Ik ben zo boos! Razend!

15-11-2014 23:19 57 berichten
Hoi,

De hele nacht gevlogen en zwaar toe aan slaap, ware het niet dat ik ZO KWAAD ben!

Zonder teveel te vertellen, het heeft te maken met het werk (mijn mail gelezen) en ik kan met de persoon in kwestie nu dus niets oplossen.

Erover praten met man maakt me tot nu toe alleen maar kwaaier, gewoon omdat het er over gaat, thee of wijn halen resulteert er alleen maar in dat ik ergens keihard mee wil gooien, een verdwaald pammetje over van een slapeloze periode heeft niet geholpen en intussen riskeer ik een implosie.

Ik kan het niet kwijt en ik ben zo kwaad!

Iemand een wijs woord?
Waterplant: en die volslagen en totale uitputting erna. Ik loop nog liever de marathon. Hypothetisch.
quote:plous schreef op 17 november 2014 @ 23:27:

Waterplant: en die volslagen en totale uitputting erna. Ik loop nog liever de marathon. Hypothetisch.I know the feeling. Ik ben vaak ook nog eens kwaad dat iemand me zo kwaad heeft gemaakt omdat ik er zo lang nog last van heb
Ik herinner me nog hoe kwaad ik was op Sinterklaasavond vorig jaar. Toen ontving ik een app van de coördinator van mijn vrijwilligerswerk. Hij wilde me een kind in de maag splitsen waarvan de moeder me telefonisch lastig had gevallen. Hij mailde geen vraagstelling, maar bracht het als mededeling. Ik terug appen en geen antwoord ontvangen. Toen ik hem er de volgende dag op aansprak was het: "Ja, maar het was Sinterklaasavond." Ja, inderdaad eikel en wie begon er te appen ? Ben toen ook zó kwaad geweest.
Ben trouwens wel benieuwd wat er gebeurt als we een topic openen over privéruzies in werktijd.
Alle reacties Link kopieren
Knap van je Plous!
Laat maar dan.
Alle reacties Link kopieren
Moutarde!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven