hoe los ik dit op? domdomdom!

06-08-2010 11:06 56 berichten
Hoi, ik ben Lassma en heb last van vermijdingsgedrag.

Dus daarvoor zoek ik wat hulp en schoppen onder mijn reet en wijs advies...... zie ook mijn topic Doe elke dag wat engs!

Ik moet nog een afstudeerprobleem oplossen, waarvoor ik jullie hulp vraag.

Ik wilde me inschrijven voor een diploma-uitreiking, dat moet hier geruime tijd (maanden) van te voren. Ik was net te laat, dus had hier een mail over gestuurd of het toch nog kon, met mijn hart in mijn keel. Eerder had ik zo toestemming gekregen bij een eerdere uitreiking, maar toen kreeg ik mijn zaken niet afgerond op tijd, dus ging het alsnog over.

Ik kreeg een mail terug dat de inschrijving was verlengd. Hartstikke mooi, maar ik was zo gestressed dat ik die mail een tijd niet geopend heb. Dit is zoals je begrijpt het domdomdom-deel van het verhaal. De inschrijving was namelijk te vroeg gesloten en na mijn mail nog een paar dagen verlengd en ik kon me op dat moment nog inschrijven via de site, dat was de boodschap.

Door de stress die ik erom had, lees ik deze mail weer veel later, ik durfde het niet te openen, bang om afgewezen te worden of een andere gestoorde psychologische reden. Ik kan me dus niet meer inschrijven op de gebruikelijke manier.

Ik moet dus weer mailen met hen...... hoe leg ik dit uit? Ik wil heel graag die datum, ik heb alles al klaar liggen en de laatste eindjes geregeld wat ingeleverd moet worden.... Hoe schrijf ik een mail waarin ik uitleg waarom ik zo'n rare angstkronkel deed en waarom ik toch graag mee wil doen?

Alvast bedankt voor jullie ideeën. Ik weet echt niet wat ik moet schrijven of uit moet leggen.

(PS: het moet via mail, telefonisch zijn ze niet direct bereikbaar)
Alle reacties Link kopieren
Succes!
Als ik jou was, zou ik even bellen. Verwijs naar de mail, put je uit in excuses, of het nog kan enz.

Zo niet, dan moet je inderdaad 3 maanden wachten.

Als je eenmaal hebt gebeld, ben je blij dat je het gedaan hebt.
quote:Leergierig schreef op 06 augustus 2010 @ 12:25:

Als ik jou was, zou ik even bellen. Verwijs naar de mail, put je uit in excuses, of het nog kan enz.

Zo niet, dan moet je inderdaad 3 maanden wachten.

Als je eenmaal hebt gebeld, ben je blij dat je het gedaan hebt.Ze zijn nogal moeilijk aan de telefoon, de telefonistes verwijzen je voor alles naar de mail en kunnen je zelf nooit verder helpen. Maar goed, ik kan het proberen.
quote:lassma schreef op 06 augustus 2010 @ 11:25:

Ik heb onder voorbehoud al een baan trouwens, dus hoef niet 3 maanden te besteden aan solliciteren. Maar kan daar dus enkel met diploma aan de slagIs een afstudeerverklaring niet genoeg? Want die heb je neem ik aan wel?
quote:Captain_Obvious schreef op 06 augustus 2010 @ 12:33:

[...]

Is een afstudeerverklaring niet genoeg? Want die heb je neem ik aan wel?Nee, dat is voor deze baan niet genoeg.
Ik begin me nu ook af te vragen voor welke baan het zo streng is....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven