Goede dag, slechte dag deel 5
vrijdag 19 augustus 2011 om 22:37
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)
Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.
Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.
Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.
Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:
Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.
Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers
Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.
Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.
Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.
Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:
Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.
Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers
dinsdag 4 oktober 2011 om 12:24
Chatterly, 17 minuten geleden
Sorry, strawberry ik blijk vaak het verkeerde te zeggen, maar was zeker niet naar bedoeld richting jou. Zo zit ik niet in elkaar.
Vaak? Kun je dat dan even terugzoeken en voor mij posten?
Ik vind het fijn dat jij het Straw hebt verteld. Zoiets hoort iemand nl wel te weten dus niks niet zo gek doen Chat!
Aardbei, Iebs heeft haar moeder en haar man verloren. En dat is de korte versie.
Sorry, strawberry ik blijk vaak het verkeerde te zeggen, maar was zeker niet naar bedoeld richting jou. Zo zit ik niet in elkaar.
Vaak? Kun je dat dan even terugzoeken en voor mij posten?
Ik vind het fijn dat jij het Straw hebt verteld. Zoiets hoort iemand nl wel te weten dus niks niet zo gek doen Chat!
Aardbei, Iebs heeft haar moeder en haar man verloren. En dat is de korte versie.
dinsdag 4 oktober 2011 om 12:30
En net ff teruggelezen maar aardbei zei toch niks verkeerds? Ze zei sterkte en dat is wat wij ook zeggen.
Lief doen he dames anders heb ik toestemming om te slaan
(Nee ff serieus, dit heb je met internet. Geen emoties, geen lichaamstaal, etc etc. Aardbei bedoelt het goed maar er kwam iets pijnlijks in Chat naar boven. Dat kan en mag. En hier is iedereen vrij (naar mijn regels hihaho ) om te praten en om uitleg te geven. En de een interpreteert het zo en de ander zo. Als het maar duidelijk is dat we het allemaal goed willen hebben voor elkaar.) *psycho modus uit*
Lief doen he dames anders heb ik toestemming om te slaan
(Nee ff serieus, dit heb je met internet. Geen emoties, geen lichaamstaal, etc etc. Aardbei bedoelt het goed maar er kwam iets pijnlijks in Chat naar boven. Dat kan en mag. En hier is iedereen vrij (naar mijn regels hihaho ) om te praten en om uitleg te geven. En de een interpreteert het zo en de ander zo. Als het maar duidelijk is dat we het allemaal goed willen hebben voor elkaar.) *psycho modus uit*
dinsdag 4 oktober 2011 om 12:41
Ohla dames. Even een berichtje vanaf de andere kant van de wereld. Zijn in hotel met wifi, dus kan nog ff wat schrijven voor het eten. En dan ga ik na het eten lekker lang internetten.
Ibi het is zeker klote en nog veel meer! En alles rondom je baan zal het ook niet makkelijker maken. Wou dat ik je even daar weg kon nemen en hier in een andere wereld kon zetten. Even ontspannen en energie opdoen. Sterkte!
Yellow, je school is stom. Punt. Aarbei, jouw klasgenoten moeten nog aan andere mensen
wennen, denk ik. Denk niet dat ze expres lastig
doen, maar niet beter weten. Hopelijk helpt
praten. En met de rest gaat het volgens mij best goed, dus Tot na het eten!
Ibi het is zeker klote en nog veel meer! En alles rondom je baan zal het ook niet makkelijker maken. Wou dat ik je even daar weg kon nemen en hier in een andere wereld kon zetten. Even ontspannen en energie opdoen. Sterkte!
Yellow, je school is stom. Punt. Aarbei, jouw klasgenoten moeten nog aan andere mensen
wennen, denk ik. Denk niet dat ze expres lastig
doen, maar niet beter weten. Hopelijk helpt
praten. En met de rest gaat het volgens mij best goed, dus Tot na het eten!
dinsdag 4 oktober 2011 om 14:08
quote:Chatterly schreef op 04 oktober 2011 @ 12:04:
Volgens mij gaat er iets mis met de communicatie. Ik snapte je punt wel, en ben het er ook wel mee eens hoor Dus je hoeft je niet te verontschuldigen. En ach mijn bedoeling jegens ibi was ook niet slecht
Iedereen bedoeld het goed hier,en soms ach dan gaat er wat mis met de communicatie
Verder ach, over school maak ik mij nu niet zo druk, ja wel over het vak waar ik nu mee bezig ben
Maar we zijn niet het enige projectgroepje waar het fout loopt. En we hebben morgen als groep een gesprek met de docent om de dingen te bespreken en op te helderen en duidelijkere afpraken te maken.
Maar goed ik ga verder leren. Net een kort gesprek met de decaan gehad, en ik vind het maar een raar mens.. We hadden een afspraak staan en dan komt ze een kwartier te laat, vergeten dat die afspraak er was, om de afpsraak naar half 2 te verzetten. EN daarvoor een ggesprek met mijn SLC'er gehad, wat dingen genoteerd en ze was super enthousiast over mijn"communicatie mail"naar de projectgroep Ze vond het een keurige mail, zonder persoonlijke aanvallen. En ze was ook wel enthousiast over mijn idee om het vak waar ik moeite mee heb soms aan te schuiven bij een andere kas
Kortom het is een redelijke dag Nu nog even het project afwachten
Volgens mij gaat er iets mis met de communicatie. Ik snapte je punt wel, en ben het er ook wel mee eens hoor Dus je hoeft je niet te verontschuldigen. En ach mijn bedoeling jegens ibi was ook niet slecht
Iedereen bedoeld het goed hier,en soms ach dan gaat er wat mis met de communicatie
Verder ach, over school maak ik mij nu niet zo druk, ja wel over het vak waar ik nu mee bezig ben
Maar we zijn niet het enige projectgroepje waar het fout loopt. En we hebben morgen als groep een gesprek met de docent om de dingen te bespreken en op te helderen en duidelijkere afpraken te maken.
Maar goed ik ga verder leren. Net een kort gesprek met de decaan gehad, en ik vind het maar een raar mens.. We hadden een afspraak staan en dan komt ze een kwartier te laat, vergeten dat die afspraak er was, om de afpsraak naar half 2 te verzetten. EN daarvoor een ggesprek met mijn SLC'er gehad, wat dingen genoteerd en ze was super enthousiast over mijn"communicatie mail"naar de projectgroep Ze vond het een keurige mail, zonder persoonlijke aanvallen. En ze was ook wel enthousiast over mijn idee om het vak waar ik moeite mee heb soms aan te schuiven bij een andere kas
dinsdag 4 oktober 2011 om 14:15
quote:_strawberry_ schreef op 04 oktober 2011 @ 14:08:
[...]
Volgens mij gaat er iets mis met de communicatie. Ik snapte je punt wel, en ben het er ook wel mee eens hoor Dus je hoeft je niet te verontschuldigen. En ach mijn bedoeling jegens ibi was ook niet slecht Iedereen bedoeld het goed hier,en soms ach dan gaat er wat mis met de communicatie
Tuurlijk niet meis, ben er van overtuigd dat je het goed meent. Net als ieder ander hier.
Ik snap eigenlijk niet wat er nou gebeurt hier. Heb ik wel vaker last van.
[...]
Volgens mij gaat er iets mis met de communicatie. Ik snapte je punt wel, en ben het er ook wel mee eens hoor Dus je hoeft je niet te verontschuldigen. En ach mijn bedoeling jegens ibi was ook niet slecht Iedereen bedoeld het goed hier,en soms ach dan gaat er wat mis met de communicatie
Tuurlijk niet meis, ben er van overtuigd dat je het goed meent. Net als ieder ander hier.
Ik snap eigenlijk niet wat er nou gebeurt hier. Heb ik wel vaker last van.
dinsdag 4 oktober 2011 om 15:00
Chat, die behandeling is idd alleen in Belgie.
Ik vond studeren wel leuk. Maar het geeft ook wel veel stress. Zeker met groepjes die niet werken. Heb ik ook ervaring mee. Een keer heel erg, lijkt een beetje op jou situatie. Dat groepje deed al jaren alles met elkaar en toen kwam ik er ineens bij. Ik was er ook een jaar uitgeweest wegens ellende en kwam toen terug en kon alleen daar nog aansluiten. Nou ja dat ging dus helemaal mis. Totaal geen communicatie. Plus het feit dat ik weer moest wennen aan het school gaan en zo. Dus ja ik weet hoe dat is. Maar ik ben er toen met bemiddeling wel uit gekomen. En later snel een ander groepje opgezocht.
Het is lang geleden voor mij dus ik kan er nu makkelijk over praten he.
Yellow en Straw veeeel suc6 dus.
Ik vond studeren wel leuk. Maar het geeft ook wel veel stress. Zeker met groepjes die niet werken. Heb ik ook ervaring mee. Een keer heel erg, lijkt een beetje op jou situatie. Dat groepje deed al jaren alles met elkaar en toen kwam ik er ineens bij. Ik was er ook een jaar uitgeweest wegens ellende en kwam toen terug en kon alleen daar nog aansluiten. Nou ja dat ging dus helemaal mis. Totaal geen communicatie. Plus het feit dat ik weer moest wennen aan het school gaan en zo. Dus ja ik weet hoe dat is. Maar ik ben er toen met bemiddeling wel uit gekomen. En later snel een ander groepje opgezocht.
Het is lang geleden voor mij dus ik kan er nu makkelijk over praten he.
Yellow en Straw veeeel suc6 dus.
dinsdag 4 oktober 2011 om 15:01
Ik ben er weer. 2 uurtjes online vandaag.
Zo mijn groepsmail gaan tikken. Kan die ook wel even naar yellow mailen, dan kan yellow hem doormailen. Geloof dat ze al jullie adressen wel heeft. Anders krijg je hier opeens een heel verhaal over totaal iets anders. Samenvatting: het gaat goed, maar we blijven op de vlucht voor typhoons. Heel mooi hier, maar beetje nat.
dinsdag 4 oktober 2011 om 17:23
Heb even teruggelezen en ben beetje geschokken. Ga zo even naar de winkel om patat te kopen (voor het eerst breek ik mijn eigen regel: nooit de patatpan aan als ik alleen ben maar heb er zo'n trek in en heb geen geld voor dat patatzaak. Ik ben een beetje bang dat het gewoonte gaat worden vandaar de verboden patatpan regel. Overlegd met zus en die gaf toestemming )
dinsdag 4 oktober 2011 om 17:49
hier net thuis. En ben op, het enige wat ik wil is slapen. Blijkbaar hebben we gelijk vanmiddag na de les het overleg met de docent gehad, en jeetje wat kunnen sommige vaag praten.
Maar goed, morgen moeten er regeltjes en afpsraken gemaakt worden.
Ben vandaag wel hard bezig geweest en moet voor morgen nog 40 pagina's lezen en voor donderdag nog 30 ofzo, maar ik ga er denk ik niet aan toe komen. Want ik ben echt totaal uitgeblust en kan nu niet eens meer nadenken
Dus mijn pc gaat uit en ik ga kijken of ik even een dutje doe.
Maar goed, morgen moeten er regeltjes en afpsraken gemaakt worden.
Ben vandaag wel hard bezig geweest en moet voor morgen nog 40 pagina's lezen en voor donderdag nog 30 ofzo, maar ik ga er denk ik niet aan toe komen. Want ik ben echt totaal uitgeblust en kan nu niet eens meer nadenken
Dus mijn pc gaat uit en ik ga kijken of ik even een dutje doe.
dinsdag 4 oktober 2011 om 18:38
dinsdag 4 oktober 2011 om 20:07
Chooc ik heb je de verhalen van Sanne gestuurd
Ik ga naar boven mijn bed opmaken en dan ga ik plat
Wegens de vlooien heb ik het hele huis vandaag gezogen en mijn knieën doen pijn nu. Ja dan kan ik merken dat ik een daggie ouder word
Ik hoop dat die plaag snel over is want dit is geen doen voor een oude vrouw
Prettige avond dames
Ik ga naar boven mijn bed opmaken en dan ga ik plat
Wegens de vlooien heb ik het hele huis vandaag gezogen en mijn knieën doen pijn nu. Ja dan kan ik merken dat ik een daggie ouder word
Ik hoop dat die plaag snel over is want dit is geen doen voor een oude vrouw
Prettige avond dames