Ik ben zo bang.... deel 10

11-12-2011 18:12 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht :-)

Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.

Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.

Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.

Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.

Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
Dat is zeker te overzien Ing 6 weken is zo om, wij zijn al 9 weken terug en dat lijkt helemaal niet zo lang! Hoe is het met je buik, zie je het nu al goed?

Bo heb je wel lekker geslapen? of waren het teveel prikkels? Ik denk dat je moeheid het wel gewonnen heeft?

Ik ben even boodschappen doen en dan vanmiddag naar mijn moeder. (leuke probeersels gemaakt, kijken wat ze ervan vindt)
Het ligt aan de kleding die ik aanheb Geluk, in een jurkje met een gewone legging ziet het eruit als een teveel-gegeten-buikje, in mijn gewone broek met een shirtje zie je nauwelijks wat, maar zoals vandaag een positiebroek en een lang shirt erover is het echt wel een buikje. Ach weet je, ik begin me steeds mee te beseffen dat hij op deze manier ook helemaal niet in de weg zit. Ik kan alles nog, zelfs op mijn buik slapen, dus ik ben al tevreden.

En nu ik sinds vorige week de baby echt voel (nog niet elke dag en niet op gezette tijden, maar toch wel onmiskenbaar een baby-plop) vind ik eigenlijk alles wel prima. Het idee dat ik over 11 weken al verlof heb (en het dan dus (officieel) zomer is hè), dat kan ik me alleen nog slecht voorstellen. Het gaat allemaal toch sneller dan gedacht!
Goeiemorgen!

Lekker Ing, bijna op vakantie. Zes weken zijn zó voorbij, ik weet nog hoe ik aan het aftellen aas voor wd naar Lanzarote gingen... En daarna al met verlof, dat gaat hard! Wanneer ben je ookalweer uitgerekend?

Veel plezier bij je moeder Gelukkeling!

(

Ik geloof dat ik vanmorgen een beetje moeite heb met wakker worden. In eerste instantie werd ik al om half 6 wakker, waarna ik alleen maar dommelslaapjes heb gedaan. Tot ik bruut wakker gemaakt werd door langsrazendd bramdweerauto's, er schijnt een bedrijvenpand in de fik te staan.... Straks maar eens even uitgebreid douchen.
Jee, het is echt vreselijk, ik geloof dat ik maar geen epistels via de telefoon moet willen sturen... sorry voor alle typo's!
Sjur herkenbaar hoor dat geklooi met typen via de telefoon. Maar het is nog begrijpbaar wat je typt

Bo ik hoop dat je goed hebt kunnen slapen en er een beetje energie is vandaag.

Ing heerlijk een vakantie in het vooruitzicht. En de kleine die je al voelt bewegen, ik vond dat altijd een heerlijk gevoel.

Gelukkeling ben je nog misselijk van de chocola? Veel plezier bij je moeder ben benieuwd of ze de probeersels leuk vind. Wat heb je trouwens gemaakt? Misschien heb je dat al verteld maar ik weet het niet (meer).

Ik ga zo naar oedeemtherapie met de auto want het is echt druilerig herfst weer, en het is toch echt al lente.
Goedemorgen,

heerlijk geslapen, net wakker, even een beetje op gang komen en dan reageer ik langer :-)
Geluk, is de misselijkheid weer weggetrokken?

Die ene keer per jaar dat je eens uit de band springt, jammer hè!

Ing, hier is het koud maar zonnig! Lekker dat je al bijna naar Spanje mag, en ik kan me gewoon niet voorstellen dat je je buikje nog maar zo weinig ziet! In mijn hoofd ben je echt heel erg zwanger :-)

Sjur, ben je alweer een beetje wakker? Heb je nog iets van de brand gezien?

Meepie, sterkte bij de oedeemtherapie!

Hier een rustig dagje gepland, ik moet Ro aan de schoonmaak zetten want het huis begint te rommelig te worden.
Ha Bo,

Zet Ro maar aan het werk! "I want to break free" van Queen erbij, op vol vermogen en stofzuigen maar Hoe is het met jou vandaag?Ik hoop dat de naklap op gister beperkt blijft, dat je straks weer wat energie hebt om iets leuks te gaan doen.

Ik ben nu wel wakker maar niet echt vooruit te branden. Heb vanavond weer een late dienst, hoef nu ook niet persé iets, mar ga zo toch maar even in actie komen. In ieder geval even douchen. Had ik het daar net niet ook al over?

Die brand heb ik niet gezien, die was op een bedrijventerrein aan de andere kant van het water, maar wij zaten blijkbaar tussen kazerne en brand in. Ik was al even bang dat er weer een auto in de hens stond, dat gebeurt hier de laatste tijd wel vaker. Ben elke dag weer blij als mijn vertrouwde karretje er nog staat.

Hmmm, zelfs via de laptop heb ik af en toe lompe vingers, blijkt. En ben ik te lui om goed te lezen voor ik op verzenden druk...
Ja hoor gelukkig is het misselijke gevoel weer weg, er blijft een triestig schuldgevoel hangen, waarom dóe ik dat soort dingen toch?

Fijn dat je lekker geslapen hebt Bo, ik hoop dat je uit het dal kruipt en weer fijn leuke dingen kunt gaan doen. Ik zie onze Ro al helemaal voor me met de stofzuiger, in een zwart jurkje met parijs schortje! haha! Leuke grap trouwens van die hazen ik zag hem net pas.....

Ik heb uitnodigingen gefotoshopt Meepie. Ik ga ook lekker met de auto vandaag hoor (ik ga áltijd met de auto )

Ik mis Zoeb vandaag?
Ik mis Zoeb ook, inderdaad!

Hoop dat alles goed is.

Ik voel me niet slechter dan voordat ik op bezoek ben gegaan hoor, nog steeds even moe en koortsig, maar niet erger gelukkig.

Ro heeft geen schortje om, maar het is hier wel schoon nu

Sjur, heb je jezelf onder de douche kunnen slepen? Suf hè, als je slecht wakker wordt kun je soms een hele dag slaperig blijven.
Okkie slaapt alweer ruim 2 uur en ik kan lekker even aanmodderen.

Bo ik zie Ro toch al helemaal lopen met zijn plumeau. Lekker zo'n huishoud-man (ook al is het uit nood geboren)

Heeft hij al een graafmachine gevonden? We liepen laatst langs zo'n ding en we (ja dat heb je met een jongen op je rug) hebben hem eens goed bekeken.

Hee er is er een wakker.
Toch wel handig als je kindje nog zulke middagslaapjes doet! Heb je even tijd voor jezelf.

Ro heeft vele graafmachines gevonden, maar omdat hij 'm met een of andere regeling wil kopen moet dat via de overheid geloof ik.

Hoe dan ook is hij er erg mee bezig :-)

De boomstammen die zijn gekapt voor de deur worden nu opgehaald; een enorme vrachtwagen en een grote grijpkraan, best indrukwekkend.

Zoeb, alles goed?
Wat een rust! Ik hoop dat iedereen een leuke avond heeft, met de laatste paaseitjes gezellig op de bank :-)

Ik ga slapen, het regent buiten heel hard ineens en ik hou van het geluid van de regen als ik in bed lig.

Tot morgen allemaal!
Slaap lekker Bo, (zingt in zichzelf ''zachtjes tikt de regen....'') tralalalala !

Het is hier zeker stil, waar ben jij Zoebie ik geloof niet dat er ooit een dag is geweest dat je niets schreef, ik hoop ook dat alles goed is.
Ik ben er nog hoor, ik heb vanaf gisteravond met best wel stevige buikkrampen en koorts op bed gelegen. Vast en zeker iets verkeerds gegeten gisteravond en ik kan alleen de sla de schuld geven. Jan heeft het ook gegeten en heeft nergens last van gehad. Heel raar, want ik had geen diarree en was niet misselijk. Nu gaat het weer een beetje, maar nog niet helemaal lekker.

Sorry voor mijn afwezigheid. Zo gauw ik opstond, kreeg ik het weer. Liggen ging tenminste nog. Heb me vanmorgen ook ziek gemeld op mijn werk en dat is voor het eerst weer 100% sinds vorig jaar januari.

Hoop dat het morgen wat beter gaat.
Getsie Zoeb.. Hopen dat het vandaag een beetje wegzakt! Je wordt hier in ieder geval gemist!

Bo, lekker die regen. Vooral 's avonds vind ik dat ook een prachtig geluid. In de zomer, op het tentdak als je al knus in bed ligt... Overdag vind ik het wat minder. Ben altijd bang dat ik precies als het begint naar buiten moet.
Oei Zoebie ik dacht al zoiets! hopelijk trekt het weer snel weg, het zal toch wel iets met buikgriep te maken hebben, zeker als Jan hetzelfde gegeten heeft en nergens last van heeft.

Regen in de tent, ik heb er veel herinneringen aan, met eerste vriendje samen op Ameland, vanuit de tentopening naar de stromende regen buiten kijken het heeft geloof ik een week geduurd voor het droog werd, maar dat vonden wij niet erg....

Lekker geslapen Bo? je moest gisteren toch bloed prikken, is er al iets verbetering ?

Ing ik heb van je gedroomd, jullie waren naar hier verhuisd en je woonde tegenover ons (dat zijn trouwens hele dure appartementen) en we konden naar elkaar zwaaien haha hoe kom ik er op..........
Geluk, ik wil wel in die woningen wonen waar je langs komt naar jouw huis toe. Al die mooie bakstenen vrijstaande woningen aan die brede lanen *smelt* Kun je oppas-oma worden!

Voorlopig zitten wij in ons relatief betaalbare huis wel een beetje vast, met de markt zoals-ie nu is. Sorry
O ja die huizen! er staan er een paar te koop, maar het wil niet echt vlotten, te duur denk ik.

Ik droomde dat je een van die dubbelgrote appartementen die op de markt uitkijken had, daar woon je mooi al heb je geen tuin.

Maar onder de 5 ton kom je daar niet in. Het zou wel gezellig zijn hoor oppasoma..........
Zoebie ben je al wat aan de beterende hand?

Regen en dan lekker in je tent luisteren naar het getik op het tentdoek mmmhh heerlijk vond ik dat altijd en dan het liefs natuurlijk `s avonds.

Bo heb je weer een lange nacht gemaakt?

Ik kreeg de jaarafrekening van mijn energieleverancier en kreeg ruim 300 euro terug!!!!!!!!!!!! Kijk dat benne nog eens leuke dingen voor de mensen. Nu nog wachten op de afrekening van het water.
Goedemorgen,

ik heb wéér een nacht van 12 uur gemaakt, het moet niet gekker worden!

Zoeb, wat naar, heel veel beterschap voor je buik! En nooit sorry zeggen hoor, schrijven is nooit een verplichting!

Even thee zetten, dan kom ik weer terug!
Haha, het meisje hiernaast heeft haar nachtjaponnetje nog aan Geen mooie foto, deze week!

Wat zou dat leuk zijn Ing, als je in zo'n mooi bakstenen vrijstaand huis vlakbij Gelukkeling kon wonen... maar een half miljoen is wel héél veel geld helaas.

Meepie, lekker hoor, dat zijn de leuke meevallers! Wat ga je doen met het geld? Jezelf verwennen?

Gelukkeling, zo'n vakantie in de regen in een tent is alleen maar leuk als je jong en heel verliefd bent, inderdaad

Wij gaan zo boodschappen doen, de koelkast is leeg.
Bo, je moet even je internetscherm naar 50% zetten, het is nog veel erger dan het nachtjaponnetje... (Ik dacht ook een pyjama, maar naar onder toe wordt het meer een clownspak).
Oh ja, ik zie het!!!

Ooooh, die schoenen, wat érg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven