Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 12.
woensdag 23 juli 2025 om 18:21

Hou je van kou, donker, regen, mooie herfstkleuren, leef je op bij mistige ochtenden, stille avonden..... Wees welkom en klaag, zeur en tier hier mee over de zomer, de hitte, de helbal, de lange avonden en alles wat je irriteert daaraan.
Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter

Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
zondag 28 september 2025 om 12:45
Ah vervelend Anaïs. Het is idd wel warm, kan me voorstellen dat dit teveel is. Ik trek het vandaag wel goed, heb net een heerlijke wandeling gemaakt door mijn stad. Langs de grachten, waar de blaadjes al oranje zijn, met een cappuccino to go. Heerlijk
Maar was met tien graden minder ook prima geweest.
Ik hoop op een ontzettend zonnige maar koude winter. Gewoon temperaturen tussen de -5 en max 12 graden, de hele winter door, en dan een strakblauwe lucht. Afgewisseld door af en toe een dag met zware regen en storm.
Ik heb net een heerlijke wandeling gemaakt door de stad.

Ik hoop op een ontzettend zonnige maar koude winter. Gewoon temperaturen tussen de -5 en max 12 graden, de hele winter door, en dan een strakblauwe lucht. Afgewisseld door af en toe een dag met zware regen en storm.
Ik heb net een heerlijke wandeling gemaakt door de stad.
zondag 28 september 2025 om 13:18
zondag 28 september 2025 om 17:16
Het was vandaag een prachtige zonnige herfstdag. Vanmorgen in het park gewandeld. Er was een alternatieve markt in het park, met allemaal mooie duurzame spullen. Ik kan genieten van zo'n dag. De ochtend en de avond zijn heerlijk fris. In de loop van de dag een aantal zonnige uurtjes. Ik was wel, zoals heel veel mensen, te warm gekleed. Ik droeg een jeans. Dat was niet echt fijn. Thuis snel omgekleed.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in