Help... alleen slapen

21-10-2010 20:00 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een lange relatie (8 jaar) woon ik sinds kort alleen. Ik vind het heerlijk om alleen te eten en thuis te komen. Maar het probleem zit hem in in het alleen naar bed gaan.

Vroeger knuffelde mijn vriend en ik wat en vielen we daarna lepeltje/lepeltje in slaap. Heerlijk. Nu moet ik dus helemaal alleen slapen en ik zie daar erg tegen op! (stom he!)

Zijn er meer mensen die dit hebben of heeft iemand eventueel tips?
Heb je je slaapkamer wel een beetje gezellig gemaakt? Heb je een lekker bed? 's Avonds een boek of de TV nog even aan?
Herkenbaar...

Maar het went hoor...

En je schakelt net zo makkelijk weer over naar een lepeltje lepeltje lig als er weer een nieuwe man voorbij komt

Maar de eerste weken was ik ZO blij met mijn hondje

Ik vind honden op bed nou niet echt heel fris, en zo...maar ik had hem de eerste weken niet willen missen om mee te kroelen...

Dus tip van Sum....een huisdier

(of klinkt dat weer heel erg suf)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Een kat nemen
Nee hoor, is helemaal niet stom, heb dat ook wel eens gehad.

Toen ik een tijdje alleen in bed lag, had ik echt zoiets van: jeetje heb het bed eindelijk eens voor me alleen, ik kan nu liggen zoals ik wil, haha.

Geen dekengetrek oid, gewoon lekker uitleven en breeduit in bed liggen.

Maar het is denk ik een kwestie van wennen mischien.
Ik snap het wel hoor, al is mijn relatie nog aan.

Als man een avondje op stap is en ik alleen moet slapen vind ik dat ook koud en ongezellig.

Inderdaad, je slaapkamer gezellig maken.

En misschien een hele grote knuffelbeer aanschaffen?

Sterkte in ieder geval!
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2010 @ 20:06:

Maar de eerste weken was ik ZO blij met mijn hondje

Ik vind honden op bed nou niet echt heel fris, en zo...maar ik had hem de eerste weken niet willen missen om mee te kroelen...

Dus tip van Sum....een huisdier

(of klinkt dat weer heel erg suf)Ook hier herkenbaar!
Hoi hoi,
Ik heb geen tips, want ik heb er geen last van. Ik vind het af en toe heerlijk als hij er (nog) niet is. Lekker de ruimte.

Maar probeer het gezellig te maken voor jezelf. En ik denk dat het zo went.
Home is where your wifi connects automatically.
Vond dit ook een van de meest lastige dingen toen mijn relatie uitging, maar een beestje doet inderdaad wonderen. Ga ook op ' zijn kant' liggen. Own your own bed -_^

Sterkte he
Ik heb een nieuw bed gekocht, in mijn nieuwe huisje. Opzich is mijn kamer wel gezellig en ik heb zelfs een poes, maar gewoon lekker tegen een man aanliggen...

Hopelijk went het inderdaad! Het is ook zo raar om een man op te pikken uit de kroeg... Niet om te vrijen maar om tegen aan te liggen 's nachts... Haha ik denk niet dat die mannen daarin trappen.
quote:wallace schreef op 21 oktober 2010 @ 20:10:

En misschien een hele grote knuffelbeer aanschaffen?

Sterkte in ieder geval!

Dit doe ik als ik alleen moet slapen, en eigenlijk is het leuker dan met een vent, geen gesnurk, geen 'deken getrek', veel plaats en als je hem beu bent, gooi je hem eruit zonder dat ie er kwaad voor is :-)

Het klinkt wel raar dat ik liever met een knuffelbeer slaap dan met een vent, lees ik nu zelf
Het went vanzelf, uiteindelijk. Een kruik wil ook een beetje helpen, is ook lekker warm.

Tegenwoordig lig ik middenin mijn eigen tweepersoonsbed en moet er niet aan denken dat ik mijn 220x240 dekbed met iemand zou moeten delen.

Soms merk ik het niet eens als een van mijn kindjes 's nachts bij me komt liggen. (volgens mij doen ze het expres heel zachtjes )
It's not you, it's me. No wait. It's you. It's totally you...
Ja ik herken het. Slaap nu sinds 1,5 jaar weer alleen na een relatie van 8 jaar. En inmiddels denk ik de geldt van de tijd: fijn zo alleen slapen! En de andere helft van de tijd zou ik zoo graag even geknuffeld willen worden!!!! Maar ja, het is niet anders.
De eerste nacht nadat het uit was en ik alleen in bed lag dacht ik... H E E R L I J K! En nu, nu denk ik dat nog steeds

Een man in bed, leuk, voor een nacht of 2, daarna wil ik toch echt weer een goede nachtrust hebben. Kan ook niet tegen iemand aan in slaap vallen, te warm, te plakkerig, te harig, dat jeukt allemaal brrrr.

Maar goed. Jij beleeft het nu anders, ik hoop voor je dat je eerdaags ook met een brede grijns in slaap valt omdat je heerlijk alleen in bed ligt
quote:meisjekim schreef op 21 oktober 2010 @ 20:55:

Ik heb een nieuw bed gekocht, in mijn nieuwe huisje. Opzich is mijn kamer wel gezellig en ik heb zelfs een poes, maar gewoon lekker tegen een man aanliggen...

Hopelijk went het inderdaad! Het is ook zo raar om een man op te pikken uit de kroeg... Niet om te vrijen maar om tegen aan te liggen 's nachts... Haha ik denk niet dat die mannen daarin trappen.Vriendin van mij is het gelukt Haar vriend was op reis en ze heeft heel vaak met een vage vriend in bed gelegen, zijn vriendin was ook op reis Ik geloofde er niks van dat er niets is gebeurd maar ze houden het beide stellig vol!
Toen mijn beste vriend nog single was hebben we ook wel eens samen in 1 bed geslapen en niks gebeurd! Enige reden waarom we dat nu niet meer doen is omdat zijn vriendin er misschien (onterecht, dat wel) verkeerde ideeën bij zou kunnen krijgen. Bovendien mist hij nu niet meer iemand om tegenaan te kruipen....
ik sliep altijd in de winter met een kruik toen ik nog alleen was.
-Lekker boeken lezen in bed.

-Een huisdier , bv poes nemen. Komt ze wellicht 's nachts / 's avonds bij je liggen op bed. Geen kattenluikje nemen he, anders gaat ze er vandoor naar buiten.

-kruik in bed
Ik herken het wel hoor, sterker, ik lig nog steeds op dezelfde manier bij het in slaap vallen als toen ik nog tegen m'n ex aan lag; alleen nu dus zonder bedgenoot. En ben toch alweer een jaartje of twee alleen... Maar ik heb een elektrische deken (sinds vorige week weer in gebruik ) en een kat die lekker komt kroelen, dus compensatie genoeg over het algemeen, haha! Want naast het in slaap vallen tegen iemand aan, mis ik verder helemaal niets. Nou goed, heel af en toe dan...
quote:meisjekim schreef op 21 oktober 2010 @ 20:55:Het is ook zo raar om een man op te pikken uit de kroeg... Niet om te vrijen maar om tegen aan te liggen 's nachts... Probeer het eens, zou ik zeggen! En laat even weten of het lukt, ga ik het ook eens proberen!
quote:Misskatie schreef op 25 oktober 2010 @ 21:35:

-Een huisdier , bv poes nemen. Komt ze wellicht 's nachts / 's avonds bij je liggen op bed.

Grappig, heb ik ook. Ik heb 3 katten maar er is er eentje die wil elke nacht lepeltje lepeltje liggen. Beetje lastig met omdraaien want dan kruipt hij ook slaapdronken over mij heen om weer aan de andere kant in mijn buikholte te slapen.

Maar met een partner samen slapen heb ik nooit lekker gevonden trouwens. Van mijn 19e tot een paar jaar geleden maar ik slaap zo licht denk ik dat ik bij alles wakker word en dus gebroken wakker word. Als mijn kat met zijn pootje aan mijn gezicht zit om aandacht te krijgen dan luistert hij gelukkig als ik zeg " nu even niet".

Nee het lijkt mij heerlijk helemaal alleen te slapen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb het geprobeerd, maar het lukt niet echt Pingpong... Maarre, het is weer weekend, dus nieuwe kansen!
Na een lange relatie weer alleen slapen, ik vond t verschrikkelijk. Maar het went echt. Op n gegeven moment vond ik het heerlijk en mochten vriendjes niet blijven slapen omdat ik alleen in bed wilde liggen. Nu weer 2 jaar n relatie en heb ik weer moeten wennen aan het samen slapen. In het begin geen oog dicht gedaan. Ik was het samen slapen totaal ontwend.
Ik kreeg deze link http://www.myguling.com/ in mijn mail, lijkt me dus ideaal voor als mn vriend er niet is!

Ik heb overigens geen aandelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven