Ik ben zo bang... deel 4

31-05-2010 21:37 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden verder, maar er is weer zo veel gebeurd.

Met mij, maar ook in de levens van alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. Over kanker, leven met kanker, de angst voor zieker worden, maar ook over vlinders, het leven, vakanties in Thailand, konijnen, een baan zoeken, kinderen en familie, trouwen (of nog niet!) en andere zaken

Ik hoop dat dit vierde deel net zo'n prachtig, warm, open, gezellig en mooi deel wordt als de drie vorige delen.

Deel 3: Ik ben zo bang... deel 3
Goedemorgen

Bo, wat was je dan alweer vroeg wakker. How voel je je vandaag? Hoop dar de nieuwe medicatie helpt

Zoeb, ik heb je al gefeliciteerd maar hier nog even zoen op je hoofd

ik lag om vijf uur ook al wakker in mijn bed. Helaas wordt een drukke dag. Dus vanavond maar op tijd naar bed
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Jee Its, dat is inderdaad geen lange nacht! Sterkte vandaag en hopelijk kun je vroeg naar bed.

Ik voel me wel OK, maar ik denk dat ik morgen goed moe ben. Het was de vierde kuur van de serie en die is gewoon zwaar.

Vanaf de volgende kuur moet ik op maandag; ze blijven maar schuiven met die dagen, nou ja ze zullen wel weinig plek hebben denk ik.

Zoeb, leuk hè, een verjaarstopic! Als iemand het verdient ben jij het!

Ik weet niet waarom Joe zo blaft; hij blaft niet om iets speciaals lijkt het wel, maar om de aandacht.

In principe zouden we het volledig moeten negeren, maar hij blaft zichzelf helemaal overstuur als we 'm laten (en we moeten ook slapen, af en toe :-) ) dus dan staan we toch op.

Ik ga vanmiddag de trainer bellen om een nieuwe afspraak te maken en dan leg ik meteen deze vraag voor.
Bo wat een tijdstip, Joe moet een horloge om. Om half 5 is het licht, hier wel. Ik weet niet of de bergen wat tegenhouden.

*gaat op zoek naar het verjaardagstopic*
Op "Overig", Phoehee!

Hoe is het met jou vandaag?

Ik zal eens googlen op horloges voor honden

En het is hier om half vijf inderdaad ook al licht, wie weet is dat het wel.
Beetje jammer dat Joe nog geen klok kan kijken

Ik heb mijn nick noodgedwongen moeten veranderen, maar jullie weten wel wie ik ben dmv mijn avatar toch?
quote:Francisca_ schreef op 21 juli 2010 @ 09:07:

Beetje jammer dat Joe nog geen klok kan kijken

Ik heb mijn nick noodgedwongen moeten veranderen, maar jullie weten wel wie ik ben dmv mijn avatar toch?

Ik denk XXX, maar wie weet sla ik de plank wel enorm mis hoor!

Wat is er gebeurd met je oude nick?
Dit is een hilarisch stukje van Hans Theeuwen over dieren en tijd. Na 1.50 zit er een pauze'tje en dan komt het leukste stukje.

hans theeuwen dieren en tijd

Ik moet nu alweer zooooo lachen, hij staat op de achtergrond op.
Klopt Robo. Ik werd door een vervelend mannetje herkend uit mijn IRL en die probeerde al mijn postings na te lezen en daar dan vervelende dingen over zeggen. Vandaar dat ik met spoed mijn account heb laten opheffen zodat het loepje niet meer werkt en hij dan alleen via google mijn postings kan achterhalen.

Ik heb dus bewust een herkenbare avatar genomen
Dan haal ik direct je vorige nick weg, Francisca.

Wat een rotsituatie, ik heb zo'n hekel aan stalkers/meelezers met kwade bedoelingen/ bemoeierige types.

Ik hoop dat je vanaf nu van deze engerd verschoond mag blijven.
Tis niet heel dramatisch hoor, maar leuk niet nee. Je post soms toch heel makkelijk wat gevoelige dingen hier.

Nouja... voorlopig is het opgelost

Maar dan weet je iig wie deze snuiter is
Gelukkig herkende ik je avatar gelijk!

Phoehee, te grappig dat stukje :-)

Ik heb de CD's van "De mannen van de radio", met Hans Teeuwen.

Ik draai ze niet vaak, maar als ik het doe lig ik echt krom van het lachen.

Deze bijvoorbeeld is echt supermelig:

Carnaval
Grrr Iphone pakt de link niet. Had de laptop alweer uit (het raam gegooid). Ik ga hem straks nog eens aanzwengelen.
Grr. Arbeidsdeskundige is een half uur later. Kan ik hier nog eens drie kwartier gaan zitten wachten.

Zennnnn
Shit Zoebie, zonde van je vakantie dag! Hier ook een dikke verjaardagsknuffel van mij!

kijk uit daar komtie !

Dat waren leuke stukjes met Hans T. even goed lachen in de morgen geeft een dag zonder zorgen!

Dat was vroeg voor jullie vanmorgen Bo, wel even slikken dan, ik hoop dat de trainer er iets op weet, het zal wel een fase zijn, konden ze maar praten he?

Vanmiddag dan maar een lange inhaaldut doen, gelukkig kun je goed en makkelijk slapen.

Lief dat je een topic hebt geopend voor Zoebie's verjaardag!

een fijne dag allemaal, ik ga werken en kom vanavond weer even kijken.

Jaaaa zo lief. ik hoop dat die man zo hier is. Zit ik op mijn werk zonder te werken.

En collega is nu bij Jan. Communicatiefoutje. Ik dacht dat ze morgen kwam en nu is ze er al.
Oh ja Zoebie, was ik straal vergeten dat je vandaag dat gesprek hebt.

Heel veel succes hoor!

Grappig hè, Gelukkeling :-) Hans Teeuwen is super, meestal dan. ik ga inderdaad vanmiddag even slapen, hoewel ik met die stomme steroïden in mijn lijf altijd slechter in slaap kom.
Hahaha nou de after eight. Zondag was mijn oma er en die heeft ze graag. Gister was ik met de tafeltje bezig en dus had ik de AE even op de bank gezet. Later viel het doosje om maar ik had er eentje bemost en daar zat

ik met mijn kuit bovenop... Zo komt een AE aan je laars.
Zoebiedoebiedoewaaa! Ik durf niet al te veel te switchen van topics dus ik roep hier even 'Gefeliciteerd lieve schat!'

Vanuit een erg heet (nog wel) Limburg, van onder een dik wolkendek.

Bo, Nor, Ing, Gelukkeling, Poeh, Itsme-tje, alle anderen, zoen en knuffel en tot snel!

After eight, die vind ik echt niet lekker! Maar mijn oma had ze ook altijd. Of ja had, ze is er nog, met 89.

Ik heb net gezwommen, toch nog 800 meter en nu ga ik ook een tukkie doen. Of ja, sex and the city kijken en in slaap vallen. Met een stukje witte bonbonbloc, dat vind ik wel lekker.

Maar Luonto zijn de vlekken eruit?
En Zoebie hoe was de deskundige?
Zoeb, tussen al het verjaarsgeweld heb je natuurlijk geen tijd voor het forum maar ik hoop net als Phoehee dat het gesprek met de deskundige goed verlopen is!

geniet van je dag want jarig ben je maar één keer per jaar!

Phoehee, stoer hoor, gewoon 800m gezwommen :-) Jij hebt je bonbonbloc wel verdiend!

Ik werd wakker omdat er een pakketje werd afgeleverd. Lieve Ingmagh, ook al zit je in oostenrijk, je bent een SCHAT!!! Ik heb direct jouw sjaal omgedaan en hij staat goed, al zeg ik het zelf Echt heel lief, alles is mooi, fijn en handig!

Leo, wat leuk je te lezen!!! Trek je het nog? De vakantie is bijna om hoor, dan mag je weer naar je eigen huis. ook voor jou.

Luonto, met je after-eight, van die acties dat je later denkt: waarom deed ik dat? Zo heb ik een enorme wijnvlek in de bank, van toen ik ooit een vriendin een wijntje serveerde, met het glas naar de kamer liep, ondertussen iets van de grond wou rapen en toen het glas over de bank kieperde. Die vlek is er nog steeds niet uit, alle Ossegal, eau Ecarlate en andere spullen ten spijt!
Nou visite gehad vanaf dat ik thuis kwam tot nu.

En we zitten nog buiten. 't Is nu pas lekker.

We hebben even rust, straks eten en kijken wie er nog meer komt?? Altijd een verrassing hier.

Arbeidsmeneer was erg aardig. Goed gesprek gehad, maar omdat het in de planning staat dat ik in september weer 100% aan de slag ben, was het eigenlijk niet nodig. Wat ik al zei, maar het werk wilde het wel.

Er is al een hele aardbeien - en kersenvlaai doorheen gegaan.

Maar die aardbeien was ook errug lekker. Zoveel visite heb ik al gehad en ik ben erg verwend.
Nee ik kan moeilijk gaan forummen terwijl er buiten een zooi visite zit. Dat doe ik maar niet. Zou het wel willen hoor.

wat erg eigenlijk hé.
Ach Zoebie, niet zo kinderachtig hoor, gewoon die webcam aan en allemaal gezellig meeforummen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven