Ik ben zo bang.... deel 10

11-12-2011 18:12 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht :-)

Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.

Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.

Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.

Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.

Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
Ik zit ook al vanaf na de boodschappen naar Serious Request te kijken. Hoewel het hier om de hoek is, ben ik niet geweest. Best jammer, maar alles tegelijk gaat niet. We hebben twee drukke dagen voor de boeg.

Straks gaat hier ook het kaarsje aan!

Ik wens jullie een fijne kerst!
Ik had een berichtje neer gezet, maar zie net dat ik m nog in mijn schermpje had staan en niet op send gedrukt had. Nou ja, dan doe ik het even kort zo: ik ga zo aan de schoonouders vertellen dat ze voor het eerst opa en oma worden! Ik kom vanavond verslag doen en wat langer reageren.
Wat een anticlimax: ze zijn niet thuis...
Nou inderdaad, wat een anticlimax, Ing!

Nu weer lekker naar huis, hoop ik voor je?

Nor, met de webcam hoef je sowieso niks te missen van Serious Request

Alvast heel fijne kerstdagen gewenst voor jullie!

EV, wat lief! Voor jou ook fijne dagen gewenst; zeker in deze tijd met deze voor jou extra beladen dagen

Meepie, ik vind het echt super, wat je geschreven hebt.

Als ik zo de kaarsjes aansteek lees ik het nog eens over!

Geluk, nee, niet al te misselijk. Lekker gegeten ook :-) Was jouw turkse pizza lekker?
Ben zo beroerd als een hond, dus weet niet eens of ik morgen wel naar mijn ouders ga! Moet de hele dag niesen, tranen lopen me daardoor constant over de wangen, neus is kapot van het snuiten.... Maar ik ga zo een kaarsje aansteken en aan alle lieve vrouwen op dit forum denken!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Ja heerlijk, al was hij niet zo lekker als van de Turk, eens moet de eerste keer zijn, mijn kaarsje gaat nu aan! ik denk aan jullie.
Ook ik heb mijn kaarsje branden en ik gedachten ben ik bij jullie.
Ook ik denk aan jullie, heb er zelfs meerdere aan.... Fijne avond, lieverds!

Kaarsje brand en de anderen ook.
Hier branden ze ook; met een dikke kus voor allemaal.

Mijn topiczusters.
Bo wat gezellig. Wat ziet je tafel er mooi uit. En fijn dat het lekker was. Dat klinkt al goed.

Ik heb ook aan jullie gedacht toen ik de kaarsjes aan stak.

EV wat fijn dat je meedoet. Dat is lang geleden.

Ing nou ja zeg. Wat vreselijk jammer is dat.

Gezellig lekker niets doen. Al ligt Sam nu wel te krijsen in bedje. Geen idee wat hij heeft. Oververmoeid lijkt het wel. Straks nog maar eens gaan kijken.

Netje dit is geen tijd om ziek te worden. Hoop dat het morgen beter gaat.
Netje beterschap meid, wat een narigheid!

EV lang niet gezien,ik wens je een fijn Kerstfeest, ik hoop dat je er ook van kunt genieten.

Ing wat jammer dat ze er niet waren! ik ben zo benieuwd hoe ze gaan reageren, ze wisten niet dat jullie al zo lang aan het proberen waren he?

Zoebie huilt Sam nog?
Kaarsje staat aan, heb tijdens het koken aan jullie gedacht. Vind t een heel bijzondere club vrouwen bij elkaar. Fijn hoor, om jullie te kennen! En EV, goed je te lezen

Netje, beterschap!

Knuf voor allemaal
Mijn kaarsje brandt nog steeds!
Ik heb gisteren om acht uur aan jullie gedacht maar zat toch bij de schoonouders. Ze waren de hond van schoonzus aan het uitlaten. Wat ontzettend mooi dat iedereen een lichtje aan had en dat daardoor we met zijn allen bij elkaar waren ondanks alle kilometers ertussen. Heel mooi! Een voor iedereen!

Ik heb niet helemaal meegekregen wat er nu bij de chemo-inloop uit was gekomen Bo, gaat het alweer wat beter nu? Wel fijn dat jullie aan zo'n gezellige kersttafel hebben gegeten, mooi zag het eruit!

Het was gisteren toch een succes hoor, we hadden het boekje van Nijntje "opa en oma pluis" gekocht en dat pakten ze samen uit en mijn schoonmoeder keek heel ongelovig: "ben je zwanger?" Mijn schoonvader had natuurlijk helemaal niks door. Maar ze waren heel blij, dus dat was fijn. We dachten allebei dat ze meteen over het gebrek aan werk zouden beginnen, maar dat komt waarschijnlijk pas de volgende keer schoonzus was er niet bij, maar die heeft vannacht nog geprobeerd te bellen

Wij gaan zo warme broodjes eten en de kamer verbouwen zodat er 10 mensen in kunnen en ook aan tafel kunnen zitten. Kwam er net achter dat ik geen servetten heb gekocht. Grr...
Ze waren dus toch thuis, Ing?

Leuk dat je schoonouders nu weten dat ze opa&oma gaan worden :-)

Veel plezier en eet smakelijk voor vandaag!

Ro en ik zijn ons aan het voorbereiden voor de trip naar mijn schoonmoeder; ik heb géén zin, maar ach.

De auto is lekker warm en we zetten de kerstCD op.

Iedereen een heerlijke eerste kerstdag gewenst; dat alle maaltijden maar helemaal perfect mogen smaken en vooral heel gezellig zullen zijn
.

Allemaal een heel fijn Kerstfeest gewenst!

Mogen deze dagen gevuld zijn met liefde en een lach.

Dat vrede jullie deel mag zijn, voorspoed, liefde, harmonie

mogen uren, dagen, maanden worden tot een symfonie.

Naar schoonmama op visite of eten Bo. Alleen visite ben je er weer snel.

Sam heeft niet lang gekrijst hoor Geluk. Hij viel al snel in slaap. Nu is hij al in badje geweest en wordt zo opgehaald.

Dan even snel stofzuigen en douchen en dan kunnen we ons klaarmaken voor het etentje vanavond. Moet ook nog plaats maken voor een extra tafel erbij. Maar dat gaat wel lukken.

Fijne kerstdag allemaal.
ik heb geen kaarsje kunnen branden gisteren, want we zaten bij vrienden. Maar ik heb om 20.00 wel even aan jullie allemaal gedacht. Lieve dames, ik ben blij dat ik een deel van jullie mag zijn

Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Lieve allemaal ik wens jullie een gezellige kerstdag toe.

Bo blijven jullie ook eten bij schoonmama?

Ing ze weten het nu dat ze opa en oma worden leuk gedaan met dat boekje.

Een eenzame vriend, die ik voor de brunch had uitgenodigd, is al weer weg. Hij zit echt giga met zichzelf in de knoop. Eerlijk gezegd vind ik het niet erg dat hij al weer weg is. Maar hij heeft zijn hart weer even kunnen luchten en verder zal hij het toch zelf moeten doen.

Ik ga nu verder voor het diner, want vanaf 16.00 uur kan as ex dus komen. Ik vind het jammer dat hij maar een half uur pauze heeft, vroeger was dat een uur met feestdagen. Ik weet dat als hij zich weer heeft aanmeld en er is dan geen pechgeval hij wel langer kan blijven maar daar moet ik maar niet van uitgaan. Ik laat de soep maar vervallen.

Iedereen nog een liefdevol en gezellige kerstdag verder.
Ik ga me ook maar eens douchen en aankleden om naar mijn ouders te gaan. Voel me nog steeds niet helemaal top, maar wel beter dan gisteren.

Fijne dag allemaal!

Zou Bo toch zijn blijven eten? Daar lijkt het wel op. Hoop dat het dan lekker heeft gesmaakt Bo. Je eetlust is wel weer terug aan het komen zo te horen. Fijn is dat met deze dagen.

Lief Meep dat een eenzame vriend bij jou heeft gegeten.

Netje, ik hoop dat het na het douchen wat beter gaat.

Mijn tafel is gedekt voor acht. Nu even douchen en goede kleren aan doen. De kalkoen staat in de oven. De rollades zijn aan het sudderen. Straks de rest. Alles rustig aan en op zijn tijd. Ik kwam erachter dat ik kipfilet ben vergeten, dus voor diegene die geen krab lusten is er geen kipcocktail. In al mijn diepvriezen nog niet één kipfiletje te vinden. Stom van me.

Dan maar een alternatief van gevulde eitjes of zo.
We zijn er weer; het was best gezellig ook nog :-)

Nu wel heeeeel moe, dus verder helemaal niks meer vandaag.

Iedereen die nu in de keuken staat: veel kookplezier! En sowieso eet smakelijk; als ik al die lekkere menu's las moet dàt wel lukken in ieder geval
Hoi weer veilig thuis! nu lekker niksen meid, gauw met een dekentje op de bank.

Ik ben al een beetje aan het voorbereiden geweest in de keuken, het vlees voor morgen is gebraden. De rest komt morgen wel, de kinderen komen rond 4 uur, dus tijd zat, vanavond eten we heel gewoon lof (op zijn frans, hele stuikjes gekookt en dan even door de bloem en bakken in de boter) met sla en gerookte zalm en aardappeltjes uit de actifry.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven