Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
Ja, dat kan ik me goed voorstellen.
Ja dat is ook akelig dat die bulten er zitten en dat je ze kunt voelen. Je blijft er dan toch mee bezig. Beter dat ze dan weg zijn. Ik hoop dat Petit dat snapt. Ging het prikken een beetje? Of ben je weer helemaal lek gestoken? Dat je nu weer een week moet wachten geeft je toch ook geen rust lijkt me. Ben je nog zo moe van de slaappillen?

Ik denk de hele dag aan je en daar moet je je niet bezwaard over voelen. We leven heel erg met je mee. Maar ik kan ook begrijpen dat het teveel is wat er op je af komt. En dat slapen dan de nodige rust geeft. Heb je nog genoeg te lezen? Anders stuur ik je nog wat boeken.

Liefs Zoeb.
Zo, hormoonprik zit weer in de bilspier, nu even rusten.

Het prikken gisteren ging redelijk; de tweede keer raak.

Mooie blauwe plek op de pols nu :-)

Tot later!
dat kan ik me goed voorstellen ro, dat je dat liever niet voelt en ziet. Ik hoop dat Petit ermee instemt

Ik weet steeds niet zo goed wat ik allemaal moet zeggen, dus daarom knuffel ik je nog maar een keer
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik snap dat als je de bulten kan voelen dat je er dan uit wil hebben. Ik wilde het eerder al vragen maar ik heb er ook geen kijk op. Maar weghalen kan dus ook geen zin hebben. Al is het voor je eigen gevoel misschien wel fijn dat je ze niet kan voelen.

Al met al is het weer wachten.

Weer een week, en dan aan de chemo lijkt me?

Hoi !

Het was dus gelukkig niet zo vreselijk veel erger dan gevreesd daar ben ik blij om, je hebt nu even rustig de tijd om het te laten bezinken. Ja dat je die dingen weg wilt hebben snap ik ook, het zijn stukjes zichtbare ziekte zeg maar.

Ik doe ook niet anders dan aan je denken, het is een tweede natuur geworden. Hier zijn ook nog een paar heel heftige dingen met allebei onze kinderen gebeurd, het lijkt wel of het niet ophoudt op het moment.

Ga lekker uitrusten vanmiddag meid
Ja Robo, lekker uitrusten vandaag.

Dat heb je wel verdiend.

Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Gelukkeling, ik schrik een beetje van je post; wat is er aan de hand met je kinderen? Met allebei, nog wel, schreef je?

Toch geen nare ziektes of zo hè?

Phoehee, ik zit nog aan de chemo, maar alleen de Xeloda. Ik heb vorige week geen infuus gehad maar ik moet doorgaan met de Xeloda tot het nieuwe behandelplan bekend is.

Hoe is het met jou? En met je buik? :-)

Zoebie, ik heb gisteren Duizend schitterende zonnen uitgelezen, en ik vind het boek nog veel mooier dan zijn eerste. Erg indrukwekkend en heel aangrijpend, nogmaals bedankt! Wat vond jij van dit boek?
een van mij Robo. Ik hoop voor je dat ze voor jou een uitzondering willen maken en dat ze toch die bulten willen verwijderen. Kan me voorstellen dat je er niet blij van wordt ze te kunnne zien zitten.
Bo Shame on me, maar ik heb het boek niet gelezen. Het was een nieuw boek voor je verjaardag en omdat je het eerste zo mooi vond heb ik de gok genomen en het gekocht en opgestuurd.

Ik lees nog steeds erg weinig met die rare vlek. Maar ik ben blij dat jij het mooi vond.
Ha Bo, gewoon even een knus, kuffel d'r bij ook, voor de gezelligheid.

Blij dat de scan achter de rug is en zoals gezegd, ik zou die bulden het liefst persoonlijk te lijf gaan.

quote:eleonora schreef op 10 maart 2010 @ 14:26:

en zoals gezegd, ik zou die bulden het liefst persoonlijk te lijf gaan.

Ha, dat moest eens kunnen. Dat we allemaal een stukje bult eruit lepelen...

Niemand hier met een toverstokje?? Een heel kleintje maar ...
Je klinkt goed Robootje, fijn om te lezen/zien. Ik zit nu op mijn werk dus kan niet heel uitgebreid schrijven, maar maandagmiddag is de dochter van mijn man op de sportschool onwel geworden en is met gillende sirene naar het ziekenhuis gebracht met een hartritme van 190, ze konden het met medicijnen weer goed krijgen maar er moet nu uitgezocht worden waar het aan ligt, we denken zelf nu hyperventilatie, de dokter heeft wel gezegd dat het niet levensbedreigend is. Dinsdagavond zitten mijn man en ik lekker bij elkaar, nog bij te komen van de schrik belt mijn zoon, dat er iets ernstig mis is met zijn vriendin, ze is manisch denkt de arts, ze hebben op haar werk psychiatrische hulp gebeld we hebben haar zondag nog gezien en er was niets aan de hand, mijn zoon hed wel de laatste twee weken het idee dat ze te vrolijk en uitgelaten was. Weet verder nog niet hoe het gaat lopen maar ben zeeeer van slag pfffffffffffff
Bo,

Eindelijk bericht. Nog meer bulten. Laat ze weghalen! Die moeten eruit. En anders tekenen wij allemaal een PETITie voor volgende week!

Heeft dat wild zwijn nog gesmaakt gisteravond? Hoeveel liter marinade heb je daar nou voor nodig?
Lieverd

Ik begrijp dat je die bulten weg wil hebben. Ik hoop dan ook dat ze dat gaan doen voor je.

Ik denk aan je. Stuur steeds zonnestraaltjes naar je op in mijn gedachtes. Ik hoop dat ze aankomen

Liefs,

Bor.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Gelukkeling, net ging de bel en stond er een pakjesdienst voor de deur met een ENORM groot, zwaar en lief pakket :-)

Dankjewel lieverd, hartstikke fijn (en die Heksehyl, die heb ik net ergens achter in een la gestopt want anders is ie zometeen op )

en
hey Robo,

Wanneer heb je weer gesprek met arts of heb ik daar overheen gelezen? Hoe zijn je nachten?
pink glove dance

Dit kreeg ik net in mijn hyves mail box.

De volgende tekst stond erbij;

Het is mooi wanneer vrouwen met deze aandoening zich gesterkt weten dat ze niet alleen staan. Ik vind het een pracht van een video clip

Dit hele ziekenhuispersoneel "danst" voor de strijd tegen borstkanker. Als het lukt dit filmpje één miljoen keer te laten lopen dan krijgt het

ziekenhuis van de fabrikant van de roze handschoenen een grote donatie voor de

behandeling van borstkanker! Dus ... aan alle vrouwen en mannen die we kennen doorsturen!

ik vind het alleen erg jammer dat er pas een donatie vrijkomt als het filmpje een miljoen keer gespeelt is

maar het kan geen kwaad , dat wij met dit clipje er weer even bij stilstaan. ik vind het in ieder geval geweldig !!!

Ik ga maar even uit van het goede, en zet het hier neer.
quote:meds schreef op 10 maart 2010 @ 16:50:

hey Robo,

Wanneer heb je weer gesprek met arts of heb ik daar overheen gelezen? Hoe zijn je nachten?

Dinsdag de 16e weer Meds; dan ben ik ook weer aan het eind van de twee weken Xeloda slikken en kan ik dus eventueel meteen beginnen met een ander regime.

De nachten... vannacht toevallig als een blok geslapen, maar volgens mij was ik gewoon totaal op, dus dan moet je wel.

We zullen vannacht zien hoe het weer gaat, ik merk wel dat ik behoefte heb aan nachtrust.
Ohhh Heksenyls zijn zooooo lekker.

Die stop ik in één keer achter mijn kiezen, maar niet doen want daarna ben je zo misselijk als ik weet niet wat.

Wat leuk een pakket van Gelukkeling. Geweldig is dat toch.

Een verrassing voor je Robo. Dat mag best. Geniet ervan.
Oh goed wel chemo nu ik was even in de war maar kon het weten. Je bent net een paar weken weer begonnen met de xeloda.

Ben je geschrokken van de okselplekken of had je misschien nog erger verwacht?

Wat lief het pakket van Gelukkeling! Die drop kan je je echt misselijk aan eten.

Gelukkeling sterkte ook met je kinderen, zijn toch weer zorgen. Heb zelf ook hyperventilatie gehad en kan snel erger worden als je niks doet. Ik heb een ademtraing gehad bij de fysio en nooit meer gehad.

Hier alles goed, mijn buik gaat echt uitsteken en hij trapt hard. Trainen hè!
Zo weer thuis uit het werk, dank je Phoehee, we hopen dat het hyperventilatie is, dat moet nog blijken, daar is tenminste wat aan te doen, ze heeft wel stress op het moment dus wie weet. je hebt het zelf niet door, dat je raar ademt. Met schoondochter gaat het nog hetzelfde, vreselijk zielig, ook voor mijn zoon, hij kent zijn liefje niet terug. Ik had nog nooit te maken gahad met zoiets als manie, de artsen denken dat het met twee weken een stuk beter zal zijn, als ze haar medicijnen slikt tenminste, hulde voor de artsen ze zijn zelfs vannacht nog geweest en voorlopig krijgt ze elke dag therapie en dwingen de dokters haar dan de pillen te nemen, want thuis lukt het niet. Haar moeder zit er nu en morgen haar vader, vrijdag ik.

Sorry voor de egopost Robo, ik heb het nog aan niemand kunnen vertellen vandaar.
Niks sorry Gelukkeling, gewoon opschrijven allemaal en trouwens, geestesziekten zijn vreselijk.

Ik ken geen manies, wel psychoses, maar wat je beschrijft, dat je iemand gewoon niet terugkent, dat ken ik heel erg goed. Heel veel sterkte, voor je zoon maar ook voor jou.

Medicatie moet inderdaad het grootste werk doen, dus ik hoop voor jullie dat het snel aanslaat.

Goeie tip van Phoehee, ademtraining bij de fysio, zou je andere schoondochter daar niet ook wat aan hebben denk je?

Phoehee, Petit dacht dat het "erger" zou zijn dat dit, dus nog verder verspreid. Ik hoopte natuurlijk op niks, dus al met al valt het niet echt mee voor mij, maar blijkbaar was het toch niet zo erg als Petit in eerste instantie had gedacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven