Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Alle reacties Link kopieren
Trusten Mika en dankje voor het doorsturen!
Nee hoor niemand krijgt straf. Vindt het alleen jammer om te lezen dat er miscommunicatie was door de postings van mij dan voel ik me daar verantwoordelijk voor hoewel ik verstandelijk weet dat dit niet het geval is. Ben blij om te lezen dat het weer uitgesproken is.

Ik weet zeker dat iedereen die hier schrijft het beste met mij voor heeft en dat gevoel sterkt mij.

Voor aardbei is het misschien goed om te weten dat mijn vader is overleden toen ik 3 was (plotseling) en mijn moeder toen ik 20 was (plotseling) en zoals bekend mijn man Patrick toen ik 27 was (leukemie)

Vandaag gesprek gehad met behandelaar. Ga melatonine slikken omdat ik geen echte slaapmedicatie wil en ik wel weer vaak erg laat in slaap val. Heb ook movicolon gekregen tegen obstipatie hopelijk werkt dat snel want wat een vervelende bijwerking is dat zeg.

Vandaag ook de WW uitkering officieel aan kunnen vragen. Donderdag gesprek met uitzendbureau.
Dan durf ik dit weer

Geen billenkoek voor Chooc!

(Heb al een wijntje (of twee ) op maar is vast niet te merken )

Lieve Ieb
Welterusten allemaal ik zal morgen bijlezen.
Trusten yellow!

Ik ga ook, trusten all
Waarom heb ik geen mail?! ;'-(

Ibi, fijn dat je iets hebt gekregen om lekker mee te gaan kakken, en iets om lekker van te gaan slapen. Heeft het geholpen? Wat een stap, de WW aanvragen he Hoop dat het goed zal gaan bij het uitzendbureau lieverd.

Sabrina heel veel succes met de behandeling in Belgie, ik hoop dat je ervan opknapt

en

Ik ga werken succes allemaal vandaag met jullie plannen!
Yellow ik zal jou de verhalen van Sanne sturen. Ze wilde ze ook naar jou sturen maar had je mail adres niet.

Ik moet zo werken
Ben nog wel facebook vriendjes met sanne, staat ook mijn mail

Thanks voor het doorsturen tante en veel plezier met werken!!
hai,

Ik zit nu op school

Het project loopt nu redelijk, alleen merk ik gewoon dat die ene gast problemen heeft met mij en ik dus ook problemen met hem.

Dus volgende keer wil ik in een ander groepje gaan werken.

Straks logistiek en daarne ben ik klaar, om 2 uur .

Fijne dag verder, allen..lees jullie later nog
@yellow Ik zat te dicht bij China en daar hebben ze Facebook geblokkeerd. Maar Mika zorgde voor de oplossing. Ik ben inmiddels geëvacueerd en ga zo lekker pizza eten!
Sanne ik heb het rond gestuurd naar de vrouwen waar ik de mail adres van heb. Dus ze kunnen nu allemaal jou avonturen lezen.

Je mag wel meer naar mij sturen dan stuur ik het rond. Moet je maar ff kijken

Eet smakelijk in je pizza!

Straw waaraan merk je dat die gast problemen heeft met jou? Of interpreteer jij dat misschien zo. Ik heb ook wel eens dat iemand mij scheef aan kijkt en dat ik denk dat die persoon mij niet mag. Blijkt later heel anders te zijn.

Nou ja fijne dag nog Straw
@mika, het is vooral omdat hij mijn werk constant afzeikt. En dan om de meest stomme reden, en bij anderen niet.

Bijvoorbeeld ik had en zijn van: wij zullen pretenderen dat de verbindin uitvalt.

En hij begon shreeuwend te zeggen van waarom heb je dat woord gebruikt.

Oke ik uitleggen waarom, en hij wilde doen alsof erin zetten en heft hij gedaan.

Later zeurt hij omdat iets niet duidelijk was uit zijn mail.

En hij doet dit allleen bij mij, hij praat ook niet tegen mij. En als ik iets vraag in de vorm van: is dit mishien niet bwter, schiet hij gelijk in verdediging door aan te vallen.

En tegen anderen praat hij normaal en tegen praat hij op keiharde en botte toon.

Maar goed ik heb vandaag besloten zijn gedrag te negeren en alleen op inhoudelijke dingen in te gaan en via de projectleider aangezien hij geen feedback accepteert van mij.

Maar goed, verder is et wel eengoede dag. Wel aardig wat te doen voor

morgen, maar ik kom er wel
Heb een bijzondere maar lekkere lasagne op. Bedankt voor het doorsturen Mika. Aardbei, vervelend dat het zo stroef loopt met die jongen, maar probeer er niet te veel op te focussen. Misschien vooral feedback vragen van de anderen?
quote:SanneK schreef op 05 oktober 2011 @ 15:32:

Heb een bijzondere maar lekkere lasagne op. Bedankt voor het doorsturen Mika. Aardbei, vervelend dat het zo stroef loopt met die jongen, maar probeer er niet te veel op te focussen. Misschien vooral feedback vragen van de anderen?

Precies, dat is wat ik ga doen. Ik ga het lekker zakelijk houden en ik ben niet van plan al te diep in te gaan op zijn onzin "feedback" zoals dat vandaag het geval wat met dat stomme woordje. En als hij te vaak met zulke dingen aankomt ga ik het aankaarten bij de leider.

En bij de anderen ben ik om te gaan zoals ik dat altijd al heb gedaan .

Maar goed, ik voel me wel goed nu, net even serie gekeken de laaste aflevering..en ga zo douchen en daarna wat aan school werk doen

En dit weekend ga ik er keihard tegen aan, omdat mij pa volgende week op bezoek komt En dan wil ik na school niet teveel tijd aan school besteeden, maar meer aan hem. Dus al het leeswerk ga ik tussen morgen en maandag doen.En volgende week tussenuren extra goed benutten
Slaap lekker allemaal!
Sweet dreams sanne!

Ik ben bij yoga, ga dr weer ff hard tegenaan
leuk dat je even reageert Sanne!

Morgenochtend komt voor het eerst de pitt-zorg hier en in de middag gesprek bij uitzendbureau ben benieuwd.
Slaap lekker Sanne!

Choco, veel plezier bij Yoga :D

IBI, veel succes morgen, met zowel de pit als het uitzendbureau:)
Succes met Yoga Choky

Ibi, heeeeel veel succes morgen met de Pitzorg. Hoe was het vandaag bij behandelaar?

Sanne, ik ga je verhalen nog lezen hoor! Heb het nog niet doorgelezen Ben allemaal dingen over Freud aan het lezen voor college, die man had echt aparte ideeen.

Ok hier komt het:

Kleine jongetjes, denken dat iedereen geboren is met een piemel. Vrouwen zijn dus gecastreerde mannen. Daarom zijn de jongens bang voor hun vader (want ik geloof dat die over het castreren gaat? maar dit snap ik nog niet helemaal), en wil elke man zijn eigen vader diep van binnen (zo diep dat je het niet beseft) iets aandoen, en meisjes voelen zich dus onbewust inferieur omdat ze het gevoel hebben dat ze gecastreerd zijn, en dus gestraft ooit omdat ze iets verkeerd deden.

Strawberry, ik begreep je zin ook niet helemaal eerlijk gezegd... Maar ik zou proberen met de docenten en andere mensen meer te overleggen en die jongen even te laten voor wat het is?Jullie begrijpen elkaar niet denk ik?

Hoe is het met mijn lievelingsmami en tante?

voor Sabrina die met haar behandeling bezig is.
Yellow,

Dat wat jij mij aanraad is dus precies wat ik ga doen. Ik ga geen tijd meer verspillen met nutteloze discussies met die ene persoon. Want hij staat niet open voor wat ik zeg, dus houd het op. en het is alleen tijdsverspil en energieverspil.Dus ik laat hem grotendeels links liggen, behalve tijdens groepsoverleg, en ik doe simpelweg wat in de notulen staat.

En als je even het stukje dat je niet snapte kan quoten kan ik er wat van opsteken, omdat het mij kraakhelder lijkt..en ik niet snap wat jij niet snapt. En ik wil het best uitleggen, als je dat wenst.
quote:_strawberry_ schreef op 05 oktober 2011 @ 14:35:

Bijvoorbeeld ik had en zijn van: wij zullen pretenderen dat de verbindin uitvalt.

Dit bedoelde ik. Ik snap nu wat je bedoelt trouwens (sorry doordat je op je telefoon typte was het misschien wat onduidelijk)
quote:_strawberry_ schreef op 05 oktober 2011 @ 14:35:

@mika, het is vooral omdat hij mijn werk constant afzeikt. En dan om de meest stomme reden, en bij anderen niet.

En hij begon shreeuwend te zeggen van waarom heb je dat woord gebruikt.

Oke ik uitleggen waarom, en hij wilde doen alsof erin zetten en heft hij gedaan.

Later zeurt hij omdat iets niet duidelijk was uit zijn mail.

En hij doet dit allleen bij mij, hij praat ook niet tegen mij. En als ik iets vraag in de vorm van: is dit mishien niet bwter, schiet hij gelijk in verdediging door aan te vallen.

En tegen anderen praat hij normaal en tegen praat hij op keiharde en botte toon.

Maar goed ik heb vandaag besloten zijn gedrag te negeren en alleen op inhoudelijke dingen in te gaan en via de projectleider aangezien hij geen feedback accepteert van mij.

Maar goed, verder is et wel eengoede dag. Wel aardig wat te doen voor

morgen, maar ik kom er wel Dit snapte ik ook niet helemaal Straw ik weet niet of Geel dit ook bedoelde
Geel jij had het al neergezet ik was dus mosterd maar jij bedoelde wat ik ook bedoelde snappie het nog
Ja wat jij bedoelt dat ik bedoelde bedoelde ik ook inderdaad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven