Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 12.
woensdag 23 juli 2025 om 18:21

Hou je van kou, donker, regen, mooie herfstkleuren, leef je op bij mistige ochtenden, stille avonden..... Wees welkom en klaag, zeur en tier hier mee over de zomer, de hitte, de helbal, de lange avonden en alles wat je irriteert daaraan.
Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter

Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
donderdag 9 oktober 2025 om 09:08
Zalig dat je dat met je dochter deelt!flawed schreef: ↑07-10-2025 19:41Ik wel aan onze dochter iig.
Ze is nu 15 en heeft een hekel aan de zomer en aan hitte.
Bij 25+ baalt (en klaagt) ze als een stekker en bij 30+ komt ze niet meer buiten.
Ze geniet nu van de kou en slaapt nog steeds met haar raam wagenwijd open. Laatst appte ze nog hoezeer ze genoot van de kou in haar kamer (terwijl ze lekker onder haar dekbed lag).
Ik was gisteren jarig en heb genoten van de herfstige dag.
zaterdag 11 oktober 2025 om 07:58
Ik hoop wel dat ik binnenkort mijn sjaals aan kan.. misschien ga ik ze vandaag uitwassen maar vind het nog wel te mild voor de tijd van het jaar. Ik mis de koude ochtenden, van die mooie crisp dagen ik vind 17 graden en bewolking het dan toch weer net niet.
De bomen kleuren nu wel mooi
heel blij dat de klok bijna terug gaat maar verder mag het echt een stuk kouder, zag wel dat de nacht temperaturen binnenkort naar beneden gaan.
De bomen kleuren nu wel mooi
zaterdag 11 oktober 2025 om 08:13
Ik was een weekje in Wenen. Hier stond de verwarming in ons appartement op 26 graden ingesteld. De airco’s zijn overal uitgeschakeld. Mensen lopen met mutsen en winterjassen aan terwijl wij zonder jas lopen. Ik voel me regelmatig vreemd hier.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in