Ik ben zo bang... deel 11

25-04-2012 11:02 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een korte openingspost: in een drukke tijd qua scans en onderzoeken een nieuw topic moeten openen is niet goed voor de inspiratie

Maar hopelijk wordt deel 11 net zo mooi als de voorgaande tien delen; iedereen die mee wil schrijven blijft welkom en de lieve mensen die van de afgelopen delen zo'n prachtig topic hebben gemaakt, hebben allang een plekje in mijn hart.

Deel 10

Op naar deel 12!
Bo, alweer een topic vol! Mooi stel inspirerende vrouwen zijn jullie! Veel geluk en samenzijn met elkaar in het komende topic.

In het bijzonder een knuffel voor jou Bo!
Happy new topic!

Bo lekker uitrusten en ik hoop met heel mijn hart dat komende dagen meevalt.

Its gefeliciteerd!

Ik heb morgen de bruiloft waar ik die jumpsuit voor had gekocht. Hij staat in de Elle trouwens, 289 euro. Ik heb het sample voor 20 euro. Straks nagels lakken en vroeg naar bed.
Lieve Bo rust maar goed uit, ik hoop zo dat het niet tegen valt morgen, fijn dat Ro mee was, gaat hij morgen ook met je mee? een beetje morele steun is niet verkeerd.

Leuk Phoehee, dat is nog eens een fijn koopje! designerkleding voor een prikje, ik ben daar ook zo gek op, alvast veel plezier gewenst morgen!
Happy new topic!

Een topic waarin de temperatuur gaat stijgen en de waardes gaan dalen, hoop ik.

Bo, wat zit je weer in de molen. Ik hoop dat je een beetje kan uitrusten voor morgen.

Its, gefeliciteerd!

Die zee-meeting... Wordt dat in mijn buurt?

Kus voor jullie allen!
Bo fijn een nieuw topic. Dat het maar net zo snel en net zo fijn vol mag worden geschreven. Wat een lange dag vandaag en wat een spannende dag morgen. Lieve Ro dat hij is meegegaan, maar dat wisten we al. (Dat hij lief was).

Leuk al die reacties van de meelezers. Zo zie je nog eens iemand anders voorbij komen.

Hier ook een rare dag. Ik ben om één uur al weg gegaan van mijn werk omdat Sam erg ziek op het KDV was. Ik heb hem opgehaald en ben thuis lekker met hem aan het knuffelen gegaan. Hoge koorts en vanavond was het zelfs over de 40 graden. Nu hebben die kleintjes dat nogal snel en ze zouden het niet te lang afkijken en als het echt te erg werd de HAP bellen. Niets meer gehoord, dus misschien dat het toch weer is gaan zakken. Zo zielig als die kleintjes niet lekker zijn.

Net thuis en nu hoop ik dat er nog iets op tv is.
Hij was dubbel.
Bo ik hoop dat je lekker kunt slapen. Sterkte morgen.

Zoeb beterschap voor Sam.

Phoehee veel plezier op de bruiloft.

Slaap goed lieve allemaal.
Ik heb een avondjurk gekocht via MP. Voor het feest a.s. zondag.

We hebben een Scoutingfeest met als thema filmpremière. Nu ga ik als een over de top actrice. Met veel blingbling.

Galajurk

Moet alleen nog iets verzinnen om mijn blubberarmen te bedekken.

Ideeën zijn welkom.
Wilde ook een foto van de achterkant en het lijfje neerzetten, maar dat lukt niet.

Hoop dat ik mezelf erin kan snoeren.
Prachtig Zoebie!, die kleur groen is mijn lievelingskleur. Een dunne stola voor om je armen is het mooist, ik heb een kast vol shawls maar bij die kleur? iets zijdeachtig wits met bloemetjes of knalroze heb ik wel, je kunt het van me lenen, maar dan moet het morgen op de post.

Ja Norre dat moet toch lukken, ik zou het wel heel leuk vinden!
Lieve Bo gefeliciteerd met je tiende topic. Een jubileum. Ik wens jou en alle anderen die hier lief en leed delen, heel veel lief en weinig (liefst geen) leed.

Optimist tot in de kist!
Bo dikke kus voor vandaag. We hopen dat je snel terug bent. Maar dat zal wel vanmiddag worden.
*meelezer breekt in*

Lieve Bo,

Heel veel sterkte vandaag. En natuurlijk kletsen jullie met zijn allen zo weer een topic vol.

*breekt weer uit*
Succes vandaag Bo. Hoop dat de oncoloog wat positiefs te vertellen heeft!

Zoeb, wat een mooie jurk!
Goedemorgen,

wakker & klaar, zit te wachten op de VSL.

Ro gaat niet mee, het is een lange dag met chemo en ik moet ook naar de cardioloog om te kijken of mijn hart al die chemo nog trekt.

Tot vanavond dus :-)

Zoeb, ik vind die jurk mooi! En ik zou een simpele driehoekige sjaal/stola nemen, in crème bijvoorbeeld. Gehaakt lijkt me mooi.
Bo succes vandaag. Ik hoop en duim dat alles snel en goed gaat.

Als de jurk binnen is ga ik kijken wat er mooi op staat. Als het goed is vandaag. Ik heb best wel veel sjaals en anders maak ik er zelf iets bij. Moet eerst de kleur zien. Dacht zelf aan iets mooi glanzend met strakke mouwtjes. Ik kan van een sjaal een bolerootje maken of zo. Mijn armen zijn niet zo heel mooi meer na het afvallen en die wil ik bedekt hebben.
Bo, ik hoop dat ik nog op tijd ben om je heel veel sterks te wensen vandaag.

Ik ga er alweer vandoor, duty calls
Bo sterkte vandaag
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Heel veel sterkte lieve Bo, ik duim weer en steek straks als ik terug ben van sporten een kaarsje voor je aan xxxxx
Bo, de middag is een eind op weg. Hoop dat jij inmiddels (zo goed als) klaar bent, zodat je straks weer naar huis mag. Dan gauw beginnen aan de "waren ze maar vast voorbij"-dagen!

Hier staat op de schouw een kaarsje voor je te branden.

Zoeb, wat een prachtige jurk! Ik zie je er al helemaal in lopen, met een pittig kapsel in dito kleur erboven. Foto?

Norre, is "jouw" kust ook "mijn" kust? De mijne is in regio Kennemerland, zeg maar tussen Wijk aan Zee en Zandvoort... Is er iemand die alle mailadressen heeft (*kijkt vragend naar Zoebie of Gelukkeling*) en via afspreken.nl een voorstel wil doen voor een meet? Ik kom geloof ik een paar mailadressen tekort

Hmmm, ik weet het nog niet helemaal met Poes P. Toen ik net zat te lunchen moest hij weer flink spugen. Brokjes, gras en maagsap. Sorry voor de details... Nu ligt hij naast me en ik hoor zijn buik gewoon borrelen en kraken, en soms komt er ineens wat minder frisse odeur voorbij. Wat zouden jullie doen? Contact met de dierenarts vervroegen of toch de belafspraak van volgende week woensdag laten staan? Ik vind het zo lastig: nu voelt hij zich duidelijk niet zo prettig, maar dat kan over een half uur weer heel anders zijn; dan rent-ie het huis weer door en is hij volop aan het spelen en kletsen. Hij "oogt" ook niet ziek qua vacht of blik in zijn ogen, maar ik weet dat katten (en deze in het bijzonder) heel goed kunnen verbergen als ze iets mankeren.
Sterkte vandaag Bo!
Sjur mijn kat spuugt ook bij vlagen, ik zou de DA bellen als je je zorgen maakt.

Zoeb wat een prachtige jurk.

Bo ik hoop dat het goed is gegaan en de uitslag niet al te heftig is. Nu weer een paar pittige dagen zien door te komen. Ik hoop dat ze snel voorbij zijn. Dikke x
Ben er weer; ruim twee uur in de wachtkamer bij de oncoloog gezeten en stond na vijf minuten weer buiten.

De resultaten van de PETscan waren nog niet binnen, ondanks meermaals uitdrukkelijk toezeggen gisteren.

Dus ik weet nog niks.

Wel chemo gehad.

Heb flink de pest in, ben ontzettend moe, ga lekker op de bank liggen nu.
Wat klote zeg! Ik kan me voorstellen dat je daar de pest in hebt.
Kötterdeköt Bo! Heb je wel te horen gekregen wanneer je de uitslag wèl krijgt? En hoe was het bij de cardioloog? Pak je rust meid, dat kan je nu wel gebruiken. Heb net naast het kaarsje ook een gele tulp gezet, om wat op te fleuren (rest van de kamer is ook n gele tulpenzee )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven