I need a hug!

04-12-2011 19:17 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi girls..

Zit zo rot in mn vel vandaag en loop het al de hele dag op te kroppen dus ik wil het even kwijt.

Er zijn allemaal van die kleine dingetjes aan de hand, en dat is bij elkaar een heel grote bal aan rot gevoel,moest er net helemaal een beetje van huilen. :(

-Ik mis mn moeder en die deed een beetje stom tegen me ook afgelopen dagen (ondertussen al gebeld met elkaar dus gaat al beter) (loepje op mij en dan kun je topic over mn mama lezen)

-Voel me eenzaam maar ook geen zin in mensen om me heen

-Ik sport elke dag, ben 11 kilo afgevallen ondertussen maar ik zie het zelf niet als ik in de spiegel kijk. Dus heb in mn achterhoofd het idee dat ik t voor niets doe

-Vandaag met body combat voelde ik me zo'n lompe dikke boer :( Alles ging de verkeerde kant op of ik snapte het niet

-Ik ben blut

-Er is niets leuks op tv (of de zender waarop wel iets is stoort omdat digitenne echt k*t is!)

-De bovenburen maken belachelijk veel herrie en heb er hoofdijn van (al 100x geklaagd en kan keer 101 niet opbrengen vandaag)

-En ik ben gewoon heeeeeel erg moe

Wie vrolijkt mij een beetje op? Of voelt zich ook zo en wil het ook van zich af schrijven? Be my guest!
Internagelaktisch
Ik eet dat bijna nooit, ben een rijst en pasta liefhebber!

Waarom zou ik willen gourmetten ofzo? Ik ben alleen thuis gewoon..
Internagelaktisch
Jaaaa, oké, met jezelf uitgebreid gaan gourmetten als je alleen bent is misschien een wat overdreven versie van de "happy single". Maar lekker is het wel. :P Ik ga morgen bij m'n broer gourmetten, dus vandaar dat ik het vroeg. Wist niet dat je alleen thuis was morgen... Ik zal aan je denken morgen als ik een half varken aan het verorberen ben. Ooooh en op de terugweg naar huis rijd ik wel even bij je langs om een lading kikkers & muizen, speculaas en pepernoten bij je te droppen. We hebben toch altijd teveel!

PS: dinsdag begin ik echt met afvallen dan :$ ik beloof het!
Haha :p

Ik eet niet zoveel vlees.. Heb er een beetje een afkeer van de laatste tijd. En ik moet het snoep hier in huis maar eens opmaken of weggooien! Ik heb nu elke keer zin om te snaaien..

Weet dat ik een zak witte chocolade pepernoten heb...
Internagelaktisch
Oh en ik ben single en woon alleen :p Dus ik ben meestal alleen
Internagelaktisch
Ik ben ook single en ik woon ook alleen! Ik ontvlucht het huis meestal door naar m'n broers of m'n ouders of vrienden te gaan. Of naar de sportschool en de squashbaan. Niet dat ik unhappy single ben, maar ben liever niet alleen...

Maarre, aangezien jij een lotgenootje bent gelijk even een praktische vraag als je het goed vindt. Zet jij ook een kerstboom op voor jezelf?
Normaal wel, dit jaar niet denk ik..

(ik heb wel vaak visite hoor, dus t is niet zo alsof niemand m dan ziet :p)

Ik ga sowieso mn huis wel versieren met leuke kerst dingen en maybe een klein nep boompje

(heb ook niet echt ruimte voor een grote)
Internagelaktisch
Ik zit er ook aan te denken...Ik krijg ook regelmatig wel mensen over de vloer, maar zo'n kerstboom brengt toch meer vreugde en gezelligheid voor je "gezin"? Als ik aan kerstboom versieren denk, dan zie ik een vrouw met slingers in haar hand bij de boom staan en een man die haar van achteren vasthoudt, kusjesgevend in haar nek en dan op het laatst opgetild wordt om de piek bovenop de boom te plaatsen.
Die paprika was een goed idee had nog een rode paprika in de koelkast liggen.

En ik ben ook dol op pasta, aardappeltjes vind ik ook lekker en bami vind ik geweldig.

Zit ook nog te twijfelen over de kerstboom trouwens. Dat optuigen en daarna alles weer opruimen is altijd zo'n gedoe, met de slingers en de lampjes die altijd in de knoop raken, haha
Ahw tietanium das wel heel cute ja!

En mayhem.. Ik heb daar dus ook geen zin in, plus dat de kerstverlichting in mn keuken hangt.

Ik heb die altijd aan ipv het grote licht als ik visite heb. Veel gezelliger haha

Ik ga zo mn bed uit en naar de sportschool. Heb echt flinke spierpijn van bodycombat gister dus ik ga het wel even rustig aan doen haha
Internagelaktisch
Lol, het komt hier met bakken uit de lucht,echt heel heftig! Ik ga mooi niet, kom ik daar zeiknat aan (het is 15 min fietsen) Als het vanaaf droog is ga ik alsnog en anders mooi een rustdag.

Ga zo nog even mn oogjes dicht doen dan (Hoef pas 12:05 op school te zijn)
Internagelaktisch
Hier hetzelfde gevoel, tranen blijven lopen. Iedereen slaapt in huis, ik ben aan het einde van mijn latijn. Maaarrr een hele dikke knuffel voor je. Ik kom er uit en jij ook.
Zo.maar, wat vervelend! Wat is er aan de hand??
Internagelaktisch
Goedemorgen Maaique, hoe voel je je? Klaar voor een nieuwe dag?! Hoop dat je vandaag weer met een lach op je gezicht wakker bent geworden!

@Zomaar, vervelend! Laat die tranen maar lekker lopen en als ze op zijn, dan pas opstaan. Verwen jezelf!
Op de iphone heb je app's van Rtl gemist en uitzending gemist. Misschien heb je daar wat aan?? Ik kijk regelmatig programmas terug als ik bijv een rot dag heb. Lkkr vanuit bed, kopje thee erbij...
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik op RTL alleen GTST kijk.. De rest vind ik een beetje bagger programma's haha.

Ik ben meer van de Discovery dingen en Comedy Central ;)

Ladyziva ik lees je berichtje nu pas.. Vandaag gaat wel iets beter, vanmorgen lekker wezen sporten!
Internagelaktisch
-
Fijn dat het weer wat beter gaat. Sporten helpt echt! Heb lang geklommen (super om te doen, maar een voetblessure) en gevochten. Hier kon ik echt alle negatieve gevoelens in kwijt. Dus als je in de buurt woont, mag je ook een keertje komen slaan en schoppen

Anyway, fijn om te horen dat het weer iets beter gaat!
Ben je niet vergeten hoor! Nee nee, heb echt aan je gedacht, bij iedere hap. En heb het snoepgoed ook nog bij je gedropt. Volgende keer wel netjes je schoen zetten he!

En inderdaad fijn dat je je weer wat beter voelt Toch nog maar wat zekerheidsknuffels voor bij tegenslag.
Hi Maaique,

Je vroeg wat er was, is gewoon een op stapeling van dingen en dat breekt je een keer op. Mijn grens is nu bereikt.

En ladyziva, tranen hebben idd enorm voor opluchting gezorgd.

Ik ga nu naar de auto rennen, werk tijd .

Fijne dag :-)
Zo.maar, ik ken dat ja.. Zo gaat de afgelopen periode ook bij mij..

Moet heel eerlijk zeggen dat ik echt heel erg opzie tegen kerst en oud en nieuw.

Het liefst verdwijn ik nu gewoon even van de aardbol.

Kan me weer nergens toe zetten en zit vreselijk slecht in m'n vel

Verdrietig om alles en voor me vooral ontzetten dik, lelijk en eenzaam :(
Internagelaktisch
Maaiqueee :( niet verdrietig zijn hoor lieverd. Is er iets gebeurd waardoor je je weer zo voelt?
Oh en tietanium, lees je post nu pas dus neem de knuffels nu aan. Heel veel behoefte aan..
Internagelaktisch
Nee, hetzelfde als ik al omschreef
Internagelaktisch
Weg post.. Opnieuw:

Hetzelfde als anders

Alleen nu de feestdagen erbij

Voel me meer alleen dan ooit..
Internagelaktisch
Kan ik je een privé-bericht sturen met mijn msn-adres? Das misschien even wat makkelijker praten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven