Ik ben zo bang.... deel 10

11-12-2011 18:12 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht :-)

Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.

Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.

Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.

Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.

Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
Bo veel plezier! Gezellig hoor. Wat is het toch fijn dat jullie nu een groot huis hebben met een fijne logeerkamer.

Ingmagh hier ook geen structurele oppas door ouders maar wel eens als er wat is maar dat is niet zo vaak.
Bo ik hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad en dat je het nog een beetje trekt na die rot hormoonprikken.

Geen schuldgevoel hebben Ing. Dat is toch jou keuze. Ik ben iemand die zich niet bemoeit met de opvoeding. Dat is ook niet mijn taak. Maar dat is wel iets wat je moet kunnen.

Ik ga naar bed.
Hoi lieve allemaal,

gisteren was het zo druk, en ik had zo weinig geslapen, dat ik niet eens tijd heb gemaakt om te posten hier; sorry!

Het is heel gezellig, maar ook best vermoeiend; ik merk echt dat ik niet zo'n superconditie heb momenteel.

Het weer zit ook niet mee, het motregent als twee dagen maar verder vermaken we ons prima!

Het nieuws over prins Friso komt ook voor mij niet als een verrassing, maar daardoor is het niet minder vreselijk. Wat een afschuwelijke tijd voor de familie; arme Mabel, en arme koningin.

Ik wens jullie allemaal alvast een fijne zaterdag; vanaf morgenochtend is de rust weer weergekeerd en ben ik er weer meer :-)

Liefs!
Kom ik ook weer even uit de meeleesmodus... Afgelopen dagen waren voorbij voor ik er erg in had

Veel gewerkt, dagje buikgriep gehad en nu zijn we in duitsland, bij mijn vader. Gister eerst edn dag met familiebezoek gehad, onderweg hier naartoe. Nu treedt de rust in: we gaan zo frühstücken (lekker buiten de deur ontbijten) en dan de stad in. Want hoewel ik in mijn "eigen" stad keuze te over heb aan winkels, slaag ik hier alrijd buitengewoon goed voor mn schoenen.

We zullen dit weekend vast ook nog wel het bos ingaan voor een flinke wandeling. Hond mee, en stappen maar!

Tot zover het egogedeelte

Bo, ik ben blij dat je het zo gezellig hebt met je vriendin. Naar dat je merkt dat je conditie minder geworden is. Heb je straks tijd om uit te rusten van het bezoek?

Zoeb, ga je met de klikkert praten, of wacht je tot ze zichzelf een keer vastl*lt? Belachelijk zeg, om zo een wit voetje probereb te halen... Hoop dat je er inmiddels geen minuut minder meer om slaapt

voor allemaal!
Dat je niet kwam posten begrijp ik heel goed hoor lieve Bo, hou je haaks he? probeer niet te vermoeid te raken, even een time out nemen als je dat nodig hebt is geen schande.

Gisteren heb ik niets bijzonders gevonden in de Kringloop er was ook niet veel, volgende keer weer beter, het gaat om het rondscheumen, dan denk ik aan van alles en niks in het bijzonder, heel ontspannend ik hoef niet perse iets te vinden, dan blijft het leuk als het wel weer gebeurt..

Vandaag moet ik werken en voor morgen heb ik verleden week al gewerkt want dan gaan we de verjaardagen van zoon en schoondochter vieren, nu het schrikkeljaar is schelen ze een week, andere jaren maar 6 dagen.

Fijne zaterdag voor jullie allemaal........
Rondscheumen, gelukkeling? Dat woord kende ik nog niet wij struinen altijd! Momenteel vooral marktplaats. Op zoek naar een commode en een box. Alles is nieuw belachelijk duur, en waarom? Het wordt tegenwoordig toch gemaakt van gefineerd spaanplaat...

Wij hebben net boodschappen gedaan en gaan straks met dit mooie weer naar schoonouders lopen. En met de bus terug vanavond lekker coleslaw eten (even kijken of zelf mayo maken weer lukt...) en dan morgen helemaal niks. Ik wil kijken of ik een patroon voor een rok kan vertekenen zodat ik het tijdschrift terug naar de bieb kan brengen, maar verder niks gepland. Lekker hoor!
Ja scheumen doen we hier! struinen ook wel maar dat is meer lopen en scheumen is meer kijken

Ze hadden trouwens een heel mooie box met verstelbare bodem van licht hout en rond van vorm, zag er heel mooi uit.
Die geluk die scheumt en struint wat af tijdens het kringlopen. Leuk dat toch iedere streek zo zijn eigen spreciale woorden heeft.

Ing wat oppassen betreft gewoon doen waar jullie je goed bij voelen.

Bo helemaal niet erg hoor dat je niet kwam posten, je hebt bezoek en dat gaat gewoon even voor. Jammer dat het weer niet mee werkt. Nog veel plezier met elkaar.

Ik ga vandaag voor de verandering eens bij mijn "eter" eten.

Heb er ook al weer een solistenrepetitie opzitten, best vermoeiend maar ook weer vreselijk gelachen.

Fijne dag verder allemaal.
Scheumen, struinen... ik doe aan sneupen

Net een heleboel gesneupt en vooral haarverf gekocht. In NL bijna 15 ¤ hier dezelfde verpakking slechts 6. Dat bespaart leuk!
Bo fijn dat het leuk is, maar rot dat je minder conditie hebt. Maar je hebt toch vrijdag ook de hormoonprikken gehad? Die werken ook tegen. Wat zonde dat het zo regent. Het was hier een heerlijke dag. Ik ben op kledingjacht geweest en geslaagd.

Kan er weer een hele tijd tegen.

Vandaar gaan wij struinen op een kofferbakverkoop. Heb er zin in

Ik moet in ieder geval op een kraan uit voor Waterscouting. Die was kapot en iedereen pakte maar water, dus de hele aanrecht stond blank. Ik heb hem uit elkaar gedraaid en een briefje neergezet. Snap niet dat ze een kapotte kraan gebruiken. Stekeblind zijn ze daar soms.

Gisteren op de vergadering gezegd dat ik stop na het kamp. Sloeg in als een bom. Mijn eigen leiding wist dat al.
Zo, de visite is net vertrokken; ik ben zo vreselijk moe nu!

Ook weer pijn in mijn rug, maar gelukkig hoef ik vandaag niks. Ik ga dan ook uitrusten en relaxen, want ik moet echt bijkomen!
Scheumen, sneupen, kringlopen... ik leer hier allemaal nieuwe woorden bij Leuk dat het zo gezellig is met je vriendin, Bo! Had je haar lang niet gezien? Ik heb afgelopen vrijdag ook afgesproken met een vriendin die ik te lang niet gezien had. Zo fijn om dan uitgebreid bij te kunnen praten! Er gaat niets boven een persoonlijk gesprek, eindeloos bomen met een fles wijn of een pot thee erbij.

Die arme kindjes van Friso. Wat afschuwelijk om je kinderen zulk nieuws te moeten vertellen. Hoe doe je dat?

Fijne zondag allemaal!
Ga in therapie!
Rust maar lekker uit vandaag, Bo!

O ja, ik wilde nog vragen welk boek je hebt gekregen van Jamie Oliver (lief Zoeb!). Het 30-minutenkookboek? Dat heb ik namelijk, erg lekkere recepten!
Ga in therapie!
Niks doen vandaag Bo. Lekker op de bank. Het is ook vermoeiend.

Motregent het nog steeds bij jullie?

Ik ga douchen en dan zijn we weg.

Geniet allemaal van de zondag.
Lekker op de bank, rusten. Fijn dat het gezellig was.

Hier onderweg naar de hoofdstad, eerste verjaardag van Okkie's neef.
Rust maar lekker uit Bo, een zondag alleen maar slapen en relaxen dat gun ik je van harte, ontzettend knap dat je het volgehouden hebt.

Zou nu zo'n fijne spierverslapper helpen Bo? je wordt er i.i.g. lekker sloom van zodat je slapen kunt.

Lekker struinen Zoeb, wij hebben hier haast geen kofferbakverkopen, vroeger in Frankrijk stond ik om 5 uur op op zondag, want we hadden er elke zondag een aan het eind van onze straat. Hier heb je nu rommelmarkten in zo'n sporthal, ze heffen er zelfs 5 euro p.p. entree waardoor voor mij de lol eraf is, het zijn ook allemaal beroepsverkopers, dus een echte vondst heb je er niet snel.

Dat boek waar ik het over had is misschien toch niet voor iedereen zo'n goed idee, het leest als een trein, is ook prachtig geschreven en helaas waar gebeurd,het onderwerp is zwaar. Het gaat over een jonge vrouw die haar partner aan CF verliest en er zelf ook aan lijdt, ik voel me er down van, je gaat zo mee in het verhaal, dat wilde ik graag gezegd hebben.

Wij gaan vanmiddag op verjaarsvisite, 30 en 31 zijn ze geworden, de tijd vliegt echt, fijne zondag allemaal!
Ik ga zo op de bank hangen. We hebben lekker uitgeslapen en ontbeten en net ben ik anderhalf uur bezig geweest allerlei achterstallig werk voor mijn vrijwilligerswerk en de administratie te doen. Wat heb ik daar een hekel aan... Maar goed, het is gebeurd. We hebben van de zus van vriend een heleboel series op de harde schijf gekregen, dus we zullen eens kijken of Pillars of the Earth, Borgias (of Borgas, weet ik niet precies), The Bridge of Game of Thrones uitverkoren wordt

Ik hoop dat het wel een beetje een voldane vermoeidheid is Bo, omdat je leuke dingen hebt gedaan.

Fijne zondag allemaal!
De hele middag op de bank gehangen en gedut; net in bad het hele kookboek van Jamie's Dinners uitgelezen en nu naar bed.

Ik ben op; vanaf morgen ben ik er weer gewoon en schrijf ik weer volop mee, vandaag heb ik eigenlijk voornamelijk uitgerust.

Ik hoop dat jullie allemaal een fijn weekend hebben
Bo slaap lekker maar ik denk dat je een heerlijk weekend hebt gehad.

Ing de rotklus zit er weer op en dat zal een lekker gevoel geven.

Bij mijn "eter" was het gezellig al was hij wel ziek. Ik ben zelf ook nog steeds niet helemaal fit dus nu maar even rustig aan. Ga zo douchen en eens kijken of het songfestifal de moeite waard is om te kijken.
Zo we zijn weer thuis, het was erg gezellig om met alle familie weer eens samen te zijn en samen te eten, er was veel te veel, ik heb de kok eer aan gedaan door van elke taart een punt te eten drie punten taart, ik voel me nu net een buik op pootjes........

Meepie ik begin wel nieuwsgierig te worden naar die eter, leuk!

Ing je hebt het gelukkig gedaan, hulde!

Bo ik hoop dat je heerlijk ligt te slapen, hoe is het nu met je rug?

Zoeb heb je nog iets gescoord?
Goedemorgen.

Bo staat er iets lekkers in het kookboek? Leuk ideeën opdoen voor het koken in bad.

Gelukkeling, gefeliciteerd met de kinderen.

Mijn jongste is 30 geworden, middelste is 34 en mijn oudste wordt in maart 37. Brrr. wat wordt ik dan al oud zeg.

Maar je bent zo jong als je je voelt toch?

Meep leuk dat het etentje gezellig was. Leuk dat je ons op de hoogte houdt.

Ik geloof dat half Nederland wel iets heeft.

Ing een avondje op de bank is ook wel eens lekker.

Het enige wat ik heb gekocht zijn twee spijkerbroekjes voor Sam en een ketting. Heb me even op wat prijzen geconcentreerd want ik ga de 25e maart op een kofferbakverkoop staan.

Wat me opviel was dat er heel veel kleren waren en daar was heel veel interesse voor. Dus die neem ik in ieder geval een hoop mee.
En dat is jong hoor Zoeb.... hihi echt waar, ik zat te vertellen dat er zoveel ouderen waren in het hotel in Thailand waar wij waren, meest van die echt tuttige mensen van in de 60 die op een rondreis waren geweest, ik zou er nog geen dag mee willen optrekken, toen kreeg ik wel meewarige blikken want wij zijn ook van die ouderen. (absoluut niet tuttig vind ik, ik ook nog geen 60 maar dat scheelt niet veel meer.)

Heb je lekker geslapen Bo? ik hoop dat de ergste vermoeidheid er nu uit is, ik weet bij benadering hoe vreselijk je je dan voelt
Oooooh wat heb ik héérlijk geslapen!

En lang, en diep; ik hoop vanavond weer!

We hebben dit weekend twee uitjes gemaakt en ik kan dat dus lichamelijk helemaal niet aan; zo moe als ik gisteren was, dat is met geen pen te beschrijven.

Maar vandaag weer iets wakkerder en hopelijk morgen nog beter :-)

Nu ga ik bijlezen, ik heb een hoop gemist!
Zo, bijgelezen; leuk al die verjaardagen en scheum-middagjes en gezelligheid :-)

Ik heb volgens mij pijn in mijn rug omdat die hormoonprikken veel hoger zijn gezet dan normaal; alsof die spier dat niet trok en nu staat alles scheef.

Nou ja, trekt wel weer weg. Wat ik wel echt rot vind is dat we drie dagen regen en mist hadden, de visite is weg, en nu schijnt de zon!!!

Ongelofelijk, wat een pech. Maar we hebben toch veel gedaan en gezien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven