weten we nog niks over mijn oom..En ga ik nu slapen en afronden waar ik mee bezig was.
Even een kort berichtje van mij, geen tijd gehad om alles te lezen. Allemaal veel succes daar, geniet van het mooie weer. Hier komt er een tyfoon aan, dus de geplande tour gaat niet door. Dan maar de andere kant op en hopen dat het daar meevalt. @yellow Ik doe mijn best, maar ben er erg gevoelig voor.

Doei!
Sanne leuk dat je hier een berichtje plaatst vanaf je vakantiebestemming. Vind je het niet eng met die tyfoon! Verder veel plezier daar met je husband

Ik ga zo koffiedrinken bij vriendin en een andere vriendin komt ook die ik al een tijdje niet heb gezien en die in de shit zit. Dus kan haar dan even lekker knuffelen.

Prettige dag allemaal,
Choco, fijn dat je weer contact hebt met die vriendin, en dat je daar zoveel positieve energie uit haalt!En als jij oud bent ben ik bejaard toch?! Hoe is het op het werk, gaat dat ook?

Bejaard?? En mami en tante dan?!

Werk gaat lekker. Is wel erg onoverzichtelijk qua taken dus hoop dat daar verandering in komt. Verder gaat het wel goed

Ik heb heeeeerlijk geslapen en zit nu in de zon. Straks ff computerdingen leren en daarna ff op de fiets boodschapjes doen. Ik geniet vandaag wel van het weer hoor
Mami en tante staan dan met 1 been in het graf.....

Dus jij kunt niet oud zijn. Daar komt het op neer
Haha ok.. Maar zo voelde ik me wel hoor

(Mag ook wel na mijn zuipfestijn en 5 uur slaap )

Hoe gaat het mop?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven