I need a hug!

04-12-2011 19:17 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi girls..

Zit zo rot in mn vel vandaag en loop het al de hele dag op te kroppen dus ik wil het even kwijt.

Er zijn allemaal van die kleine dingetjes aan de hand, en dat is bij elkaar een heel grote bal aan rot gevoel,moest er net helemaal een beetje van huilen. :(

-Ik mis mn moeder en die deed een beetje stom tegen me ook afgelopen dagen (ondertussen al gebeld met elkaar dus gaat al beter) (loepje op mij en dan kun je topic over mn mama lezen)

-Voel me eenzaam maar ook geen zin in mensen om me heen

-Ik sport elke dag, ben 11 kilo afgevallen ondertussen maar ik zie het zelf niet als ik in de spiegel kijk. Dus heb in mn achterhoofd het idee dat ik t voor niets doe

-Vandaag met body combat voelde ik me zo'n lompe dikke boer :( Alles ging de verkeerde kant op of ik snapte het niet

-Ik ben blut

-Er is niets leuks op tv (of de zender waarop wel iets is stoort omdat digitenne echt k*t is!)

-De bovenburen maken belachelijk veel herrie en heb er hoofdijn van (al 100x geklaagd en kan keer 101 niet opbrengen vandaag)

-En ik ben gewoon heeeeeel erg moe

Wie vrolijkt mij een beetje op? Of voelt zich ook zo en wil het ook van zich af schrijven? Be my guest!
Internagelaktisch
Elf kilo, das super goed! Natuurlijk is dat wel te zien meissie! En verder kun je lekker via Sidereel ofzo naar NCIS: Los Angeles gaan kijken (Deeks! ) en dan ga je fijn vroeg naar bed en dan komt het allemaal goed.
Yaay! :D

(dat is snel trouwens)
Internagelaktisch

Morgen is het vast beter.. En het is al bijna morgen!
Sidereel? Was dat?
Internagelaktisch
Ik ben heel snel hihi
http://www.sidereel.com/

Kun je al je favoriete series op je laptoppie kijken :D
Ik heb geen internet thuis :'(

Alles via iPhone :(
Internagelaktisch
Echt? Wow, zou ik niet kunnen. Ben geheel verslaafd. Is er iets kapot? Anders zou ik nog ff snel internet bestellen
Uitzendinggemist en rtlgemist apps downloaden
Trouwens, ga je me nu vertellen dat je dat hele verhaal op je iPhone hebt getiept? Respect!
kortom, je hebt het gevoel alsof de hele wereld tegen je is en jij sielug bent. Zo'n bui heb ik ook wel eens, dus bij deze:

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Haha ik heb al 1,5 jr geen internet joh..

Er zit hier geen aansluiting en mn huisbaas is een skraale eikel die dat niet gaat aanleggen ook..

ik weiger het om dat zelf te doen

Maar TBH, zo erg mis ik het niet..
Internagelaktisch
(k) voor jou... Ga ff lekker onder een warme douche. Zet een kopje thee of warme chocolademelk voor jezelf, pak wat lekkers erbij...Bel een vriendin en vraag of ze langs komt en ga samen een lekkere chickflick kijken!

11 kg is hartstikke knap dus volhouden maar nu ff lekker aan jezelf denken.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ja rosanna, zo voelt het even wel ja..

Dankje!
Internagelaktisch
Biol thanx voor t idee maar heb geen zin in mensen om me heen haha

Visite dus maar even niet vanaaf ;)
Internagelaktisch
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

En ik vind 11 kilo echt veel. Goed hoor!
He Maaiq, het is nogal een lijstje en de ene dag kun je daar beter mee dealen dan de andere. Voor nu een hele dikke
Thanks girls.

Fijn om te weten dat jullie er voor me zijn
Internagelaktisch
Mag ik aansluiten had ook zo'n rotdag. Manlief ging vanmorgen sporten en ik zou wat huishoudelijke klusjes doen die vrijdag en zaterdag waren blijven liggen. Sandtman was nog geen half uur weg of het leek hier wel de zoete inval. Vriendin met kids, zus en zwager, schoonouders. Altijd leuk en gezellig maar nu even niet! Last van PMS, kinderen lekker druk! Moest er ook nog één zijn surprise afmaken wat niet lukte, ik helpen. Vriendin en zus vertrekken weer, schoonouders blijven nog even tot Santman er weer is. Duurt te lang dus gaan toch maar!

Sandtman komt thuis als net iedereen weer weg is en vraagt zich af waarom ik nu nóg sta te strijken, jaaaaa die kreeg de wind van voren.

Herken het gevoel.

Ik heb net een hete douche genomen en lig nu in een schoon nachthemd onder een dekentje en een stapel katten op de bank. Helpt een beetje
Ook een warme lieve van mij. Dat heeft iedereen toch nodig af en toe. Dus komt ie:

En morgen voel je je vast weer beter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven