Ik ben zo bang.... deel 10

11-12-2011 18:12 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht :-)

Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.

Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.

Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.

Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.

Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
Fijne jaarwisseling! Weer een jaar voorbij, het nieuwe staat klaar.

xxxx lieverds!
Bo en Morrigana, mag ik jullie op deze avond een dikke knuffel geven? Ik vind jullie twee bijzondere mensen en ben blij dat ik jullie ken, ook al heb ik jullie nog nooit ontmoet. Jullie hebben zo'n enorme levenskracht en energie. Dat vind ik heel inspirerend Ik wens jullie heel veel mooie en memorabele momenten in het nieuwe jaar en mogen jullie omringd zijn door liefde en vriendschap.
Ga in therapie!
En aan iedereen op dit topic een heel mooi en gelukkig nieuwjaar gewenst!!
Ga in therapie!
Een nieuw jaar staat te beginnen. Wat zal het ons brengen? Een jaar lang schrijven met allemaal vriendinnen zonder wie ik niet meer kan! Een jaar met ziekenhuis bezoeken, nieuwe levens, nieuwe banen voor onze liefsten, veel liefde en vooral veel samenzijn!

Ik wens jullie een prachtige avond, sentimenteel of niet. Wij gaan zo aan de kaasfondue (had vandaag weer honger, maar die is nu eigenlijk weer over...) en gaan naar de oudejaarsconference kijken. Lekker samen. Voor het laatst met zijn tweetjes. Hoe dan ook een memorabele avond. Ik wens jullie allemaal heel veel plezier en tot in het nieuwe jaar!

Ik wil jullie allemaal een gelukkig en zo gezond mogelijk nieuw jaar wensen. Jullie zijn in mijn gedachten!
Lieve Phoehee&family: een prachtig 2012 gewenst!!!!

Ing, geniet van je kaasfondue en dikke kus van ons voor jullie allebei/alledrie

Aderyn, jij ook een mooi 2012 gewenst!

Morrigana
Lieve Zoeb, je zit vast aan je gourmet, maar weet dat je één van de redenen bent waarom ik 2011 toch nog heb overleefd.

Bedankt voor je lieve posts, je aanwezigheid, je mooie teksten en je lieve cadeaus.

Ik geef je niet genoeg terug, maar weet dat ik je waardeer.

Gelukkeling, voor jou hetzelfde: een dikke kus en heel veel dank voor je aanwezigheid en je liefde dit jaar!

Dat 2012 maar een superjaar voor je mag worden :-)
En ik vergeet vast enorm veel mensen, maar: iedereen die hier heeft meegeschreven, heeft meegeleefd en heeft meegehoopt op een goed einde van dit jaar: bedankt.

Dankzij jullie heb ik het dit jaar gered, ondanks alle narigheid.

Voor jullie constante steun en aanwezigheid een dikke kus; voor 2012 allemaal heel veel moois en goeds gewenst!
Lieve allemaal, even kort want ik forum mobiel. Ik ben een weekendje weg, juist om de druk een beetje van de ketel te halen.

Heel gelukkig 2012 allemaal. Bedankt voor het afgelopen jaar!
Lieve, lieve Bo. Jij heel erg bedankt voor alle mooie momenten het afgelopen jaar op het mooiste topic dat er is. Bedankt voor alle mooie berichtjes, je lieve posten, je medeleven, het samen praten over de honden, het genieten van Sam, Jij bent de grootste kanjer die ik ken en ik bewonder je doorzettingsvermogen. Jou een pakketje sturen is het leukste wat er is. Zoals jullie genieten van het uitpakken is het zelf nog het meest genieten. En ik kom je in 2012 zeker snel nog een keer bezoeken, samen genieten van de honden, van je mooie huis, van Ro en van onze gesprekjes.

Ik wens je een fantastisch uiteinde samen met Ro en Sam en Joe. En een zo goed mogelijk 2012, zonder al te veel downs.

Ik hou van je.

Gezondheid en liefde en veel gezelligheid voor jou in 2012, Zoeb!

Kom maar snel hier, dan kunnen we alvast aan de gezelligheid beginnen!
Ach lieve Bo, wij kunnen echt niet zonder jou

Ik wens je leven voor het nieuwe jaar:

ik sla mijn armen om je heen

we hebben elkander slechts te leen

zuinig zijn we op elkaar.

Gelukkig nieuwjaar !
Luont, Ing, Phoehee, jullie lieverds. Wens ik ook het aller, allerbeste. Het was fijn jullie nog een keer te zien. We hebben toch iets speciaals na onze reis. We moeten in het voorjaar nog een keer bij elkaar komen. Een heel goed uiteinde en ook voor jullie een goed 2012.

Ing raar hè, dat dit het laatste oud en nieuw samen is. Volgend oud en nieuw hebben jullie een kleintje tussen jullie in. Dan in de leeftijd van Sam nu. Dat is ook genieten. .

Meep, ik vraag me af waar jij die 90 kilo hebt zitten. voor jou ook een dikke kus.

Geluk, lief mens. Geniet samen met je lieve man. Voor jou was het ook een heftig jaar.

Netje, gaat het goed? Je bent zo stil.

Duub, Heftig is het om je moeder dementerend te zien worden. Je raakt haar nu steeds meer een stukje kwijt. Heel heftig is dat als het om je moeder gaat.

Nor, vind je het niet akelig dat Norzoon op pad is met vuurwerk? Ik maakte me altijd heel erg veel zorgen en was blij dat ze weer thuis waren.

Morigana wat een mooie post. En heftig om te lezen.

Hier ook tranen om de top 2000. De mooiste nummers komen nu langs. Nog even en het is afgelopen.

Iedereen, heel erg bedankt voor alle mooie dingen die we het afgelopen jaar hebben gedeeld.

en
Wij zaten om zes uur al aan de gourmet. En ik heb er (zo stom) een wijntje bij gedronken. Waarmee ik natuurlijk meteen na het eten op de bank in slaap viel. Het gaat nu eenmaal niet samen met mijn medicatie. Maar ik had er weer eens echt zin in. Ik had het kunnen weten.

Jan heeft me maar wakker gemaakt, want hij had de poes buiten gedaan en kreeg ze niet meer binnen door al het geknal. Nu ligt ze weer veilig voor het raam. (De poes bedoel ik, niet Jan).

Nog maar anderhalf uur. Je wordt wel emotioneel hoor zo net voor 12 uur.
Laat Youp maar even blaten, ik zit hier met tranen in mijn ogen. Wat een hoop mooie woorden zijn hier weer gezegd, woorden die me diep raken. Wat een prachtmensen zijn jullie, samengekomen bij de prachtigste van allemaal: Bo. Ik ben zo trots op jullie allemaal, vrouwen met een hart van goud. En ik voel me hartstikke rijk met forumvriendinnen als jullie.

Voor allemaal een mooi 2012!

Ha, ja Bo, bij jou is het altijd gezellig. Zeker weten dat ik niet lang meer wacht.
Ik ben ook emotioneel hoor; wat een jaar is dit geweest.

Veel operaties, veel bestralingen, elke week chemo.... en toch ben ik er nog.
Ja! Het mooiste topic, ook in 2012. Ik ben nieuwschierig naar alles wat er komen gaat. Zoeb ik vond het ook fijn jullie weer eems te zien

Lieve bo en ro ik hoop dat jullie door de tranen heen ook een mooie warme glimlach hebben. 2012 je maakt het toch allemaal weer mee. Naast vervelende verdrietige dingen, ook heel veel moois. Het is bitterzoet. Het is leven.

Ing geniet fijn met z'n twee. Vooruit kijkend op het moois dat 2012 jullie brengt. Jullie zijn er samen toch maar mooi gekomen.

Ik ben op weekend, maar merk heel sterk dat ik de groep ben ontgroeid. Ik vind de activiteiten en de mensen gewoon niet meer zo leuk. Het is tijd om wat anders te gaan doen. Ik moet de aankomende weken ook weer veel naar het ziekenhuis en ik merk bij mezelf gewoon een onrustigheid.

Ik zie wel wat er komt, maar ik weet wel dat ik een hoop werk voor de boeg heb. Ik hoop dat ik volgend jaar een hoop kan afvinken.....

Lieverds tot in 2012
Lieve Luonto, ik weet niet waarom je de komende tijd weer veel in het ziekenhuis moet zijn, maar ik weet wél dat je een sterke, mooie, creatieve, gulle en gezellige vrouw bent.

2012 wordt voor jou een jaar waarin het beter zal gaan. Misschien niet perfect, maar beter dan het was. Dat hoop ik tenminste voor je.

Gelukkig Nieuwjaar!
Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar.

Saar vind al dat geknetter helemaal niets en zit strak tegen me aan. Ik wil er niet teveel aandacht aan geven want dan wordt ze alleen maar banger. Het gaat hier in dit kleine dorp ook echt heel erg tekeer. En nu zit ze zelfs bijna op schoot. Ze is echt bang ocharm.
GELUKKIG NIEUWJAAR!

Is er bij jullie ook zoveel vuurwerk? Het is hier af en toe oorverdovend en oogverblindend. Met dank aan de achterbuurman die even naar België is geweest

Poes vindt t niks, ligt plat op zijn buik onder tafel.
GELUKKIG NIEUWJAAR VOOR ALLE MOOIE VROUWEN HIER!!!!

Ik wens jullie al die mooie woorden die hier stonden ook toe. En om met de woorden van Boudewijn de Groot te spreken: "ik geloof in jou en mij!"

Dikke knuffels en smakkerds voor vannacht en vanaf morgen ochtend straks weer een fris nieuwjaar om allemaal mooie dingen in te lagen gebeuren.

Ik ga de kat proberen te verleiden mee naar boven te komen en dan lekker slapen. Welterusten!
Lieve dames

Allemaal een gelukkig nieuwjaar gewenst. Een jaar dat ons hopelijk allemaal mag brengen waarop we gehoopt hebben
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven