Hier mag alles zijn en weer verdwijnen - 5
zaterdag 10 mei 2025 om 21:03
Een gedeelde plek om verder te kunnen schrijven en ook weer te kunnen wissen. Voel je welkom in dit topic: Hier delen we zielenroerselen die je IRL niet op tafel gooit.
In de eerdere edities werd duidelijk dat de zwaarste thema's respectvol en empathisch besproken kunnen worden. Een oproep aan iedere schrijver om daar aan mee te werken.
Wissen mag altijd en daarom geldt hier de regel: 'NIET QUOOTEN' zodat elke schrijver zelf kan bepalen wat er wel of niet blijft staan.
In de eerdere edities werd duidelijk dat de zwaarste thema's respectvol en empathisch besproken kunnen worden. Een oproep aan iedere schrijver om daar aan mee te werken.
Wissen mag altijd en daarom geldt hier de regel: 'NIET QUOOTEN' zodat elke schrijver zelf kan bepalen wat er wel of niet blijft staan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
zondag 30 november 2025 om 22:34
Ach lieverd, wat een ontzettend naar gevoel als zowel schuilen als vluchten niets werkt.
Dan is blijven ademen wat er is. Heb je een aftelkalender? Eerder schreef je volgens mij dat die op andere momenten hielp. Misschien is het voorjaar nog onoverzichtelijk lang, maar is deze week wel wat beter te overzien. Nog 6 dagen, en dan is het eerste deel voorbij
Dan is blijven ademen wat er is. Heb je een aftelkalender? Eerder schreef je volgens mij dat die op andere momenten hielp. Misschien is het voorjaar nog onoverzichtelijk lang, maar is deze week wel wat beter te overzien. Nog 6 dagen, en dan is het eerste deel voorbij
zondag 30 november 2025 om 22:37
Dat.
Maar ik krijg wel eindelijk tranen van je bericht.
Deze woorden blijven zo raken.
Alsof ze mn hart uitwringen. Het meisje iets lucht en licht geven in haar kelder met de mannen.
Ik weet dat ik haar eruit zou moeten laten.
Maar jouw deken.
Ze wil denk ik graag.
Maar ik kan haar er niet bij hebben.
Dat gaat niet. Dan is het over met het groot en volwassen zijn.
Dan blijft er niets over dan een trillend bang hoopje klein en pijn.
Dat kan ik niet.
Selune, wat knap dat je de strijd wint.
M überhaupt aangaat.
Maar ik krijg wel eindelijk tranen van je bericht.
Deze woorden blijven zo raken.
Alsof ze mn hart uitwringen. Het meisje iets lucht en licht geven in haar kelder met de mannen.
Ik weet dat ik haar eruit zou moeten laten.
Maar jouw deken.
Ze wil denk ik graag.
Maar ik kan haar er niet bij hebben.
Dat gaat niet. Dan is het over met het groot en volwassen zijn.
Dan blijft er niets over dan een trillend bang hoopje klein en pijn.
Dat kan ik niet.
Selune, wat knap dat je de strijd wint.
M überhaupt aangaat.
zondag 30 november 2025 om 22:40
Je bent hier overigens welkom vrijdag Selune, maar man en kinderen zijn er grotendeels ook, dus ik vrees dat je daar niet blij van wordt.
Ik heb geen auto, en ga vrijdag niet met ov of enig risico om ze tegen te komen dus elders afspreken wordt m denk ik niet.
Ik had je graag geholpen om niet alleen te hoeven zijn.
Ik heb geen auto, en ga vrijdag niet met ov of enig risico om ze tegen te komen dus elders afspreken wordt m denk ik niet.
Ik had je graag geholpen om niet alleen te hoeven zijn.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in