Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 11.
vrijdag 24 november 2023 om 12:27
Hou je van kou, donker, regen, mooie herfstkleuren, leef je op bij mistige ochtenden, stille avonden..... Wees welkom en klaag, zeur en tier hier mee over de zomer, de hitte, de helbal, de lange avonden en alles wat je irriteert daaraan.
Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter
. Daar worden we blij van.
Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter

Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
tanteslankie20 wijzigde dit bericht op 24-11-2023 16:54
87.42% gewijzigd
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker. A. Einstein
zondag 20 juli 2025 om 19:50
Wat een plakweer vandaag. Nog geen druppel in het westen, helaas. Voor komende week ziet het er wel lekker uit. Om de één of andere reden kom ik er dit jaar makkelijker doorheen. Zelfs nog een beetje energie. Een beetje
En af en toe doen we gewoon net alsof het koud en guur is, gordijnen dicht, kaarsjes aan, kerstfilms op

zondag 20 juli 2025 om 19:54
Ja, dit jaar voelt echt als een cadeautje ten opzichte van voorgaande jaren. In ieder geval tot nu toe, want de zomer is nog langer niet voorbij. De paar hete dagen die afgewisseld worden met langere periodes koelere temperaturen en zelfs regen vind ik heeeerlijkFriezin71 schreef: ↑20-07-2025 19:50Wat een plakweer vandaag. Nog geen druppel in het westen, helaas. Voor komende week ziet het er wel lekker uit. Om de één of andere reden kom ik er dit jaar makkelijker doorheen. Zelfs nog een beetje energie. Een beetjeEn af en toe doen we gewoon net alsof het koud en guur is, gordijnen dicht, kaarsjes aan, kerstfilms op
![]()
Pluviofiel
zondag 20 juli 2025 om 20:44
Nou inderdaad, geen druppel gevallen hier, net als gisteren.Friezin71 schreef: ↑20-07-2025 19:50Wat een plakweer vandaag. Nog geen druppel in het westen, helaas. Voor komende week ziet het er wel lekker uit. Om de één of andere reden kom ik er dit jaar makkelijker doorheen. Zelfs nog een beetje energie. Een beetjeEn af en toe doen we gewoon net alsof het koud en guur is, gordijnen dicht, kaarsjes aan, kerstfilms op
![]()
Ik vind het aan de ene kant dit jaar ook wel meevallen, maar ik vind wel dat het vaak benauwd aanvoelt.
Niet mijn regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
maandag 21 juli 2025 om 09:06
Ik vind het t.o.v. vorig jaar een ellenlange warme en benauwden zomer. Vanaf eind februari al vaak droog en veel zon.Kidneybean schreef: ↑20-07-2025 19:54Ja, dit jaar voelt echt als een cadeautje ten opzichte van voorgaande jaren. In ieder geval tot nu toe, want de zomer is nog langer niet voorbij. De paar hete dagen die afgewisseld worden met langere periodes koelere temperaturen en zelfs regen vind ik heeeerlijk
En langere koelere temperaturen afgewisseld met paar hete dagen? Het hangt er maar net vanaf wat je definitie van koel is. Alles boven de 23 is voor mij (te) warm. Onder de 20 zou ik persoonlijk voor de zomer kunnen laten vallen onder koel/aangenaam.
Die dagen zijn (helaas) op één hand te tellen.
maandag 21 juli 2025 om 10:39
Wat was het vreselijk benauwd gisteren. Dacht nu leg ik straks het loodje.
Moest op mijn werk iemand douchen. Temperatuur moest flink warm en ook de douchedeur bleef dicht. Het laatste heb ik echt geweigerd..
Mensen wat verlang ik naar de herfst. Laat er snel een einde komen aan de ergste zomer ooit (in mijn beleving)
Moest op mijn werk iemand douchen. Temperatuur moest flink warm en ook de douchedeur bleef dicht. Het laatste heb ik echt geweigerd..
Mensen wat verlang ik naar de herfst. Laat er snel een einde komen aan de ergste zomer ooit (in mijn beleving)
maandag 21 juli 2025 om 10:49
Ik vind het tot nu toe ook echt een prima zomer. Het is natuurlijk wel zomer, dus zonnig en warm, maar niet zo achterlijk warm als dat we ook wel hebben gehad (en nog gaan krijgen in de toekomst). Het scheelt wel dat ik bij die hele hete dagen een week of 3 geleden op vakantie was, in een koeler gebied. Dus ik heb hier in NL nog maar twee keer 30 graden ofzo gehad, dat valt me heel erg mee.
Vanmiddag en vanavond weer lekker regen en dan koelt het ook weer fijn af naar 14 graden. Dat slaapt toch lekkerder
Maar.......eerlijk is eerlijk.....ik heb ook al heel veel zin in de herfst
Vanmiddag en vanavond weer lekker regen en dan koelt het ook weer fijn af naar 14 graden. Dat slaapt toch lekkerder
Maar.......eerlijk is eerlijk.....ik heb ook al heel veel zin in de herfst

maandag 21 juli 2025 om 22:33
Tanteslankie20 schreef: ↑21-07-2025 22:06Het regent, het onweert én het is donker! Nu nog wat kouder en ik waan me helemaal in de herfst![]()
Hier ook! Ik heb zelfs kaarsjes aan gestoken. En op Pinterest allemaal leuke herfstoutfits bewaard