Ik ben zo boos! Razend!

15-11-2014 23:19 57 berichten
Hoi,

De hele nacht gevlogen en zwaar toe aan slaap, ware het niet dat ik ZO KWAAD ben!

Zonder teveel te vertellen, het heeft te maken met het werk (mijn mail gelezen) en ik kan met de persoon in kwestie nu dus niets oplossen.

Erover praten met man maakt me tot nu toe alleen maar kwaaier, gewoon omdat het er over gaat, thee of wijn halen resulteert er alleen maar in dat ik ergens keihard mee wil gooien, een verdwaald pammetje over van een slapeloze periode heeft niet geholpen en intussen riskeer ik een implosie.

Ik kan het niet kwijt en ik ben zo kwaad!

Iemand een wijs woord?
Alle reacties Link kopieren
Ervaring is niet wat je overkomt:

het is wat je doet met wat je overkomt
Tot 10 tellen.
Helpt dit een beetje?

Je kunt er nu niks mee, degene op wie je kwaad bent merkt niks van je woede op dit moment. Die heeft je nu dubbel te pakken dus: zelf z'n ei kwijt, jij kunt er niks mee, en bent zwaar over de pis. Niet doen joh. Ga een boek lezen, kalmeer, en ga slapen.
Hoei, dat klinkt woest!

Stuk wandelen of hardlopen?
de humor ervan ontdekken.

doe ik ook steeds.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Even stompen in een kussen?
quote:nina1966 schreef op 15 november 2014 @ 23:21:

Ervaring is niet wat je overkomt:

het is wat je doet met wat je overkomt

Schrijf in Word een e-mail terug waarin je alles zet wat je op dit moment tegen die persoon zou willen zeggen. Natuurlijk verstuur je niks, maar het kan wel helpen.
Ga een stuk hardlopen, douchen en dan naar bed. Er in blijven hangen lost niks op.
Doe een peukje, heerlijk
Ben je boos omdat de persoon eigenlijk gelijk heeft als je eerlijk bent tegenover jezelf?
Wat mij meestal helpt is er `simpel` een nacht over slapen. Ja klinkt idd simpel maar een dag erna ben ik meestal een stuk minder kwaad.

Sterkte.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Aah, wat zijn er nog veel wijze en lieve mensen wakker.

Ik heb een al heel klein beetje humor ontdekt in het 'hoei' van bootje.
Kan het zijn dat je zo kwaad bent omdat je oververmoeid bent? Of is het echt iets om razend van te worden?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Roelfien schreef op 15 november 2014 @ 23:25:

[...]

Schrijf in Word een e-mail terug waarin je alles zet wat je op dit moment tegen die persoon zou willen zeggen. Natuurlijk verstuur je niks, maar het kan wel helpen.Problemen met de dalai lama? Ze vroeg toch om wijze woorden
Doreia, het is meer dat ik eerder erg boos ben geweest op die persoon, erover heb gepraat, me begrepen voelde, er afspraken zijn gemaakt. En nu doet diegene precies hetzelfde als toen.
anoniem_199335 wijzigde dit bericht op 06-12-2014 08:02
Reden: te herkenbaar
% gewijzigd
quote:nina1966 schreef op 15 november 2014 @ 23:33:

[...]

Problemen met de dalai lama? Ze vroeg toch om wijze woorden Ik zie iets te veel van dit soort spreuken tegenwoordig. Brrrr.
Dan heeft die persoon er dus niets van geleerd.

Hoef jij je er ook niet druk over te maken, maar hoef je maandag slechts te refereren aan het eerdere gesprek + afspraken en die persoon eventuele zaken weer terug laten draaien.
quote:nina1966 schreef op 15 november 2014 @ 23:33:

[...]

Problemen met de dalai lama? Ze vroeg toch om wijze woorden Ze zijn hoe dan ook wijs
quote:Doreia schreef op 15 november 2014 @ 23:37:

Dan heeft die persoon er dus niets van geleerd.

Hoef jij je er ook niet druk over te maken, maar hoef je maandag slechts te refereren aan het eerdere gesprek + afspraken en die persoon eventuele zaken weer terug laten draaien.Waar! Ga proberen mezelf hiervan te overtuigen!
En boosheid heeft in dit geval met verwachtingen te maken. Jij verwachtte blijkbaar dat deze persoon dit niet nog eens zou doen. Helaas is je verwachting niet waar gemaakt.

Nu kun je je verwachtingen naar deze persoon dus naar beneden bijstellen en maandag rustig aangeven wat jij nu in deze situatie graag weer hersteld zou zien.
Schrijf een email aan die collega maar verstuur hem niet maar sla het op in concepten. Misschien dat het oplucht als je het van je afschrijft.
Ga ik nu slapen, Dorian (13 mnd) staat morgen weer om 6 uur in zijn ledikantje te springen
Slaap lekker Doreia!
Hieruit blijkt weer: In het weekend, of als je net van vakantie of wat voor een reis dan ook terug bent, geen werkmail lezen.,
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven