het psyche forum

18-03-2011 21:03 606 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier in het psyche forum nogal wat "toestanden" .

vaak van mensen die lichamelijk prima in orde zijn en dus eigenlijk gezegend zijn met het leven dat ze gekregen hebben.

toch raar dan eigenlijk dat ze psychische problemen hebben met bijvoorbeeld de rouwverwerking van hun overleden cavia die ze als kind verloren hebben.

Ik zou tegen diegene willen zeggen. kijk naar de andere kant van de wereld of dichterbij naar de invalide buuf/buum en besef hoe SCHATrijk je bent en zeik niet zo.
Zjeen gaat het goed met je ja?

Je typt geheel foutloos, ben je beter van wat je ook had?

De inhoud van je posting is niet echt handig en ook totaal nutteloos tegen TO maar je schrijft goed.
Zjeen lang niet gezien. Maar BAM heeft gelijk je hebt het duidelijk getypt met (vrijwel) geen spelfouten dus lijkt het haast lichamelijk beter te gaan met je.

Ook ik heb me laten verleiden om hier tekeer te gaan maar heb het laten rusten. Zoals anderen al schrijven dit topic zegt meer over TO dan over degene die hier schrijven.

Als je wilt praten kun je altijd terecht bij goede dag slechte dag op deze pijler.
quote:mamalief schreef op 19 maart 2011 @ 10:10:

Elk leed is leed en kan niet vergeleken worden.

Goh waar heb ik dat ook alweer gelezen?Ik kan gewoon kletsen nu niet aan maar jeetje wat mis ik de 3000 soms.
Hallo lieverds en lieve bekenden,

Bedankt voor de reacties en jullie hebben helemaal gelijk.

Maar ik kon het niet laten en het lucht me op.

Ik zal ook niet meer verder lezen. Een fantasie kan ook wonderen doen.

Voor de bekenden , schrijven gaat vaak goed, soms niet.

Maar ik ben gestopt omdat ik het niet meer kon, schrijven en alles onder woorden brengen.

Nou ja, beetje off-topic.

Nogmaals, jullie hebben gelijk hoor. Ik zat nog maar weer 1 dag ofzo op het forum, dus heel erg missen zal ik het niet als ik een ban krijg.

Ik wens iedereen alle goeds,

Liefs van Zjeen.

ps net als TO en vele anderen is er een rugzak die al dan niet vol zit. Die van mij zat al jaren vol en toch was ik gelukkig, maar er kwam een moment.....

niemand heeft recht daar iets van te zeggen. En omdat het bij mij allemaal vers is, dat laatste dan, de druppel dus, kan ik mensen met zulke onzin met liefde wat aandoen. dat was de reden dat ik schreef. Maar goed, TO zal erom lachen, totdat ze zelf teveel meemaakt, wat zomaar kan. Van de een op de andere dag kan je leven veranderen.
quote:zjena35 schreef op 07 april 2011 @ 09:34:

Hallo lieverds en lieve bekenden,

Bedankt voor de reacties en jullie hebben helemaal gelijk.

Maar ik kon het niet laten en het lucht me op.

Ik zal ook niet meer verder lezen. Een fantasie kan ook wonderen doen.

Voor de bekenden , schrijven gaat vaak goed, soms niet.

Maar ik ben gestopt omdat ik het niet meer kon, schrijven en alles onder woorden brengen.

Nou ja, beetje off-topic.

Nogmaals, jullie hebben gelijk hoor. Ik zat nog maar weer 1 dag ofzo op het forum, dus heel erg missen zal ik het niet als ik een ban krijg.

Ik wens iedereen alle goeds,

Liefs van Zjeen.

ps net als TO en vele anderen is er een rugzak die al dan niet vol zit. Die van mij zat al jaren vol en toch was ik gelukkig, maar er kwam een moment.....

niemand heeft recht daar iets van te zeggen. En omdat het bij mij allemaal vers is, dat laatste dan, de druppel dus, kan ik mensen met zulke onzin met liefde wat aandoen. dat was de reden dat ik schreef. Maar goed, TO zal erom lachen, totdat ze zelf teveel meemaakt, wat zomaar kan. Van de een op de andere dag kan je leven veranderen.Ik ga echt niet in een groepstherapie zitten huilen omdat mijn goudvis verdronken is. Soms moet je jezelf een harde schop onder je pagebilletjes geven...
quote:macumba schreef op 12 april 2011 @ 20:29:

[...]

Ik ga echt niet in een groepstherapie zitten huilen omdat mijn goudvis verdronken is. Soms moet je jezelf een harde schop onder je pagebilletjes geven...

Denk dat Zjena wel iets anders mee heeft gemaakt dan een verdronken goudvis hoor.

Net als de meesten hier trouwens. Me included

Ik ben zelf ook van de schoppen en niet zeiken maar zet niet zo'n bek op als deze OP.

Je kan namelijk ook gewoon niks zeggen, je wenkbrauwen optrekken en jezelf gelukkig prijzen dat je het niet snapt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven