ik erger mij zo erg
zondag 25 maart 2012 om 04:34
Iedereen heeft vast wel een soort type mensen waarmee ze echt niet kunnen opschieten, maar die ze misschien dan kunnen negeren of er gewoon niks op uit doen. Nou dit heb ik meestal ook, maar het loopt mij nu erg hoog op! Ik heb een collega sinds 2 maand waarmee ik op het eerste moment goed mee kon omgaan. Leuk, aardig meisje alleen een beetje onzeker! Niet mijn type maar voor deze werktijd kan ik er mee omgaan, ( dacht ik ). We hebben het in de pauze gewoon vaak over ons prive leven en ik vertelde laatst dat ik sinds een paar weken hardloop om op conditie te blijven. Ik ben vrij dun en dat meisje is best dik. Ze is over mij gaan roddelen tegen andere collega's dat ik wil afvallen omdat ik mezelf te dik vind wat natuurlijk helemaal niet zo is. In de pauze weiger ik soms een koek of taartje en als iemand dan vraagt waarom ik dit niet wil antwoord ze meteen voor mij: ze is bang dat ze aankomt. Op die momenten heb ik zo erg de neiging om te zeggen: jij zou is een keer beter geen koek kunnen nemen. En als ik dan met een andere collega gezellig klets dan maakt ze hele domme opmerkingen zoals: ik moet snel gaan hardlopen, voel mij zo dik. Ik bedoel dit niet stom maar ben het zat dat ze zich met mij bemoeid! Ook is ze sinds een tijd haar vriendinnen verloren en omdat ik vaak met mijn vriendinnen gezellig iets drink in het cafe noemt ze mij meteen een verslaafde op het werk. Vanavond is het zelfs zo ver gegaan dat ze op facebook heeft gezet dat ik alleen maar aan drank kan denken! Dit gaat mij echt te ver, wat denkt ze wel niet!! Volgens mij lijkt dit gewoon op jaloezie van haar kant toch? Als ik bijvoorbeeld iets nieuws koop moet ze meteen aan iedereen vertellen dat ik een verwend nest ben en dat ik dingen koop die ik niet nodig heb. Ik zit in een betere situatie als haar en ik kan mijn geld wel missen aan die dingen. Als de baas mij een compliment geeft wat zij nooit krijgt hoor ik meteen de opmerking: oh het prinsesje doet ook weer alles goed. Normaal kan ik dit soort mensen negeren maar ik erger me zoooo erg aan haar! Gelukkig hoef ik nog maar 2 maand met haar te werken maar dit kan mijn dag soms echt verpesten ondanks dat ik mijn werk heel leuk vind. Ik wou het gewoon even kwijt hier en misschien herkent iemand dit?
zondag 25 maart 2012 om 10:56
Het lijkt of je bij dat soort mensen niks goed kan doen! Vorige week heb ik haar een beetje echt genegeerd en ben dus in de pauze ook niet bij haar gaan zitten. Naar de leidinggevende ga ik zeker niet. Ik moet nog maar twee maand met haar werken en moet maar even doorbijten. Ik weet wel beter. Ze is ook meer het type hardcore meisje die wel eens iemand een klap heeft gegeven ( ze heeft ADHD ). Dus dat wil ik zeker niet krijgen van haar, ik ben totaal niet iemand die ruzie gaat zoeken en iemand slaan dat zou ik nooit doen! Heb ooit wel de opmerkingen gehoord dat ze zei: ik heb zin om iemand te stompen. Weet wel zeker dat het over mij ging. Wat triest