Help.. helemaal erdoorheen

29-01-2016 21:37 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit helemaal stuk. Ik heb al jaren psychische klachten (angststoornis en persoonlijkheidsproblematiek) maar deze week en met name vanavond lijk ik wel rockbodem te rammen. Ik heb de gedachte van voor de trein stappen net wel uit m'n hoofd gezet, maar ik krijg de pijn maar niet uit m'n kop. Ik heb mezelf al 15 jaar niet meer verwond... maar ik krijg het niet uit m'n hoofd! Help!

Ik heb geen andere mensen waar ik momenteel bij terecht kan, ik hoopte hier op bruikbare tips om dit moment weg te krijgen. Slapen lukt absoluut niet.
Wat naar dat je je zo voelt!

Misschien kun je hier even terecht?

sensoor
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Wat een ellende.... Maar alstublieft geen gekke dingen nu met treinen of messen.

Is er geen hulpdiensten die je kan bellen?
Wat rot zeg dat je je zo voelt! Weet je hoe het komt dat het net deze week en vanavond zo erg is?

Zolang je aan het typen bent op dit forum is het heel lastig jezelf te snijden, dus typ maar een end weg!
Wat helpt je normaal als je je slecht voelt?
Toch zul je nu sterk moeten zijn want je bent alleen. Bel sensoor of desnoods 8844 ofzo. Of de huisartsenpost. Daar is altijd iemand aanwezig, misschien kunnen die je helpen. Niet over gaan tot actie. Ik visualiseer een grote pauze knop en zet mezelf op pauze. Sterk blijven, dit is een moment en momenten gaan voorbij, zit het uit. En bel morgen je huisarts.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Normaal zoek ik steun en troost bij mijn vriend... Maar die heeft mij van de week duidelijk gemaakt dat hij niet veel meer kan hebben, anders stapt hij uit de relatie. Dus bij hem kan ik even niet terecht ( is ook niet thuis)
Knijp jezelf anders ipv te snijden. Je mag hier niet over snijden praten trouwens dus neem aan dat het zo verwijderd wordt. Bel de huisartsenpost als je het echt niet meer weet.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Kun je naar je moeder toe en daar een tijdje logeren?
Nieuwenick, ik heb een vermoeden wie je bent op dit forum.

Waarom schrijf je niet onder je andere nick? (ik vraag dit niet uit nieuwsgierigheid, maar omdat ik denk dat het onderdeel uitmaakt van je probleem.)

Hoe dan ook.... probeer te relativeren. Ook dit moment gaat weer voorbij. Vanaf rockbottom kan je alleen nog maar omhoog.

Laat het passeren. Sterkte!
Wat heb je nu nodig om je iets beter te voelen? Je bent op het forum, dat is al een goede stap. Is er een muziekje, chocolade, een filmpje of iets anders? Een warme deken om je wat beschermd te voelen?
http://www.hetluisterendoog.nl/chat/

of Sensoor,

En meid, let op jezelf. Als het echt niet lukt, bel de Huisartsenpost. Ze kunnen je altijd helpen, door te praten met je, en eventueel door slaapmedicatie dat je door dit moeilijke moment heen komt.

Je kan het. Let op jezelf, en wil je praten met toch een ervaringsdeskundige moet je even een pb sturen.

Hoop dat deze moeilijke momenten zo snel mogelijk voorbij voor je zijn
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
je mag me wel een priveberichtje sturen, het klinkt niet best,

ik kan je vast wat opvrolijken. Ik ga mijn best doen !
You can do this! Je zo voelen heeft oprecht voordelen. Als je echt rockbottom gevoeld hebt, geniet je zoveel meer van geluk.

Rock bottom became the solid foundation on which I rebuilt my life.

Sterkte, hou je taai en zoek inderdaad hulp.
Per aspera ad astra.
Bij mij helpt op zo'n moment:

- van me af praten (dus sensoor of korrelatie in jouw geval)

- buiten een rondje gaan lopen (uit de situatie gaan)

- kop (kalmerende) thee drinken

- hulpverlener mailen of bellen

- luisterboek aanzetten

- kleuren

- hete douche nemen

- geurkaars branden

- met m'n handen bezig zijn (koekjes bakken, kleien, haken, (strijk)kraaltjes, puzzel maken...)
Hoe gaat het vandaag met je TO? Het is dan wel bagger weertje, maar in het donker lijkt alles enger dus helpt het je dat de nacht voorbij is? Ga lekker leuke dingen doen, maar er een gezellig weekend van met je lief. Hoeft niet te gaan over hoe je je voelt (ik lees dat dat gevoelig ligt) maar gewoon lekker samen zijn?
Per aspera ad astra.
En... Hoe gaat het nu?

Ben je de nacht goed doorgekomen?

Hoop het zo voor je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven