iemand ervaring met rokia?

29-09-2016 13:04 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Rokia is kort gezegd het verkrijgen van genezing of bescherming van Allah door middel van Koranverzen en smeekbeden (dua). Een zeer belangrijk middel, maar helaas tevens een middel waar maar weinig moslims nog gebruik van maken of zelfs iets over weten. Er heerst vaak een taboe op rokia en eveneens op zaken als tovenarij (sihr), bezetenheid (mass), het boze oog (ayn) en jaloezie (hasad). Ten onrechte, want helaas zijn dit zaken die echt bestaan en waar veel mensen al ten prooi aan gevallen zijn, soms zelfs zonder dat ze het weten.

Er komt een sheik morgen die gaat rokia bij mij doen is er iemand met ervaring hier?
Nee. Ik geloof wel in Elfjes en hun magische glitterpoeder.
Ik heb ervaring met Rokia, bij mij is vorige week een sheik geweest. Het helpt echt heel goed, want in een week tijd ben ik genezen van mijn schimmelnagels en was mijn auto de enige die in een kettingbotsing met 24 auto's onbeschadigd is gebleven. Tevens ben ik van de trap gevallen, maar had nog geen schrammetje en zijn de luizen in mijn haar van de ene op de andere dag allemaal dood. Dat laatste was wel een beetje vies, want die lagen dus allemaal dood te zijn op mijn hoofdkussen de volgende ochten. Maar goed, hier dus echt goede ervaringen met rokia.
Ik dacht even dat het om een elektrische mobiele telefoon smoker ging.

Maar nee, rokia ken ik niet nee.

Kom je wel even vertellen hoe het je bevallen is en of je daadwerkelijk van je irritatiespier en je zeurzak verlost bent?
8 maanden geleden opende je een topic over dat je geen moslim meer wilde zijn?
En ik denk dat ze op het Marokko forum meer kennis hierover hebben. Daar heb ik het regelmatig voorbij zien komen.
Klinkt als Reiki voor moslims? Als jij er je beter door voelt, moet je het vooral doen. De halve wereld gebruikt homeopathische flauwekulmedicijnen, en daar hoor je ook nooit iemand over (sterker nog, er zijn mensen die vinden dat die in het basispakket moeten). Dit valt wat mij betreft in dezelfde categorie: er zijn mensen die er in geloven, en voor hen helpt het.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
quote:_Wollstonecraft_ schreef op 29 september 2016 @ 13:14:

Het helpt echt heel goed, want in een week tijd ben ik genezen van mijn schimmelnagels en was mijn auto de enige die in een kettingbotsing met 24 auto's onbeschadigd is gebleven. Tevens ben ik van de trap gevallen, maar had nog geen schrammetje en zijn de luizen in mijn haar van de ene op de andere dag allemaal dood. Dat laatste was wel een beetje vies, want die lagen dus allemaal dood te zijn op mijn hoofdkussen de volgende ochtend. Ben ik de enige die niet goed weet of dit serieus is of gewoon heel grappig of allebei?
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt.
quote:maritk schreef op 29 september 2016 @ 13:30:

[...]

Ben ik de enige die niet goed weet of dit serieus is of gewoon heel grappig of allebei?Dit is serieus grappig. Zo is Woll he?!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

[...]

Ben ik de enige die niet goed weet of dit serieus is of gewoon heel grappig of allebei?Ja.

[...]

Ben ik de enige die niet goed weet of dit serieus is of gewoon heel grappig of allebei?Ja je bent echt de enige...
Geen persoonlijke ervaring. Maar ik heb je eerdere berichten ook gelezen. En je bent zoekende en je voelt je niet op je plek. Hopelijk kan een goede Iman en bepaalde verzen in de Koran je rust en inzichten geven. Want dat is iets wat je nodig hebt.

Een goede Iman, of dominee, of andere geestelijke verzorger, kan je in bepaalde gevallen net zo veel inzichten geven als een psycholoog of therapeut.

Hopelijk brengt het wat jij er hoop dat het zal brengen. Want zo te lezen kan je zeker goede hulp gebruiken.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ruqia moet je zelf doen, alleen als het echt niet kan door een ander!! Zoek op handboek tegen sihr van soennah dokter. En zelf de koran verzen reciteren over water. Ik heb het dus nooit door n ander laten doen dus geen ervaring daarmee, maar wat ik zelf deed heeft mij genezen van mijn psychische klachten. Waarschijnlijk dus boze oog. Alhamdoulillah
Waarom lijkt het vivaforum je geschikt om hier vragen over te stellen?
Oh dear, how sad, never mind.
Sorry handleiding niet handboek
Hoeveel betaal je hem ervoor?
Een sheik?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven