Ik ben zo bang.... deel 10
zondag 11 december 2011 om 18:12
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht 
Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.
Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.
Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.
Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.
Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!

Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.
Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.
Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.
Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.
Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
zondag 25 december 2011 om 21:47
En heeft iedereen een fijne dag gehad?
Bo fijn dat het gezellig was bij je schoonmoeder.
Hier was het ook gezellig, alleen een beetje weinig tijd omdat er door as ex nog gewerkt moest worden. Er stonden pechgevallen dus hij kon niet langer blijven. Morgen als we met de kinderen en hun aanhang uit gaan eten hebben we meer tijd.
Mijn kleinzoon is er niet bij helaas die is dan bij zijn vader.
Voor straks slaap lekker allemaal.
Bo fijn dat het gezellig was bij je schoonmoeder.
Hier was het ook gezellig, alleen een beetje weinig tijd omdat er door as ex nog gewerkt moest worden. Er stonden pechgevallen dus hij kon niet langer blijven. Morgen als we met de kinderen en hun aanhang uit gaan eten hebben we meer tijd.
Mijn kleinzoon is er niet bij helaas die is dan bij zijn vader.
Voor straks slaap lekker allemaal.
maandag 26 december 2011 om 00:09
Dat burrrrp-gevoel deel ik met je, gelukkeling! We hebben het diner achter de rug en het was één groot succes. Alles was precies zials het moest zijn, met als grote finale de chocoladetaart met vuurwerk erin. In eerste instantie had ik alleen een klein gelatine hartje op het bord naar binnen gebracht, onder het mom van 'vorig jaar een grand en nu een petit dessert'. Had je de gezichten moeten zien! Maar toen kwam sjurman met de taart binnen, en was het van ooooh!
We zitten nu even uit te buiken (misschien net iets teveel gehad, toch...). Kopje jasmijnthee erbij en dan straks lekker slapen.
Ik hoop dat jullie kerst net zo mooi en gezellig was als die van mij!
We zitten nu even uit te buiken (misschien net iets teveel gehad, toch...). Kopje jasmijnthee erbij en dan straks lekker slapen.
Ik hoop dat jullie kerst net zo mooi en gezellig was als die van mij!
maandag 26 december 2011 om 01:27
Leuk Bo dat het zo gezellig was. Dat zul je altijd zien, als je er niets van verwacht blijkt het altijd leuk te zijn.
Ook hier het uitbuikgevoel, al heb ik het er al afgewerkt door nog alles op te ruimen en ik heb niet eens zoveel gegeten als andere jaren. Het was supergezellig, veel gelachen, veel gegeten, veel cadeautjes uitgepakt en veel, heeeel veel afwas weggewerkt. Net zijn de laatsten vertrokken.
Er staan hier en daar nog wat verdwaalde halfve wijnflessen op tafel, maar die vind ik morgen wel weer. De grootste rommel is weg en daar ben ik morgen heel blij om.
Slaap lekker allemaal. (Nou ja wel een beetje laat natuurlijk).
Ook hier het uitbuikgevoel, al heb ik het er al afgewerkt door nog alles op te ruimen en ik heb niet eens zoveel gegeten als andere jaren. Het was supergezellig, veel gelachen, veel gegeten, veel cadeautjes uitgepakt en veel, heeeel veel afwas weggewerkt. Net zijn de laatsten vertrokken.
Er staan hier en daar nog wat verdwaalde halfve wijnflessen op tafel, maar die vind ik morgen wel weer. De grootste rommel is weg en daar ben ik morgen heel blij om.
Slaap lekker allemaal. (Nou ja wel een beetje laat natuurlijk).
maandag 26 december 2011 om 10:27
Zo daar zijn we weer, ik ben maar zo lang mogelijk blijven liggen, mijn maag zit nog steeds achterstevoren, stom dat ik aan die zak treets ben begonnen gisteren en dan nota bene ook nog meteen na het eten! ik kan al die suiker en vette chocola slecht verdragen. lesje weer geleerd..... Fijn dat het geslaagd was bij jullie Sjur en Zoeb, ik ga straks aan de slag.
Bo heb je geslapen? ga je zo voor het bloed?
Bo heb je geslapen? ga je zo voor het bloed?
maandag 26 december 2011 om 10:32
Goeiemorgen op deze tweede kerstdag!
Ben alweer terug van het verzorgen van de kat van mijn moeder, het beessie gaat goed, moest even enorm geknuffeld worden. Nou, dat kon, vind dat heel fijn! Nu weer thuis, kopje thee staat klaar, sjurman is ook bezig met wakker worden...
Het diner gister was geslaagd. Ondanks hangerige en niet-willen-slapen kinderen van schoonzusje. Neefje van 3 vond t maar niks wat we aten, die was dolgelukkig met zijn boterham met pindakaas. Prima, als hij dat wil, mag dat. Het is tenslotte kerstmis! Het toetje vond hij wel weer erg lekker, vooral de gelatine hartjes
Lieve meiden, heb een mooie tweede kerstdag,
Ben alweer terug van het verzorgen van de kat van mijn moeder, het beessie gaat goed, moest even enorm geknuffeld worden. Nou, dat kon, vind dat heel fijn! Nu weer thuis, kopje thee staat klaar, sjurman is ook bezig met wakker worden...
Het diner gister was geslaagd. Ondanks hangerige en niet-willen-slapen kinderen van schoonzusje. Neefje van 3 vond t maar niks wat we aten, die was dolgelukkig met zijn boterham met pindakaas. Prima, als hij dat wil, mag dat. Het is tenslotte kerstmis! Het toetje vond hij wel weer erg lekker, vooral de gelatine hartjes
Lieve meiden, heb een mooie tweede kerstdag,
maandag 26 december 2011 om 11:32
Bo moest je vandaag terug? Ik dacht morgen. Ik hoop dat je je al een stuk beter voelt, maar dat zal wel de vader van de gedachte zijn. Omdat ik zo hoop dat er nog een rustige dag voor je ligt.
Lekker wel dat er nog een tweede kerstdag achter aan komt, waar we lekker rustig aan kunnen doe en naar de top 2000 kunnen luisteren. Gezellige muziek op de achtergrond en niets moet alles mag.
Dit was onze kersttafel voor het eten.
Niet lang natuurlijk want na het eten is het één grote bende.
Lekker wel dat er nog een tweede kerstdag achter aan komt, waar we lekker rustig aan kunnen doe en naar de top 2000 kunnen luisteren. Gezellige muziek op de achtergrond en niets moet alles mag.
Dit was onze kersttafel voor het eten.
Niet lang natuurlijk want na het eten is het één grote bende.
maandag 26 december 2011 om 12:56
Voor allemaal een fijne tweede kerstdag.
Zoeb en Sjur wat zien jullie tafels er geweldig uit.
Ik hoop dat jullie beter geslapen hebben dan ik. Ik heb het nl 5 uur zien worden. Dat kwam omdat ik last heb van van 2 tanden en mijn bovenkaak. Eerst dacht ik van de week dat het bitje wat ik `s nachts draag tegen het knarsen de schuldige was en heb die 2 nachten uitgelaten zonder resultaat. Vanochtend toch maar de weekendtandarts gebeld of het een kaakontsteking kon zijn. Ik moest maar langskomen.
Het is geen kaakontsteking maar wel een ontsteking boven de tandworstel waar ik al een wortelkanaalbehandeling in heb gehad. De tandarts wist niet of hij daar bij kon komen en ik heb nu een AB kuur voor 5 dagen mee en moet dan naar mijn eigen tandarts. Ook het woord kaakchirurg is al gevallen of weer een wortelkanaalbehandeling dit in overleg met mijn eigen tandarts. Nou ik hoop dat de AB zijn werk gaat doen, ik begin er vanavond na het diner met de kids pas mee, stel dat ik last krijg van bijwerkingen (je wordt niet vrolijk van de bijsluiter) dan heb ik die liever na het eten. Verder maar aan de paracetamol om de pijn te verzachten, het is wel te doen qua pijn zolang ik die tanden maar niet raak.
Ga maar even in de relaxstand en me straks omkleden en optutten voor het diner.
Zoeb en Sjur wat zien jullie tafels er geweldig uit.
Ik hoop dat jullie beter geslapen hebben dan ik. Ik heb het nl 5 uur zien worden. Dat kwam omdat ik last heb van van 2 tanden en mijn bovenkaak. Eerst dacht ik van de week dat het bitje wat ik `s nachts draag tegen het knarsen de schuldige was en heb die 2 nachten uitgelaten zonder resultaat. Vanochtend toch maar de weekendtandarts gebeld of het een kaakontsteking kon zijn. Ik moest maar langskomen.
Het is geen kaakontsteking maar wel een ontsteking boven de tandworstel waar ik al een wortelkanaalbehandeling in heb gehad. De tandarts wist niet of hij daar bij kon komen en ik heb nu een AB kuur voor 5 dagen mee en moet dan naar mijn eigen tandarts. Ook het woord kaakchirurg is al gevallen of weer een wortelkanaalbehandeling dit in overleg met mijn eigen tandarts. Nou ik hoop dat de AB zijn werk gaat doen, ik begin er vanavond na het diner met de kids pas mee, stel dat ik last krijg van bijwerkingen (je wordt niet vrolijk van de bijsluiter) dan heb ik die liever na het eten. Verder maar aan de paracetamol om de pijn te verzachten, het is wel te doen qua pijn zolang ik die tanden maar niet raak.
Ga maar even in de relaxstand en me straks omkleden en optutten voor het diner.
maandag 26 december 2011 om 13:41
Bo nog niet geweest, wat ik geen goed teken vind. Ben bang dat je in het ziekenhuis aan een bloedtransfusie zit lieverd.
Maar dan wel dat je je daarna een heleboel beter voelt.
Ik steek nog een keer de kaarsjes voor je aan.
Het kaarsje is nog niet helemaal opgebrand dus hij kan nog even.
Meep wat erg dat je zo'n kiespijn hebt gehad. Hopen maar dat de AB zijn werk gaat doen.
Ja dat vloerkleed denkt overal bij te moeten zijn.
Maar dan wel dat je je daarna een heleboel beter voelt.
Ik steek nog een keer de kaarsjes voor je aan.
Het kaarsje is nog niet helemaal opgebrand dus hij kan nog even.
Meep wat erg dat je zo'n kiespijn hebt gehad. Hopen maar dat de AB zijn werk gaat doen.
Ja dat vloerkleed denkt overal bij te moeten zijn.
maandag 26 december 2011 om 14:30
He Bo wat naar, ik had al zo'n vervelend gevoel en zei net tegen mijn man, als ze er nu nog niet is ga ik me zorgen maken. Ik steek ook een paar kaarsjes voor je aan, het is fijn dat er goed op je gepast wordt, hopelijk knap je weer snel op, wat denkt de arts dat het is?
Meepie heel vervelend zoiets, ik weet er helaas alles van, het makkelijkst is de kaakchirurg die lost het in een keer op.
Meepie heel vervelend zoiets, ik weet er helaas alles van, het makkelijkst is de kaakchirurg die lost het in een keer op.
maandag 26 december 2011 om 14:39
Jeetje dat is heel rot. Wel fijn dat je even een berichtje neer zet.
Ik begon me ook al zorgen te maken. Niet dat die nu weg zijn, maar dan weten we waarom je er niet bent. En dat is wel goed.
Is er een reden voor de koorts?
Er brand een kaarsje Bo, hoop dat de koorts snel zakt.
En hier nog een virtueel kaarsje.
Ik begon me ook al zorgen te maken. Niet dat die nu weg zijn, maar dan weten we waarom je er niet bent. En dat is wel goed.
Is er een reden voor de koorts?
Er brand een kaarsje Bo, hoop dat de koorts snel zakt.
En hier nog een virtueel kaarsje.
maandag 26 december 2011 om 18:31
maandag 26 december 2011 om 23:47