iedere dag leven met angst
dinsdag 17 juni 2014 om 05:12
September 2012 heeft amk en bjz mijn dochtertje van toen 6 weken oud uit huis geplaatst... de manier waarop dat is gegaan was niet normaal... nu leef ik iedere dag in angst mijn dochtertje weer kwijt te raken... want ondanks de uitspraken van de rechter heeft bjz overal schijt aan en blijven ze redene zoeken om haar toch bij me weg te halen... ookal zeggen ze van niet maar merk het aan de werken die ze doen... al meer dan anderhalf jaar werk ik aan alles mee en toch blijven ze dreigen met uit huisplaatsingen... ik ben op en heb nog zo een lange weg te gaan met hun...
dinsdag 17 juni 2014 om 05:34
In je topic van februari 2012 was je nog zwanger en hier schrijf je dat je dochtertje in september 2012 uit huis geplaatst is.
Dat betekent dus dat je kind nauwelijks geboren was en jeugdzorg kwam het al ophalen..
Daar zal jeugdzorg een hele goed reden voor gehad hebben neem ik aan om zich eigenlijk al tijdens de zwangerschap met jullie te hebben moeten bemoeien.
Dat betekent dus dat je kind nauwelijks geboren was en jeugdzorg kwam het al ophalen..
Daar zal jeugdzorg een hele goed reden voor gehad hebben neem ik aan om zich eigenlijk al tijdens de zwangerschap met jullie te hebben moeten bemoeien.
dinsdag 17 juni 2014 om 05:36
Neej dat heeft juist daarmee te maken waarom ik emdr ga volgen en waarom bjz dreigt met een nieuwe uithuisplaatsing blijft voor mij een raadsel want ik werk overal aan mee want mijn dochtertje moet nu naar een kinder medisch verblijf ben ik mee ingestemd omdat het altijd meteen is als je niet mee werkt gaan we over tot uithuisplaatsing... ze geven haar 2x weg gehaald en 2x ongelijk gekregen van de rechter
dinsdag 17 juni 2014 om 05:40
dinsdag 17 juni 2014 om 05:54
quote:stampertje1987 schreef op 17 juni 2014 @ 05:50:
Wat de rede was van die eerste uithuisplaatsing dat ik geen vaste woon of verblijfplaats had volgens hun terwijl ik alles had geregeld waar mijn dochter en ik konden blijven tot ik een eigen woning had
Maar hoe kwam jeugdzorg bij jou terecht dan?
Heeft je omgeving of de politie melding bij ze gedaan dan?
Wat de rede was van die eerste uithuisplaatsing dat ik geen vaste woon of verblijfplaats had volgens hun terwijl ik alles had geregeld waar mijn dochter en ik konden blijven tot ik een eigen woning had
Maar hoe kwam jeugdzorg bij jou terecht dan?
Heeft je omgeving of de politie melding bij ze gedaan dan?
dinsdag 17 juni 2014 om 05:57
Neej ziekenhuis had een amk melding gemaakt prat ik onder de blauwe plekken zat van mn ex wat ik net al zei mn ex heeft me mishandeld toen ik nog zwanger was town kwam amk in beeld en daarna heeft ie me o straat gezet met mb dochtertje die toen 5 weken was en daarop heet die uithuisplaatsing plaats gevonden
dinsdag 17 juni 2014 om 05:58
quote:stampertje1987 schreef op 17 juni 2014 @ 05:54:
Dat heb ik zelf aangegeven bij de rechter en zelf aangevraagd via huisarts want als je die topic had gelezen had je gezien dat het om traumaverwerking gaatJa dat je zelfs die EMDR hebt geregeld dat snap ik maar over het algemeen is dat geen reden voor jeugdzorg om kinderen uit huis te plaatsen dan is er toch meestal wel iets meer aan de hand dan een moeder die in therapie gaat.
Dat heb ik zelf aangegeven bij de rechter en zelf aangevraagd via huisarts want als je die topic had gelezen had je gezien dat het om traumaverwerking gaatJa dat je zelfs die EMDR hebt geregeld dat snap ik maar over het algemeen is dat geen reden voor jeugdzorg om kinderen uit huis te plaatsen dan is er toch meestal wel iets meer aan de hand dan een moeder die in therapie gaat.
dinsdag 17 juni 2014 om 06:00
quote:stampertje1987 schreef op 17 juni 2014 @ 05:57:
Neej ziekenhuis had een amk melding gemaakt prat ik onder de blauwe plekken zat van mn ex wat ik net al zei mn ex heeft me mishandeld toen ik nog zwanger was town kwam amk in beeld en daarna heeft ie me o straat gezet met mb dochtertje die toen 5 weken was en daarop heet die uithuisplaatsing plaats gevondenEn is de vader van je kindje nog in beeld en is dat misschien een reden dat jeugdzorg opnieuw je kind uit huis wil plaatsen?
Neej ziekenhuis had een amk melding gemaakt prat ik onder de blauwe plekken zat van mn ex wat ik net al zei mn ex heeft me mishandeld toen ik nog zwanger was town kwam amk in beeld en daarna heeft ie me o straat gezet met mb dochtertje die toen 5 weken was en daarop heet die uithuisplaatsing plaats gevondenEn is de vader van je kindje nog in beeld en is dat misschien een reden dat jeugdzorg opnieuw je kind uit huis wil plaatsen?
dinsdag 17 juni 2014 om 06:09
quote:stampertje1987 schreef op 17 juni 2014 @ 06:05:
Het enige waarom ze nu met een nieuwe uithuisplaatsing dreigen is omdat ziekenhuis moeilijk doet oer de lengte van mn dochtertje aar mijn dochtertje is een prematuur kindje en cb zegt dat het prima gaat met haar
En verslag van het CB heb je op papier toch?
Dit zal denk ik echt niet de reden zijn om zomaar over te gaan tot (dreigen tot) UHP.
Het enige waarom ze nu met een nieuwe uithuisplaatsing dreigen is omdat ziekenhuis moeilijk doet oer de lengte van mn dochtertje aar mijn dochtertje is een prematuur kindje en cb zegt dat het prima gaat met haar
En verslag van het CB heb je op papier toch?
Dit zal denk ik echt niet de reden zijn om zomaar over te gaan tot (dreigen tot) UHP.
dinsdag 17 juni 2014 om 06:09
dinsdag 17 juni 2014 om 06:11
Maar als je helemaal op bent, en dat schrijf je, kan dat een lastige combinatie worden met een kleine in huis. Kan goed zijn dat de voogd dat opmerkt, en vandaar zorgen uit. En vat jij dit niet op als een dreiging tot een nieuwe UHP?
Het is begrijpelijk dat je bang bent na twee uit huisplaatsingen, maar probeer beter met de voogd te communiceren. Wellicht verheldert dat de zaak. Probeer ook te snappen dat de voogd o.a. een signalerende functie heeft, en handelt naar wat hij/zij observeert in jouw thuissituatie.
Het is begrijpelijk dat je bang bent na twee uit huisplaatsingen, maar probeer beter met de voogd te communiceren. Wellicht verheldert dat de zaak. Probeer ook te snappen dat de voogd o.a. een signalerende functie heeft, en handelt naar wat hij/zij observeert in jouw thuissituatie.