Hoe kun je ontspannen

19-07-2015 12:55 29 berichten
Ik heb een rare week achter de rug met veel huilbuien, woede uitbarstingen enzo. Gisteravond was het hoogtepunt heb alles in mijn kamer gebroken en uren lang gehuild en geschreeuwd. Ben uiteindelijk geen idee hoe in de ravage in slaap gevallen.

Nu word ik net wakker en voel me verschrikkelijk. Ik heb hoofdpijn, gezwollen ogen, spierpijn. Ik wil graag ontspannen, iets eten en alles gaan opruimen maar kan me er niet aan toe zetten. Ook niks te eten in huis en al dagen geen boodschappen gedaan. Leef op bullshit eten. Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:Female5678 schreef op 19 juli 2015 @ 15:59:

[...]

Eerste twee berichten vond ik niet aardig :( Coco heeft juist hulp nodig

Hm het lijkt dat die arme Coco wat hardleers is en steeds weer met open ogen in dezelfde kuil blijft vallen.

Dat irriteert sommige dames hier klaarblijkelijk.

Maar als je Coco's andere posts leest ("Teleurgesteld over therapie", "Mijn moeder scheldt me dagelijks uit", "Nog steeds ongelukkig", "Ik ben dik geworden en zit er erg mee", "Ik voel me zo eenzaam", "Ruggenprik, ik durf niet, doet het pijn?", "Alleen naar de bios raar?", "Mijn ouders gaan scheiden", "Zwanger ondanks morning afterpil", "Ik voel me heel depressief en kan het niet meer handelen", "Geen echte vriendinnen meer. Saai leven", "Wat is er met mij aan de hand?", "Ik verveel me dood!", "Ik wil een vriend!", "Reageer ik overgevoelig?", "Met mijn ex heb ik echte liefde gekend??", "E-mail van ex, k mis hem opeens heel erg", "Hoe stop ik met zijn facebook checken?", "Pfff zo extreem moe i hate it", "Ik kan geen nee zeggen", "Weer ruzie met vriend", ")

.. gaat niet goed met de jongedame! Ze heeft denk ik toch wel wat hulp nodig!
Goed gezien Thorsson. Professionele hulp zou dan wel een aanrader kunnen zijn.

Coco als je wat gelukkiger wil zijn is het misschien aan te raden om naar de huisdokter te gaan, die kan je doorverwijzen naar professionele hulp, zoals een maatschappelijk werker of een psycholoog. Zij kunnen je stabieler en dus wat happier maken. Houd wel in de gaten of je zorgverzekering de hulp dekt.

Veel sterkte! Liefs
quote:Female5678 schreef op 19 juli 2015 @ 15:59:

[...]

Eerste twee berichten vond ik niet aardig :( Coco heeft juist hulp nodig

Ik vind ophouden met aanstellen, minder drugs (/drank) en meer groenten in het algemeen juist goede adviezen. Direct toepasbaar en veel goedkoper en sneller effectief dan een therapeut. Geen aanslag op je eigen risico, geen gesodemieter met 'hoe regel ik het op mijn werk.'

Of de adviezen in dit specifieke geval van toepassing zijn is een tweede.
Oh my, heeft ze echt al die topics geopend?

Dan lijkt me een ritje naar een psychiater wel een goeie en vooral bruikbare tip.
Ja en?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven