Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
quote:robo schreef op 12 maart 2010 @ 12:04:

Zo, een nieuwe dag en een vrolijker onderwerp :-)

De zon schijnt! Het is hartstikke koud maar eindelijk is het opgehouden met sneeuwen.

Vanmiddag komt mijn man eerder thuis en dan heeft hij een lang weekend tot en met maandag.

Hopelijk gaan we wat leuks doen :-)

Hoelang verwachten jullie nog sneeuw? Het is vanaf april toch wel weer lekker toch?

Ik ben na 3 maanden het weer in Nederland het ook helemaal zat. Vanaf 15 april weer voor 9 maanden naar het zonnetje. Elke dag zee, zon, bergen. Kan niet wachten. In april is het bij ons alweer 27 graden.

21 mei weer terug naar NL voor MRI, maar daar wil ik even niet aan denken. Ik voel me nu wel goed trouwens, dus dat stel ik dan maar even uit.

Veel plezier met je man dit weekend.
Wat lekker dat je man vanmiddag vrij heeft/eerder thuis is. En maandag ook nog dan of niet?

Een tijd terug had je zo'n weekendje weg gepland in zo'n bubble wat er toen niet van is gekomen. Misschien iets voor dit weekend? Of is dat echt te kort dag?

Maar als de zon schijnt is thuis naar de tuin kijken ook al lekker.
De bubble bewaren we nog even voor een andere keer, als het minder koud is. Dan kunnen we tenminste wandelen enzo, nu is het daar nog te fris voor met die harde wind.

Julianaa, woon jij ook in Frankrijk? Dan waarschijnlijk in een warmer gebied dan de Vogezen, hier sneeuwde het vorig jaar in april nog. het is hier lekker weer vanaf mei, normaal gesproken. April is vaak nog koud.
Marinade maken, sowieso.

Moet je mij toch even uitleggen. Een klein bambi'tje wees maken voor de pot. Ehm... die is dan toch geen wees?
Norre, dan bedoel ik dat we zijn moeder gaan schieten, natuurlijk :-)

We hebben heus wel scrupules hoor, we eten alleen volwassen Bambi's.
Nee Robo in Turkije. Daar waar heel veel Nederlanders vakantie vieren in al die inclusive hotels. Maar woon wel in een grote stad. Vreselijk eigenlijk, de hele dag vol proppen met eten.

Het is zo lekker om elke dag weer wakker te worden met zonnetje. Eerst even een koffie op balkon. Prachtig uitzicht en 50 meter van strand. Daarna probeer ik nog een beetje freelance te werken. Op de dagen of weken die goed zijn.

Jij woont ook aan het strand? of dichtbij?
Ha, nee, ik woon bijna 1000 km van het strand, in de bergen tegen de grens met Duitsland en Zwitserland.

Klinkt heerlijk, je leven in Turkije!

Spreek je ook Turks?
Ik wil ook even uit het anonieme meelezen stappen. Sjonge Robo, wat krijg jij het voor de kiezen. Respect voor wat je allemaal zegt, en de vriendelijke manier waarop je iedereen terecht wijst. In de tijd die je tot nu toe gegeven is, heb je in ieder geval de bak wijsheid van een oude moeke verzameld...

Goed hoe je het allemaal weet te verwoorden. Tocg fijn dat het je lukt om ook nog over andere dingen te praten. Wens je een heel fijn weekend!

Kom gewoon zomaar even naar je zwaaien Robo en bij deze stuur ik ook een vervroegd zodat de kou snel weg zal gaan en je heerlijk naar buiten kunt!

fijn dat Ro eerder thuis komt en dat jullie er een lekker weekend van gaan maken Robo.
Ik heb nog iets gevonden hoor, Bo!

Uitje voor Bo en Ro..
Oh wat lijkt me dat heerlijk Norre.

Jammer genoeg zie ik geen adressen in Frankrijk; hè verdorie, jammer, dat gaat dus niet lukken!

Kan je niet een pakje La vache qui rit kopen dan om het gemis op te vullen?

Potverdorie, nergens een knuffelbare koe in Frankrijk. Komt omdat ze er meteen met een geweer achteraan lopen daar...
Samen paardrijden, naar de sauna, je laten masseren, naar een goede film in een sympathiek filmhuis, samen rondstruinen in een grote boekenwinkel...

Ken de Vogezen niet zo goed en weet helaas niet wat de mogelijkheden allemaal zijn.
Ik weet niet of ze smaken. Ik heb er weleens eentje horen spugen...

Nog maar een idee, maar dan in de buurt...
Joh wat druk hier wel fijn mensen zo mee leven. Bah klink dat stom ergens. Nou ben weer kalme tijd gelukkig wat werk betreft. Maar goed ook niet zo belangrijk. Zo ik zo willen meer zon kwam. Best zeer koud maar goed moeten afwachten. Fijn je man weekend vrij is robo. Effe gevoel weinig zinnig kan zeggen.

Want bang vaak te openhartig ben. En nu weinig zin hier overlast te brengen. Gelijk je zeg jij gaat dood. En moed is op maar elk moment is er 1 om te koesteren. Net de hamster loop in rad. Hij weet niets zijn lol is dit. Wat is onze had met vrachtwagen ook hup dood geweest. Maar mocht nog blijven schijnbaar. Vroeger klein was weet nog altijd zei. Mamma waarom huil je om dood terwijl leven hier veel zwaarder is. Oh ja kreeg klappen nog ben ik dat kind. En nu snap ik wel verlies angsten. Maar ik zie dood niet als zwart. Tja is moeilijk om over te hebben. Want verberg liefs hoe ik dood ervaren heb. Ik vond leven meer puur angst andersom. Nu ik wel hier graag ben mede door toch goede mensen. Maar dat heb jaren geduurd. Liefs kruip ik weg slaap stik graag niet hier zijn heerlijk. Maar goed heb mijn taken hier nog zo zie ik het maar. Tjonge weer aan kletsen he. Nou moest toch effe zeggen. Mijn opa zei kind ik sterf niet ben allen anders aanwezig. Nou snap je zo band met mijn opa had en nog. Dus ja die noemde mijn altijd elfje. Omdat ik gewoon liefs in natuur ben. En snap wat vreemdsoortig ben geloof ik. Daarom haat mijn fam mijn ook vinden mijn eng of raar. Tja denk toch best meeval hoor. Vindt hun ook enger trouwens. Ik blijf fijn mijn. Liefs iedereen anita.

Robo,wat heb je het goed verwoord.Ben door Zoebie op je topic gekomen en lees nu gewoon mee.Je lijkt me een dappere vrouw.

Ik wens je een mooi weekend.Hopelijk schijnt de zon daar ook
Ga je zelf schieten dan Bo?

Bambi's moeder......? *lip trilt*

En dan zo tussen twee van die stokken ophangen aan de poten en over jullie schouders zo, hup naar huis dragen?

Of draagt Ro 'm in z'n eentje om z'n nek?
Anita, wat fijn van je te horen!!! En je bent niet snel té openhartig hoor; ik kan heel wat hebben en daarbij, ik weet toch dat het uit een goed hart komt! Dus zeg wat je wil zeggen en ik ben blij te lezen dat je even wat meer rust in je leven hebt nu.

Elynn, ik krijg helemaal zin in de sauna, nu ik je idee lees.... er zit er één in Saint Dié, ik ga eens even bellen hoe duur dat is. Thanks :-)

Leo, het leven is hard en ja, Bambi's moeder is gewoon zo lekker met een fijne marinade dat we haar niet kunnen laten lopen. Die jager in de film, weet je nog? Dat is Ro's vader. De nieuwe generatie heeft het stokje overgenomen en nu is Ro de coldblooded killer verantwoorde jager in de familie
Heb je mijn laatste idee nog gezien, Bo?

In plaats van dat ze ze meteen in een tassie doen, kan je natuurlijk ook vragen of Ro er eerst op mag schieten.
Tja moet ik dan doen liegen. Ach rust krijg je rust toelaat. Want al lopen veel over mijn. Mijn eerlijkheid loon. Nee niet om de mensen moeten leren. Te kil en met hun eigen ik rond dwalen. Zo heb ik gehele fam plus moeder mis mijn vader erg. Die was tenminste eerlijk Maar ergens voel ik ook wel goed is nu. Vrede heb met alles in mijn hart treft. Dat scheelt anders dragen meerdere levens. Nou dat kan gewoon niet we dragen onze levens. Je heb mijn gelukkig gezien dat scheelt wel he. Gelukkig kan hebben. Want deel graag gedachte ik heb uit gewoon. Voel je best snap dan is goed he. Draai liever niet om woorden gewoon. Het is wat is toch. We we maken wat we hebben nog. Tja leven soms een klok een zee. Waarin je toch zelf je eigen koers vaar. Wel ben ik pisnijdig waarom ja duizenden waarom. Dat antwoordt ligt vast in de duizenden sterren ja toch Ik heb tussen door wat korte regels gezet. En plaatjes. En wat gelezen bestaan toch warme fijne mensen he robo meer ik dacht erg he bedoeld niet zo hoor. Want is juist prima zo.
quote:eleonora schreef op 12 maart 2010 @ 15:07:

Ga je zelf schieten dan Bo?

Bambi's moeder......? *lip trilt*

En dan zo tussen twee van die stokken ophangen aan de poten en over jullie schouders zo, hup naar huis dragen?

Of draagt Ro 'm in z'n eentje om z'n nek?Softie. Gun iemand nou gewoon z'n hobby..
Wow, zelf Bambi;s moeder schieten en bereiden, dat is pas lekker vers wild. En een stukje eerlijker en diervriendelijker dan de gemiddelde hamburger

Ro, ik wens jou en Bo een heel fijn, ontspannen en vooral zonnig weekend toe!

Norre, met het schaamrood op de wangen moet ik toegeven dat wij de lama's in La Bresse al eens bezocht hebben.

Met het petekind van Ro weliswaar, maar toch... en we hebben er niet eens één geschoten, schand!
Ocharm een Bambi schieten die dan op je bord beland. Vroeger had mijn vader een wildhandel en ik kon het niet meer eten als ik het hertenbeest nog in zijn geheel had gezien. ja ik weet het, ben ook een softy. Maar als ik het beestje niet had gezien, vond ik een hertenbiefstukje wel heel erg lekker.

Leo doe je best maar met die belastingpapieren. Bekende Nederlanders zijn nu vogelvrij verklaard.

Ik vond het wel een belachelijke actie wat er met Jan des Bouvrie is gebeurd. Hebben ze niets anders te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven